"Napanuora oli kiertynyt vauvan kaulan ympäri eikä sydänääniä kuulu"

kukaan ei jaksa "valitella" ,että esim. Housessa ei erilaisten paperitöiden osuus oo niin suuri kuin oikeasti lääkäreillä on.tai CSI:ssä vastaava poliisien/tutkijoiden kohdalla.
Mut ans olla kun SALKKAREISSA lapsi "syntyy" ,niin REALISMIN perään huhuillaan ja naureskellaan :)
 
jeees
kukaan ei jaksa "valitella" ,että esim. Housessa ei erilaisten paperitöiden osuus oo niin suuri kuin oikeasti lääkäreillä on.tai CSI:ssä vastaava poliisien/tutkijoiden kohdalla.
Mut ans olla kun SALKKAREISSA lapsi "syntyy" ,niin REALISMIN perään huhuillaan ja naureskellaan :)
Jaksaisiko kukaan katsoa sarjoja jos 45 minuutista 25 minuuttia käytettäisiin paperitöihin? :D
 
"Helmi S"
Mäkin olisin kaivannu vähän enemmän realismia.
Noiden mainittujen lisäksi häiritsi mm. se, että tuore äiti ja isä siinä vitsaili ja hempeili, vaikka eivät tienneet, selvisikö vauva. Ja se, kun ponnistusten välissä, kun pää jo näkyi, Cindy alkoi kiittelemään Ossia tuesta.
 
Jaksaisiko kukaan katsoa sarjoja jos 45 minuutista 25 minuuttia käytettäisiin paperitöihin? :D
Tai synnytykseen 12 tuntia? No joo, mutta voisihan noi tv-synnytykset olla vähän realistisempia. Vaikka voisi olla aika vaikea tehdä sellaista tosi realistista, ensinnäkin pitäisi saada se aito vastasyntynyt käyttöön kuvauspäiväksi ja kuka nyt sellaiseen lapsensa antaa ;) Toiseksi jos Salkkareissa olisi sellainen ihan oikean näköinen synnytys, vaikkapa minun "huudan kuin sikaa tapettaisiin luomusynnytykseni" niin sarjaa katsovat teinit saisivat traumoja :D
 
Tai synnytykseen 12 tuntia? No joo, mutta voisihan noi tv-synnytykset olla vähän realistisempia. Vaikka voisi olla aika vaikea tehdä sellaista tosi realistista, ensinnäkin pitäisi saada se aito vastasyntynyt käyttöön kuvauspäiväksi ja kuka nyt sellaiseen lapsensa antaa ;) Toiseksi jos Salkkareissa olisi sellainen ihan oikean näköinen synnytys, vaikkapa minun "huudan kuin sikaa tapettaisiin luomusynnytykseni" niin sarjaa katsovat teinit saisivat traumoja :D
no mä olen synnyttänyt kaksi ja saisin silti traumoja taatusti, jos kesken SALKKARIEN ruutuun pamahtas aitoa synnytystä jäljittelevä kohtaus. :D
 
[QUOTE="vieras";23856771]asiasta kukkaruukkuun,eiliset kauniitten ja rohkeitten synnytys oli kyllä kanssa aika mielenkiintonen :D pari supistusta ja ponnistusta ja poks vauva syntyy,napanuoraa ei leikattu ollenkaan eikä tullu mitään istukkaa tms,äippä vaan rupes istuskelemaan heti ja isä kävi pesemässä vauvan,ja tää kaikki jossain vuoristomökillä :D ja sielä vaan hengailivat eikä mitään kiirettä sairaalaan tarkistukseen..[/QUOTE]

Eilenkö? Tuohan tapahtui vuosia sitten, kun Brooke synnytti jonkun lapsistaan Ridgen kanssa siellä BigBearissa. Toki se oli liian romanttinen synnytykseksi, mutta olisihan sekin ollut ikävää katsottavaa, jos Ridge olisi parkaissut, että "täältähän tulee p..kaa!" ja juossut pesemään käsiään. Niin varmaan olisi tosi tilanteessa käynyt.

Mutta se Sally Spectran syynnytys sitten taas oli vedetty ihan överiksi. Se huitoi vimmatusti päätään tyynyä vasten ja irvisteli tuskissaan rumasti. Ei kai kukaan nyt oikeesti semmonen ole. Ihan rauhassa mä ainakin makoilin, eikä olisi tullut mieleenkään huutaa tai irvistellä. Tosi tyhmän näköistä.

Ja sarjoissa synnyttäjien naama on aina ihan hiestä märkä. Mutta ehkä siellä on sitten aina helle tai jotain. Tuskin synnytys nyt niiiin hurja voimanponnistus on, että suihkusta tulleelta pitäisi näyttää.
 
"mimi"
Eilenkö? Tuohan tapahtui vuosia sitten, kun Brooke synnytti jonkun lapsistaan Ridgen kanssa siellä BigBearissa. Toki se oli liian romanttinen synnytykseksi, mutta olisihan sekin ollut ikävää katsottavaa, jos Ridge olisi parkaissut, että "täältähän tulee p..kaa!" ja juossut pesemään käsiään. Niin varmaan olisi tosi tilanteessa käynyt.

Mutta se Sally Spectran syynnytys sitten taas oli vedetty ihan överiksi. Se huitoi vimmatusti päätään tyynyä vasten ja irvisteli tuskissaan rumasti. Ei kai kukaan nyt oikeesti semmonen ole. Ihan rauhassa mä ainakin makoilin, eikä olisi tullut mieleenkään huutaa tai irvistellä. Tosi tyhmän näköistä.

Ja sarjoissa synnyttäjien naama on aina ihan hiestä märkä. Mutta ehkä siellä on sitten aina helle tai jotain. Tuskin synnytys nyt niiiin hurja voimanponnistus on, että suihkusta tulleelta pitäisi näyttää.
Kyllä se oli eilen Bridget joka synnytti.
 
"vieras"
Mutta se Sally Spectran syynnytys sitten taas oli vedetty ihan överiksi. Se huitoi vimmatusti päätään tyynyä vasten ja irvisteli tuskissaan rumasti. Ei kai kukaan nyt oikeesti semmonen ole. Ihan rauhassa mä ainakin makoilin, eikä olisi tullut mieleenkään huutaa tai irvistellä. Tosi tyhmän näköistä.
Mä taas huusin monta tuntai niin täysillä kuin äänijänteistä lähti. Kätilötkin tulivat siihen suhistelemaan, mutta vittu, minä olin maksava asiakas ja sain huutaa niin paljon kuin mieli teki :D.
Se jotenkin auttoi kontrolloimaan kipua, kestämään sitä helvettiä.
 
[QUOTE="mimi";23858725]Kyllä se oli eilen Bridget joka synnytti.[/QUOTE]

Jaa, ne kierrättää samoja juonia siis useampaan otteeseen. Tytär synnyttää samalla tavalla kuin itse on syntynyt jne. Ehkä niillä alkaa ideat loppua kesken. Kohta on taas Taylor elossa, vai onko se taas jo elossa? Muistaakseni se kuoli muutaman kerran silloin joskus kun sarjaa katsoin.
 
"kätilö"
en katsonut salkkareita tänään kun en yleensä muutenkaan, mutta oikeita synnytyksiä kyllä hoidan monta viikossa :D ja oikeasti, suuri osa vauvoista on ihan puhtoisia. kinaa voi olla taipeissa ja joskus selässäkin, mutta harvoin ovat verisiä.
 

Yhteistyössä