*nauraa*

No niin ! :D Nyt mä sain sitten ilmeisesti sitä mitä tilasin :D Sain viestin että "Mitä sä oikein feikkaat, ei kukaan voi olla tuollainen oikeasti! Toi menee jo provosta kun aina muka jaksat olla positiivnen!"

Siis whatta F***? :D :LOL:

:flower: sille joka kirjoitti ;) ja vastauksena ihan näin yleisesti : Kyllä voi olla kun elämä on parasta huumetta ja nauttii siitä kokoajan :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja GangBang:
Mä en ymmärrä näiden yv-terroristien sielunelämää ollenkaan... jos niillä sellaista onkaan. :snotty:
Lähinnä itse mietin, että kai siinä täytyy olla sitten mun itseni vastakohta ja ei keksi muuta keinoa purkautua :) .. olkoon sitten mies tai nainen niin jos näkisin sen niin halaisin vaan sen ruttuu ... Hellyyttää tommonen kiukuttelu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pitäähän sullakin olla ihan oma perskärpänen :D :D :D
Itse jouduin taannoin vaihtamaan nikkiä kun mun perskärpäseni rupes vittuileen liian tosissaan :kieh:
YYYYYY!! :eek: tarkoittaaks toi nyt sitä että mun täytyy käydä useammin pesulla ettei se viihdy mun persiissä kiinne :D :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pitäähän sullakin olla ihan oma perskärpänen :D :D :D
Itse jouduin taannoin vaihtamaan nikkiä kun mun perskärpäseni rupes vittuileen liian tosissaan :kieh:
YYYYYY!! :eek: tarkoittaaks toi nyt sitä että mun täytyy käydä useammin pesulla ettei se viihdy mun persiissä kiinne :D :LOL:
Kerran vuodessa olis ainakin suotavaa peseytyä...jotkut peseytyy jopa joka päivä :eek: :snotty: :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pitäähän sullakin olla ihan oma perskärpänen :D :D :D
Itse jouduin taannoin vaihtamaan nikkiä kun mun perskärpäseni rupes vittuileen liian tosissaan :kieh:
YYYYYY!! :eek: tarkoittaaks toi nyt sitä että mun täytyy käydä useammin pesulla ettei se viihdy mun persiissä kiinne :D :LOL:
Kerran vuodessa olis ainakin suotavaa peseytyä...jotkut peseytyy jopa joka päivä :eek: :snotty: :D
:LOL: voi vitsit sentään :ashamed: kai se on sitten ihan pakko B) mut nyt lähdetään saunomaan :D jos vaikka toi ÄL:n taapero suostui pikku hiljaa tulemaan tuolta ulos :heart: sunnuntain laskettuaika lähestyy uhkaavasti ja tahtoo maanantaista isyyslomalle!! :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies - Hki:
No niin ! :D Nyt mä sain sitten ilmeisesti sitä mitä tilasin :D Sain viestin että "Mitä sä oikein feikkaat, ei kukaan voi olla tuollainen oikeasti! Toi menee jo provosta kun aina muka jaksat olla positiivnen!"

Siis whatta F***? :D :LOL:

:flower: sille joka kirjoitti ;) ja vastauksena ihan näin yleisesti : Kyllä voi olla kun elämä on parasta huumetta ja nauttii siitä kokoajan :p
No itseasiassa et sinä ole niin positiivinen ja se joka laittoi YV sinulle oli oikeassa.
Se että sinä toit sen privakeskustelun tänne julkiselle puolelle ja näin ollen _näpäytit_ YV: n laittajaa kertoo sen ilman että sinun tarvitsee sitä sanoin sanoa =)

Varovainen saa olla, joskus ne teot kertovat enemmän kuin hymiöt :D
 
IhanaValo
No mie jo ihmettelin että kukas tää tämmöinen mies oikeen on,ikinä aiemmin nähnykään..mut tuo yks ketju kyl valaisi :D
Toivotaan että vauveli älyäis pian minne suuntaan lähteä:)
 

Yhteistyössä