Naurua päivään, perinteisiä vastauksia plussalla!

Tehdäänkö pitkästä aikaa perinteisiä esimerkkejä avausketjuista ja vastauksista Mitäs Nyt-palstalla. Huumoria päivään niin jaksetaan ;)

Minä aloitan;

"Minun auto (Mazda) oli parkissa taloyhtiön pihalla. Naapurin lapset olivat naarmuttaneet sitä piirtelemällä terävillä kivillä kylkeen. Korvaako vakuutusyhtiö? Mulla on Ifin Kasko-vakuutus."

1. Vastaus

"Kuka v***u ajaa enää Mazdalla? Luuseri!"

2. Vastaus

"Siis eikö teillä oo autotallia? Kylläpä kannattaa asua talossa jossa ei ole autotallia?
Varmaan joku Älväri-talo!!!???11"

3. Vastaus

"Ja mehän täällä Mitäs Nyt-palstalla voidaan Ifin puolesta vastata. Soita vakuutusyhtiöön! Luuseri!"

4. Vastaus

"Huhhuh, siis eikö niitä naapurin lapsia oo kasvatettu? Miks tehdään lapsia jos niitä ei jakseta kasvattaa??? Tosi kiva ylläri varmaan juu. Jaxuhali <3"

5. Vastaus

"Hei kakkonen, haloooooo??? Älväri? Taloyhtiö? Et taida tietää että taloyhtiö on yleensä kerrotalo tai rivari. No, ymmärrän tietysti että sä olet joku Jukka-Talon omistava maalaistollo joka ei ymmärrä urbaaneista asumismuodoista mitään."

6. Vastaus

"Vitoselle, KAIKKI mun tapaamat kerrostaloasujat ovat jotain ihan avuttomia. Niin nähty! Niinku tääkin ap, ihme lässytystä. Ihan oma moka jos asuu jossain levottomassa lähiökerrostalossa. On vaan ajan kysymys milloin tuulilasikin viedään"

7. Vastaus

"Hirveetä, mulle kävi noin kanssa! Me ei saatu mistään korvauksia kun meillä ei oo vakuutusta. Mieluummin laitetaan sukan varteen pahan päivän varalle niiden vakuutusmaksujen edestä. Mut ihan hyvin sillä naarmuisellakin autolla ajelee :) :) :) Tsemppiä!"

8. Vastaus

"Riippuen vakuutuksesi pykälistä ja siitä mitä vakuutuksesi kattaa. Luultavasti myös naapurisi olisi korvausvelvollinen. Ota yhteyttä lakimieheen, poliisiin, Siwan kassaan sekä talonmieheen. Mä tekisin myös LS-ilmoituksen."

9. Vastaus

"Mitäh? Ifillä vakuutus... Good for you!"

10. Vastaus

"Mitä taaperolle päälle kun aurinko paistaa mutta varjossa vain +3 astetta?"

11. Vastaus

"Sori tuli väärään ketjuun!"

Tätä sitten 10 sivua.
 
Joskus aikoinaan saman tyyppiseen ketjuun kirjoitin tämän myös, ei mee varmaan ihan samalla tavalla mutta koetan muistella;

"Hei! Mulla on niin äärettömän paha olla että pakko avautua. Mun mies tekee pitkää päivää töissä ja on öitäkin paljon poissa. Mä oon jo pitkään miettiny että syökö se siellä ylitöissä mun laittamia ruokia ollenkaan. Monesti rasiat ovat avaamattomia sen kassissa ja usein se työsalkku ihan jää tohon eteiseen kun se lähtee illaksi toimistolle. Mielluummin mä syöttäisin ne ruuat meidän neljälle lapselle kuin antaisin lämpimässä pilaantua, rahasta kuitenkin tosi tiukkaa kun miehen firmassa ei makseta ylityökorvauksia ja olen itse hoitovapaalla.
Tänään sitten taas mies kävi töiden jälkeen kotona ja pyysin siltä kyytiä sairaalalle kun esikoisella on korvatulehdus ja kuopuskin nuhainen. Samalla annoin sille makaronilaatikkoa rasiassa illaksi mukaan. Ei se meitä kerenny nakata kun sillä oli kiire toimistolle. Lähdin sitten jalan lapsia käyttämään lääkärissä, onneks pienimmät nukku matkan rattaissa ja pulkassa, esikoinen oli reppuselässä.
Keskustassa kävelin ravintolan ohi ja siitä ikkunasta huomasin että mun mies oli jonkun nuoren, tosi kauniin blondin kanssa syömässä ravintolassa jotain pihviannosta. Näytti olevan hyvää ruokaa ja seuraa. Itku oli silmässä koko lääkärireissun ajan. Tuntui niin äärettömän pahalle.
Mitä te tekisitte mun tilanteessa? Miks minä kokkaisin miehelle kun se kuitenkin syö ravintolassa? Vieläkö laittaisitte eväitä miehelle ylitöihin mukaan?

