Neiti sai oksennukset tivolissa päälleen

  • Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
Borkku
Oli jotain tyttöä yököttäny jo jonossa mut laitteeseen vaan ja oli sit oksentanu neidin päälle siellä laitteessa :(

Oli tavallisen pettyny neiti ku omaa rahaa 28? laitto rannekkeeseen et sinne pääs :(

ei ollu pahoitellu tyttö vaan oli juossu pois.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja Joo-o:
No anna nyt edes sille tytölle 28 e, minkä omistaan laittoi rannekkeeseen!
Toki, mutta ei se raha tota tilannetta miksikään muuta eikä tapahtunutta peruuta.

Tässä ei nyt pääasiana kuitenkaan ollut RAHA, vaikka kirjotin tuonkin että omistaan sen rannekkeen makso.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laittaisin paikallislehteen tekstarin, että kenen penikalle ei ole opetettu tapoja kun tolleen karkuun lähtee vahingon tehtyään :(
Sillä tytöllä oli varmaan itelläki kamala olo :( mä ajattelin kans ensin noin, mut nyt ku on aikaa kulunu ja tosta illalla vielä neidin kans juteltiin, niin tuntuu pahalta sen oksentaneenki puolesta, menihän hänenki tivoli päivä pilalle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laittaisin paikallislehteen tekstarin, että kenen penikalle ei ole opetettu tapoja kun tolleen karkuun lähtee vahingon tehtyään :(
Sillä tytöllä oli varmaan itelläki kamala olo :( mä ajattelin kans ensin noin, mut nyt ku on aikaa kulunu ja tosta illalla vielä neidin kans juteltiin, niin tuntuu pahalta sen oksentaneenki puolesta, menihän hänenki tivoli päivä pilalle.
Niin no joo :( mutta toisaalta jos sekin on ajatellut jälkeenpäin ja olis nyt valmis vähän korvaamaan vaatteiden pesusta, tms. Vaan voiko tuota nyt ahalla enää pelastaa, pilalle mennyttä tivolipäivää...

Onneks kesä on vasta aluillaan ja sun tytölles on varmasti luvassa vielä kivojakin tapahtumia vaikka kuinka paljon =)
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä laittaisin paikallislehteen tekstarin, että kenen penikalle ei ole opetettu tapoja kun tolleen karkuun lähtee vahingon tehtyään :(
Sillä tytöllä oli varmaan itelläki kamala olo :( mä ajattelin kans ensin noin, mut nyt ku on aikaa kulunu ja tosta illalla vielä neidin kans juteltiin, niin tuntuu pahalta sen oksentaneenki puolesta, menihän hänenki tivoli päivä pilalle.
Niin no joo :( mutta toisaalta jos sekin on ajatellut jälkeenpäin ja olis nyt valmis vähän korvaamaan vaatteiden pesusta, tms. Vaan voiko tuota nyt ahalla enää pelastaa, pilalle mennyttä tivolipäivää...

Onneks kesä on vasta aluillaan ja sun tytölles on varmasti luvassa vielä kivojakin tapahtumia vaikka kuinka paljon =)

Näinpä. Eikä sille aina mitään voi mitä elämässä tapahtuu :D
 

Yhteistyössä