Naurataankohan minut pihalle ? (gyne asiaa.)

Eli huomenissa olen ajatellut rohkaistua ja soittaa perhesuunnittelu neuvolaan aikaa,
en tiedä miten he voivat auttaa minua ja nauravatko minut pois.

Taustaa:
Minulla on kaksi vuotias tyttö, 1v2kk sitten sain keskenmenon. Kävin loppukesästä (-09) gynellä ja hän ultraili minun munasarjojani, kuulemma täydellinen pco. (lievää ylipainoa bmi 27, EI liika karvoja,aknea yms..) Tyttö tuli siis ennen kuin olin miettinyt että halutaanko me vauvoja. (no toki haluttiin, tulin vain heti ensi kuulla raskaaksi kun seurustelu oli alkanut.)
Synnytyksen jälkeen otin ehkäisyn, jonka lopetin joulukuussa 07, helmikuussa 08 sain jo plussantikkuun ja huhtikuun lopussa 08 keskenmenon, kesäkuussa alotin pillerit, lokakussa lopetin ja plussan plussaa ei ole tullut: ei ehkäisyä, ei mitään. Toki kuulin että PCO potilaan on vaikea saada lapsia, mutta ennen tulosta olin jo kahteenotteeseen raskaana ja yhden maailman ihanimman lapsen saanut pihalle!

Nyt kierto on täsmälliset 37vrk. laskettu on, mutta minusta tuntuu etten ovuloi. En ole bongannut kuukausiin ovista.

Eli lähteekö gyne auttamaan minua jo nytten? vai odottavatko ne että on oikeasti KOKONAINEN vuosi yritystä takana ?
Haluaisin vain kaipaamani ovulaation että olisi mahdollisuus saada se vauva :,( <3
 

Yhteistyössä