1. Vastaus
"Hyi mitä hiilarimättöä! Ei ihme että mies menee ravintolaan mieluummin."

2. Vastaus
"Makaroonissa on kaikki vitamiinit mitä ihminen tarvii!"

3. Vastaus
"Mixet menny taxilla? Tosi kiva sen kuumeisen lapsen sun selässä roikkua!"

4. Vastaus

"Ihme kyylä! Jumalauta että mää suuttusin jos mun muija ois nokka kiinni jossain ravintolan ikkunassa vahtaamassa mitä minä syön!"

5. Vastaus
Kannattaako tehdä niitä lapsia jos niillä on sitten korvatulehdus?

6. Vastaus
Ap vastaa; Kiitos kaikille vastauksista. Kyllä mää ymmärrän nyt että mies tarvii pihviä ennemmin kuin sitä laatikkoo. Koetan petrata nyt! Se nainen näytti syövän kyllä kermavaahtoa ja mansikoita, mies oikein syötti niitä sille, onks niissä hiilareita?
 
"Jenis"
Toi "Ei pitäis tehdä lapsia jos niitä ei jaksa/osaa/ehdi/viitsi sitten hoitaa" on vakiovastaus joka käy lähes jokaiseen ongelmaan palstalla ;)

Ja "Siis kamalaa, siis mä en IKINÄ vois tehdä noin, siis mulla menee lapset kaiken muun edelle ja olen ihan tosi onnellinen vaikka mulla ei ole mitään omaa elämää 10 vuoteen! Kukaan joka rakastaa lapsiaan ei ikinä jätä niitä sekunniksikaan hoitoon, ei edes isälleen, koska isä ei ole Äiti ja Äitiä ei korvaa kukaan, Äiti on maailman tärkein ihminen <3"
 
"Jenis"
[QUOTE="vieras";29182209]Jep, ja avaukset joissa kysytään vaikka "alle 6 kk vauvojen äidit, montako tuntia lapsesi nukkuu vuorokaudessa" niin vastaus on: "Ei mulla ole lapsia".[/QUOTE]

:D Tääkin on klassikko.
 
ok
"Lapseni sanoi vieraalle miehelle Prismassa "moi", ja tämä mies karjaisi "Painu vittuun!" Minä ja lapsi järkytyimme ja jäi paha mieli."

- Miks käytte Prismassa, me käydään Cittarissa, siellä on hyviä tarjouksia. Nyt mm. nuggetit tarjouksessa.
- Et ole opettanut lapsellesi, ettei tuntemattomille puhuta
- Mies teki oikein, rasittava lapsi. Itse olisin vielä sylkäissyt. Älkää tulko mulle sanomaan moi.
- vittu mikä räkänokka kersa
- minäminäminäminä ja mun lapsi
- Tuollaiset mutsit on niin perseestä, luulevat että oma nicopetteri on koko maailman keskipiste
- Mun mielestä muuten ihan ok, mutta lapselle ei tarvitsisi karjua, ellei ole kuulovammainen? Sitähän me ei tiedetä, ap ei taaskaan antanut kaikkia tietoja.
- ootteko jostain tsadista kun sanotte moi, siellä kaikki on just tuollaisia. Miksi asutte stadissa jos ette kestä stadin tapoja.
- paha mieli on yhdyssana. Ei kun ei ole. No mutta mua ärsyttää kirjoitusvirheet.
 
"vieras"
Maistuisiko?

Hyi v***u!! Mikä sun painoindeksi on?
Syötkö sä aina tollasta paskaa?
Kannattaiskohan mitata kolesteroli.
Sulla on varmaan syömishäiriö.
Hyi yäk ei TOD maistuis missä tos on vihannekset??
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Vieras"
"Mitä ostitte isänpäivälahjaksi miehellenne"

- No en todellakaan ostele mitään lahjoja miehelle, se ei ole mun isä, ihan naurettavaa tuollainen
- Milläkähän perusteella teidän isänne on maailman paras, miksi se olisi parempi kuin jonkun toisen isä?
Ja keskustelu jatkuu siitä, miksi pitäisi muistaa juuri omaa miestä, joka on lapsien isä.

