nam. meillä on sit hyvän näkönen naapuri!

Siis ei oo ihan seinä naapuri mut samoilla pihoilla kuitenkin. Ja mä en koskaan ees saa moikattua sille kun pihassa törmäillään. häkellyn jotenkin, vaikka kaikille muille moikkaan ja se moikkaa ja juttelee jopa meidän lapsille. taitaa pitää mua jotenkin outona kun käännän vaan pääni pois ja juttelen lapsille kun nähdään.. tai sit se tietää olevansa häkellyttävän namin näköinen.
Tunnen oloni typeräksi..
 
Mulla vähän sama vika yhden tässä rapussa asuvan miekkosen kans :whistle: Se ei oikeesti edes oo mitenkään erityisen komee,siinä vaan on joku charmi mikä vetää puoleensa... Ja törmätään viä aika usein kun sen autopaikka on meijän auton vieressä :D
 
Voi jehu. Miksei mulle oo ikinä tullut ketään hyvännäköistä miestä naapuriksi vaik oon useammassakin kerrostalossa asunut ja eri paikkakunnilla.
Mä oon samanlainen. Käyttäydyn ihan typerästi jos olen sellaisen seurassa joka on hyvän näköinen/kiinnostava. Rasittavaaaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
äitillä oli vähä sama ongelma....
se otti sen naapurin sitte meille asumaan :whistle:
hmm... pitäisköhän harkita samaa.. no ei tod. mä en tänne mitään miestä, kun en oo oikein tosta edellisestäkään viä päässy, mut kyllä tota kelpaa katella.
 

Yhteistyössä