Neiti Mäkinen...*(huonoja, kännyllä napsittuja) kuvia lisätty*

...muuttaa meille huomenna.
Piti tulla Herra Mäkinen, mutta se on vielä emonsa helmoissa kasvamassa.
Nyt sattuikin niin, että yksi neitokainen on kotia vailla jo nyt heti.

Joten Johtaja Korhonen, Herra Nieminen, Tao, Ninni, Jonna, Pomo, Iso H, Viivi, Icarus ja Pikku-Ukko saavat lauman jatkeeksi Neiti Mäkisen.

Ja siitä pienestä Herrasta tulee sitten Mäkelä, kunhan se on kasvanut muuttoikään :D

*Täysin turha, mutta ilmoitusluontoinen tärkeä asia*
 


Tässä siis uusin asukkimme, neiti Mäkinen :heart:


Tässä vaan pääsi käymään vähän sillein hassumaisesti...
Kylkiäisenä tuli myös Neiti Mäkelä:

:heart:

Meillä on näitä kohta enemmän kuin Vilkkilässä (vai missä niitä katteja sen sanonnan mukaan nyt sitten olikaan niin julmetusti?), mutta onhan ne vaan lutusia.

Muoks. Ja syyskuussa tuleekin nyt sitten siis kolmas kissavauva, mutta eiköhän se tuossa mene joukon jatkeena :xmas:
 
viiras
Siis missä ihmeessä ja kummassa te asutte kun mahdollisuus pitää noin paljon kissoja :eek: Ovatko ulko- vai sisäkissoja? Johan niiden ruokkimiseen, rokotuksiin, madotuksiin, leikkauksiin menee pieni omaisuus?! Ookkonää iha terve :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Siis missä ihmeessä ja kummassa te asutte kun mahdollisuus pitää noin paljon kissoja :eek: Ovatko ulko- vai sisäkissoja? Johan niiden ruokkimiseen, rokotuksiin, madotuksiin, leikkauksiin menee pieni omaisuus?! Ookkonää iha terve :D
Ihmeessä ja kummassa, nimenomaan.

Ei paljon paina noiden madotukset ja rokotukset. Yliopiston opetusklinikka kirjoittaa ne mulle siihen samaan laskuun, kuin koiran ja hevostenkin matolääkkeet ja rokotukset. Ja sen yhden kissan, joka meillä on ennestään.
Kanat ja pupu ei tähän mennessä vielä olekaan mitään hoitoa tarvinneet... :whistle:

Ja mä käyn välillä töissä sitä varten, että mulla on varaa adoptoida tänne yhtä sun toista nelijalkaista karvakasaa :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Siis missä ihmeessä ja kummassa te asutte kun mahdollisuus pitää noin paljon kissoja :eek: Ovatko ulko- vai sisäkissoja? Johan niiden ruokkimiseen, rokotuksiin, madotuksiin, leikkauksiin menee pieni omaisuus?! Ookkonää iha terve :D
Ihmeessä ja kummassa, nimenomaan.

Ei paljon paina noiden madotukset ja rokotukset. Yliopiston opetusklinikka kirjoittaa ne mulle siihen samaan laskuun, kuin koiran ja hevostenkin matolääkkeet ja rokotukset. Ja sen yhden kissan, joka meillä on ennestään.
Kanat ja pupu ei tähän mennessä vielä olekaan mitään hoitoa tarvinneet... :whistle:

Ja mä käyn välillä töissä sitä varten, että mulla on varaa adoptoida tänne yhtä sun toista nelijalkaista karvakasaa :saint: :D
Ihana =)

Meiltä löytyy myös vaikka mitä eläjää :heart: Ja eläinlääkäri hoitaa toimenpiteet samalla kun käy noita tuotantoelikoita kattomassa :)

 

Yhteistyössä