Jos suhteen osapuoli on haluton, on se paska osapuoli suhteessa, eikä ansaitse ketään.
Viis siitä, mistä haluttomuus johtuu, onko toinen osapuoli vaikkapa pettänyt tai kuormittanut arjen toisen niskaan tai vasta synnyttänyt tai ihan mitä tahansa, aina pitää olla miehelle pesää tarjolla ja ottaa pyytämättä suihin. AINA.

Olet paska äiti jos juot alkoholia. Yhtään. Saati että imettäisit juotuasi alkoholia. Äitit eivät saa nauttia lainkaan alkoholia, ovathan he äitejä. Myöskin ulos lähteminen/ 'viihteellä' oleminen ei kuulu äiteille. Oikeastaan äitien ei kuulu tehdä mitään muuta kuin hyysätä lapsia.
Kun nainen synnyttää lapsen, hänestä tulee äiti ja kaikki muut roolit, kuten ystävä, vaimo, nainen jne. lakkaavat olemasta.
 
"Hmmm"
Minun eräälle tuttavalleni ei saanut enää mennä kylään lapsien syntymän jälkeen, koska hän on nyt äiti. Ei ole aikaa puhua aikuisille. Lapsista nuorin on jo 4-vuotias, mutta kyläillä ei saa eikä leikkipuistossa jutella, koska tärkeintä on olla äiti.
Plussamamman prototyyppi.
 
"vieras"
Kävin katsomassa naapurin rakentamaa uudenkarheaa omakotitaloa. Oli viimeisen päälle sisustettu ja nätti kodinhoitohuone ja kaikki. Mutta keittiössä oli likainen kahvikuppi työtason päällä! Ajatelkaa, mitä tämä kertoo näistä ihmisistä. Kun ei viitsitä edes kahvikuppia laittaa suoraan tiskikoneeseen. Että meni kyllä maku koko taloon ja niihn naapureihin. Ja pieni ylemmyyden tunne käväisi sisimmässä. Että vaikka niillä on uudempi ja hienompi talo, niin ei niin sistiä kuin meillä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
Joku tuore, ensimmäisen lapsensa äiti kysyy neuvoa, miten saisi kotityöt tehtyä kun vauva vauva on todella itkuinen ja viihtyy vain sylissä. Vastaamaan tulee kaikki 15 lapsen äidit, jotka ovat pyörätuolissa, puolet lapsista erityislapsia ja talo 300 neliön lukaali, ja äidit toki hoitavat lapset ja siivoavat koko asunnon itse, ja illalla miehen tullessa kotiin odottaa tätä vastaleivottu pulla. Niin ja siinä sivussa äidit ovat vielä hoitaneet maitotilan työt ja käyneet kaivamassa kaivon johonkin afrikkaan, pitäähän niitä auttaa joilla asiat on huonommin. Kysyjälle ei anneta yhtäkään neuvoa, miten hän voisi pärjätä arjessa paremmin, vaan haukutaan saamattomaksi idiootiksi, kun ei edes yhden lapsen kanssa selviä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
[QUOTE="vieras";29182615]Joku tuore, ensimmäisen lapsensa äiti kysyy neuvoa, miten saisi kotityöt tehtyä kun vauva vauva on todella itkuinen ja viihtyy vain sylissä. Vastaamaan tulee kaikki 15 lapsen äidit, jotka ovat pyörätuolissa, puolet lapsista erityislapsia ja talo 300 neliön lukaali, ja äidit toki hoitavat lapset ja siivoavat koko asunnon itse, ja illalla miehen tullessa kotiin odottaa tätä vastaleivottu pulla. Niin ja siinä sivussa äidit ovat vielä hoitaneet maitotilan työt ja käyneet kaivamassa kaivon johonkin afrikkaan, pitäähän niitä auttaa joilla asiat on huonommin. Kysyjälle ei anneta yhtäkään neuvoa, miten hän voisi pärjätä arjessa paremmin, vaan haukutaan saamattomaksi idiootiksi, kun ei edes yhden lapsen kanssa selviä.[/QUOTE]

Kaivo Afrikkaan :D :D
 

Yhteistyössä