Nelikymppistä(tai inan yli) etsin ajatustenvaihtoon

Olen yrittänyt löytää aikuista naista, joka haluaisi kirjoitella vanhanaikaisesti kirjeitä ja jolla olisi vielä alakoululaisia ja/tai alle kouluikäisiä lapsia.

Jos sellainen on löytynytkin, kymmenkunta kirjettä on näyttänyt, ettei ystävyyttä ole tässä iässä enää helppo rakentaa. On vissiin yksinkertaisempaa piiloutua äitiyden ja vain lapsista puhumisen taakse kuin pohtia mahdollisesti puolivälin paremmalla puolella olevaa omaa elämää ja etsiä siihen sisältöä syvällisestä ajatustenvaihdosta.

Mieheni sielunelämä menee sekaisin jos alan tunteista puhua tai jotain muuta syvällistä, joten se juttukumppani pitäisi löytää jotenkin muuten. Koko ikäni ole tykännyt kirjoitella, joten yhä elän toivossa...

Mitä merkitsee olla nelikymppinen nainen, monia kriisejä läpikäynyt, vanhemmat vielä elossa mutta eivät ikuisesti, lapset vielä pieniä mutta murrosikäkin tulee aikanaan, nuorena elämänarvot ja tulevaisuuden suunnitelmat niin selkeitä mutta sitä monimutkaisemmaksi menee mitä pidempää elää. Heräsikö jokin ajatus?

Jos, niin tavoitat minut sähköpostilla osoitteesta mimmi_65 @ luukku.com ja voidaan kirjoitella joko sähköisesti tai kirjeitä.

Odottelen

Mimmi =)
 
pistä meiliä minulle jos kiinnostaa, osoite profiilissa. Ja profiilin teksti loppuu töksähtäen kesken sanan, kun en jaksanut taistella sen muutoksen kanssa enempää kun näytti että mahtuu enemmän tekstiä ja sitten sana katkeaa kesken. eli idea ajatustenvaihdosta siinä niin että joka päivä ei ole pakko kirjoittaa enkä kirjoita minäkään vaan harvemmin ja hartaammin eli syvällisemmin.
Jos en tällä palstalla itseäni levitäkään kokonaisuudessaan muille esittelyyn niin kahdenkeskinen luottamuksellinen kirjoittelu on muuta. <br><br>
 
kirjoitan
Täällä olisi yksi yli 40 v. Kirjoitan mielelläni oikeita kirjeitä joskus harvempaan ja joskus taas tiheempään joskus pelkkä kortti. Jos kiinnostaa vastailkaa.....
:wave: :wave:
 
kirjoitan
TÄÄLLÄ OLIS 38 ÄOPPÄ JOKA KAIPAIS KIRJEKAMUJA TYKKÄÄN KIRJOITELLA
IHAN OIKEITA KIRJEITÄ JA OLIS KIVA JOS VOIS VAIHTAA TOSIAANKIN AJATUKSIA IHAN KAIKESTA ELÄMÄÄN LIITTYVISTÄ NIIN ONNELLISISTA KUIN SURULLISISTAKIN AIHEISTA JA KRIISEISTÄ ENNENKAIKKEA.
LAPSET ON 13V KAKSOSET JA MIESKIN LÖYTYY.OLEN ELÄINRAKASHÖPERÖ JA LAPSIRAKAS.
LAITA VIESTII ALUKSI TULEMAAN S-POSTIIN NIIN VAIHDETAAN OSOITTEITA PIAN!
p.kirjavainen@elisanet.fi
 
viers
Hei,

olen vähän yli nelikymppinen kolmen lapsen äiti, lapsista vanhin on koululainen, kaksi vielä päiväkotilaisia. Mieskin löytyy, alkuperäinen, lasten isä. Harrastan, silloin kun suinkin ehdin, lenkkeilyä, talvella hiihtoa, jumppaa, käsitöitä, lukemista ja lasten kanssa puuhaamista.

Mukava olisi vaihtaa ajtuksia nelikymppisenä, keski-ikäisenä naisena olemisesta, lapsista ja kaikesta maan ja taivaan välillä.

Minut tavoittaa s-posti osoitteesta maanis@nic.fi
 
Kesää odottava
Hei, sinulle Mimmi vastasin jo sinun mailiosoitteeseen.
Mutta kirjeystävyys muidenkin "ikäsiskojen" kanssa olisi mukavaa.
40 on paremmalla puolella; lapset aikuistuvat, omat mielenkiinnonkohteet alkavat selkiytyä vihdoin itsellekin ja ihan omaakin aikaa tuntuu joskus olevan jo tarjolla. Elämäni on ihan normaalia, päivätyö,iltaisin ja viikonloppuisin lastenharrastukset, ja en tykkää huonoa kotihommistakaan. Jos tällainen ihan tavallinen äiti, nainen ja pitkäaikainen vaimokin kelpaa ajatustenvaihtoon, niin tarjolle heittäydyn. Kysele, utele enemmän ja kerro itsestäsi.
Käyn nyt ahkerasti katsomassa, että onko postia saapunut osoitteeseen ilenna64@suomi24.fi

Oikein hyvää kesää kaikille! :flower:
 
lisse
hei

olen -65 syntynyt nainen etelä-suomesta.
uusissa aviossa,eronut olen lasteni isästä.
lapseni vuosina 83,86,90,97.syntyneet.
minulla on myös 1 lapsenlapsi -06 syntynyt.
minuunkin voi ottaa yhteyttä yksityisviestin kautta
teistä kuka vaan.
mieheni joka toinen vko iltavrossa, joten mailaileminen
olisi kiva piriste.

kesää odottaen...
 
kiitos ap yhteydenotostasi. toki muutkin saa kirjoitella. Osoite profiilissa. Harvemmin tosiaan tällä palstalla olen ja nytkin käyn pikaiseen miehen koneelta kun omani sanoi yhteistyösopimuksen irti ja odottaa korjausta.
Mutta aina silloin tällöin sähköpostille (tai oikealle kirjeellekin vaikka niitä harvemmin enää kirjoitan) aikaa ja ajatustenvaihdolle kaikenlaisesta maan ja taivaan välillä ja joskus ihan noita molempiakin asioita pohtien, jos kiinnostaa. Taivas taivaana tai tähtitietellisenä taivaana kun tähdistäkin lasten kanssa tai varsinkin yhden kanssa lueskellaan ja toisaalta taas iän myötä nuo iäisyysasiatkin jo oikeasti alkaa kiinnostaa vaikka mitään absoluuttisen totuuden kantaa en siihen ota vaan haeskelen ja mietiskelen sitäkin. Mutta jalat kiinni maassa kuitenkin ja ne maalliset asiat ajan myös täyttää. Eli siis mitä? Kaikenlaista mahtuu elämään, niinhän se on, vaikka nyt puutarhan hoito ja luontoretket lasten kanssa keväällä ja marjaretket kesällä.
 

Yhteistyössä