Ne miehet ne miehet!

Joo onhan se mukavaa et mies laittaa pyykit koneeseen ja koneenkin vielä päälle ja hyvällä tuurilla ne vaatteetkin kuivumaan myttyinä.

Mutta mikä hiivatta siinä on ettei mene jakeluun että tummat ja vaaleat vaatteet pestään erikseen, ei samassa koneessa.
Ja miks ihmeessä kone pitää laittaa kalliin sähkön aikaan päälle eikä yöllä tai esim. sit sunnuntaina???

*pieni painovirhepaholainen oli käynyt*
 
zxz
Se on miehen lokiikkaa,etta kaikki pyykki mika koneeseen mahtuu se sinne laitetaan, vari mika tahansa. Miksi pesta monta koneellista ,jos kaikki mahtuu kerralla? Doh ? Mina oon aina pessyt kaikki samalla kertaa ,aluvaatteet ,pidat, housut suojapuvut, kaikki . Mika on hyvaa tasta on se ,etta voi pukea kaikkia naita vaatteita samalla kertaa, ja ne varillisesti sopii hyvin yhteen, niissa on sama varivivahde jos ymmarrat mita tarkoitan . Okay !!!
 
JuupaJuu
Alkuperäinen kirjoittaja voivoi:
Tämä on taas sitä kun sit kun se mies jotakin tekee kotona niin sekään ei ole hyvä. Miksi ei olla tyytyväisiä että mies tekee ja auttaa tai edes yrittää.
Ja sitten mahdollisuus ei tietenkään ole se, että kerrotaan miten pitäisi tehdä ja mies alkaa tehdä niin, vaan valitetaan ja tehdään itse - ja valitetaan.
 
Helekutti
Mun mielestä saa valittaa jos asiat tehdään päin vittua. Kuten ap:n tapauksessa. Joskus on vaan parempi kuin ei tee mitään jos sillä säätämisellä saa aikaan enemmän työtä kuin tekemättä jättämisellä.

Jopa minun ukkoni osaa pestä vaaleat ja tummat erikseen, :D
 
Helekutti
Tosin se vaati helvetillisen koulutussession.... samoin kuin tiskikoneen käyttö. Vielä kun saisi se pesemään täysiä koneellisia niin olisin ikionnellinen..... Mutta en valita :D
 
nainen ja yhtä tyhmä kuin mies
Mä pesen vaaleat ja tummat aina yhdessä, koska vaaleita vaatteita on niin vähän että sais odottaa vuoden ennen kuin koneellinen olisi täysi :ashamed:
 
nainen yhtä tyhmä kuin mies
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira-:
Meillä ei onneksi tarvi tämmösestä pahottaa mieltään, kun pestään molemmat kaikki pyykit sekasin =) Mie oon AINA pessy kaikki sekasin.
Onneksi en ole ainut :D Vaikka mun vaaleat paidat on vähän harmaantuneet niin sillä ei ole merkitystä :p Koska en mä ala tosiaan paria vaaleaa vaatetta pesemään erikseen ;)
 

Yhteistyössä