Naurattaako teitä mielessänne kun parikymppiset vannoo ikuista rakkautta?

  • Viestiketjun aloittaja "lol"
  • Ensimmäinen viesti
ap on huvittava
Huvinsa kullakin. Ei minua kyllä naurata. Mutta meidän suvussa se on ihan tavallista, avioliitot on olleet tyyppiä hautaan saakka ja kimppaan on menty jo parikymppisinä.
 
,.,.,.,.
EI. Olen itse ollut mieheni kanssa teinistä asti ja naimisiin mennyt 21vuotiaana. Edelleenkin olen sitä mieltä, että olen ikuisesti mieheni kanssa :) ikää molemmilla nyt yli 40v.
 
"Näpö"
Mua naurattaa vaikka kuuskymppisetkin jotka vannoo ikuista rakkautta. Ei se ikää katso.

Et ikinä voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, itse nyt 10 vuoden yhdessä olon jälkeen ajattelen että ollaan yhdessä niin kauan kuin hyvältä tuntuu.
 
"usko"
Jotta voisi rakastaa täysillä, pitää rakkauteen myös uskoa. Jos ja kun se usko sitten juuri siihen rakkauteen joskus karisee, se on sen ajan murhe ja uutta rakkauttaa saattaa taas pukata piankin.
 
"pöh"
Ei naurata. Itsekin mieheni valinnut teini-ikäisenä ja 20 vuotta yhdessä ollut. Vuosi vuodelta mies vaan tuntuu rakkaammalta. Uskon täysin ikuiseen rakkauteen ja siihen että sen voi löytää parikymppisenä.

Surettaa aloittajan kaltaiset joilla elämässä ollut huonompi tuuri
 
"Hömelö"
Ei riipu iästä (jos nyt ei ihan alaikäsiä teinejä lasketa mukaan), enemmänkin ihmisistä ketkä sitä rakkautta vannoo. Joku Tauski tai Nykänen hehkuttamassa että nyt on kyllä loppuelämän parisuhde meneillään. Jep jep... :D
 
Ei naurata, vaan olen iloinen heidän puolestaan.

Osa menee parisuhteeseen sillä mielellä että ei tiedä onko vielä huomenna yhdessä. Siitä tulee sellainen kuva että häneen on sattunut eikä hän uskalla enää luottaa.
 
Viimeksi muokattu:
"lol"
[QUOTE="Hömelö";29657918]Ei riipu iästä (jos nyt ei ihan alaikäsiä teinejä lasketa mukaan), enemmänkin ihmisistä ketkä sitä rakkautta vannoo. Joku Tauski tai Nykänen hehkuttamassa että nyt on kyllä loppuelämän parisuhde meneillään. Jep jep... :D[/QUOTE]

No joo, nämä on myös huvittavia. :D
 
-
Ei tietyissä tapauksissa.

Sellainen on huvittavaa lähinnä tapauksissa, joissa se tuodaan niin kamalasti koko ajan esille. Ja tämä ikää katsomatta. Esim. Matti Nykänen on vannonut aika monta kertaa elämänsä rakkautta viime vuosina ;)
 
vieras*
Ei naurata. Ajattelen ennemminkin, kuinka ihanaa on, että ihmiset saavat kokea rakkauden tunnetta. Kukaan ei tiedä tulevasta mitään. Itse olen niin pahasti satutettu, etten usko uskaltavani enää koskaan rakastaa, kuten olen joskus rakastanut. Se on surullista.
 
"lol"
Ei tietyissä tapauksissa.

Sellainen on huvittavaa lähinnä tapauksissa, joissa se tuodaan niin kamalasti koko ajan esille. Ja tämä ikää katsomatta. Esim. Matti Nykänen on vannonut aika monta kertaa elämänsä rakkautta viime vuosina ;)

Juuri tuo ylidramaattisuus vannojissa (nuorissa kuin nykästyypeissä) huvittaa. Miksi pitää vannoa ja kuuluttaa jotain ikuista, mikään ei ole ikuista. Tulee lähinnä mieleen että on katottu liikaa saippuaoopperoita.
 
......
Onhan nämä eri tilanteita selkeästi:

- Nuoripari on ollut viikon yhdessä, nuoleskellaan varmistaen että mahdollisimman moni näkee ja kailotetaan kaikille miten elämän rakkaus on löytynyt ja kihloissa ollaan viikon jälkeen.

- Nuoripari on tavannut, elävät elämäänsä yhdessä. Rakastuvat mutta eivät pidä erityistä meteliä asiasta.

Kyllä mua joskus vähän mielessäni huvittaa sellaiset yltiörakastuneet teinit mutta en mä heille nyt ääneen nauraisi :) Olkoot nuoria ihan rauhassa.
 
-
Moni ottaa tämänkin aloituksen nyt niin että naurat kaikille jotka on rakastuneet nuorena. Sehän ei ole tarkoituksesi? Mollata kaikkia nuoria pareja?

Minä ymmärrän aloituksesi juuri niin että puhut niitä jotka sitä erityisesti hehkuttaa.
 
[QUOTE="lol";29657963]Juuri tuo ylidramaattisuus vannojissa (nuorissa kuin nykästyypeissä) huvittaa. Miksi pitää vannoa ja kuuluttaa jotain ikuista, mikään ei ole ikuista. Tulee lähinnä mieleen että on katottu liikaa saippuaoopperoita.[/QUOTE]

Tuosta olen vahvasti eri mieltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras."
Mitä kovempaa kailottaa sitä rakkautaa ja julkkisten kohdalla juorulehtiin ne rakkaudet tuodaan niin sen äkimmin ne loppuu. Näinhän se on. Kun rakastuu niin ei silloin huvita muuta tehdäkään kuin olla sen rakkaan kans. Unohtuu muille kailotus.

Mekin mentiin kihloihin ollessani 18v, naimisiin ollessani 20 v eikä koskaan kenellekään kerrottu kihlauksesta (sormuksesta huomasi muut) ja naimisiin menosta tiesivät kun ihmiset luki kuulutukset lehdestä. Takana yhteistä taivalta tulee tänä vuonna 18 vuotta.
 
Ei. En minäkään ollut kuin vähän yli parikymppinen kun mieheni tapasin ja edelleen rakastan ja uskallan kyllä kallistua enemmän sille kannalle että yhdessä ollaan ja ikuisesti rakastetaan. :) Kaikkien vastoinkäymistenkin myötä sitä vain on lähennytty ja rakastetaan vioista huolimatta.
 

Yhteistyössä