Napero-kerho vs Sipsu-kerho

Meille tuli tänään Naperokerhon liittymislahja. :LOL: Pirkan muovilusikka! voi hyvää päivää... Mä oon aina ollut kyllä sitä mieltä että nää kaiken maailman kerhot on niin turhan päiväisiä ja hiki hatussa yritetään jotain merkkejä keräillä että sais jotain ekstraa, mutta päätinpä sitten kuitenkin tuohon liittyä kun serkku siitä mainittsi Ennen tuolta on sentään saanu fleece-peiton. Kyllä oli Sipsu-kerhon liittymispaketti pikkasen parempi, eli sieltähän sai orthexin potan, tuttipullon, tutin, tutan t-paidan, vendin sukkikset, vaippapaketin, 3 semperin ruokapurkkia, suojia pistorasioihin, turvakalenterin, kauppakassin ja unohinkohan vielä jotain. Aina oon ollut sitä mieltä että k-ryhmä ollut paljon huonompi, mitä ainakin tulee noihin plussapisteisiin kun vertaa s-ryhmän bonuksiin. Mutta tässä se taas nähdään, että kumpi haluaa antaa asiakkaille takaisinkin. Piti vaan tulla purkautuun, vaikka kai sitä pitäs olla kiitollinen ilmaioslahjasta, muovilusikastakin...
 
Siis tuo sipsu kerho on S-ryhmän kerho. Vai eikö sitä sitten olekaan muualla kuin meidän alueen s-ryhmässä? Ainakin siis täällä Kainuussa osuuskauppa Maakunnalla on toi. Kaikki asiakasomsitajat voi siihen liittyä ilmaseksi.
 

Yhteistyössä