*** Neljännestä Kuumeilevia vol.3***

Hei!
En löytäny t vielä odottajista tuota "huhtikuu 2011" pinoa jotenka ajattelin tänne vielä kirjoittaa..
Meille olis nyt sitten nelonen tulossa sillei "puolivahingossa" :LOL:
Eilen tein testin enkä ollut taas uskoa millään että viiva siihen piirtyi!!!!
Edellinen poika oli sama homma..Yhdestä ainoasta kerrasta tulin raskaaksi!!!
Tuntuu toisaalta epäreilulta kun ajattelee että monet yrittää monia kuukausia ellei vuosiakin.
No joka tapauksessa meillä on nyt kolme poikaa.. 2004,2006,2009 ja nyt tämä tulokas on sitten 2011 syntyvä(toivottavasti ei mitään satu)
Minä en jaksa tuota palstaa tuonne alkaa väsäämään joten jos joku muu on plussaillut tässä lähiaikoina niin minä sitten pomppailen siihen ryhmään mukaan :D
Jännä kun en uskonut olleskaan raskauteen,mutta eilen sitten ennen testin tekoa ajattelin että olen hypännyt yölläkin veskissä, olen ollut tosi väsyny, vilunen, ja normaalisti mulla kierron puolenvälin paikkeilla on maha sellanen jännä, niin sitä ei nyt ollut olleskaan..
Mutta silti pitää vilkuilla testiä vähän väliä että onko se oikeesti totta!!!
Meillä oli monenlaisia suunnitelmia jne ja nyt oikeastaan voisin sanoa että tämä oli helpotus kaikkeen!!!
Mutta nyt lopetan jaarittelun ja alan valmistautua töihin lähtöön...

Vaavimasu ja tulokas
 
Heissan kaikille,
minäkin taidan kirjautua tänne puolelle, kun ei suoraan odottajiin siirtyminen käykään enää yhtä helposti kuin aiemmilla kerroilla. Liekö sitten ikä tehnyt tepposiaan B)

Meillä lapset 01, 03 ja 08 ja neljäs olisi kovasti toiveissa. Takana tuulimunaraskaus tammikuulla ja yritys jatkuu...

Säihke
 
Heippa!
Voisinkohan minäkin ilmottautua uutena mukaan kuumeilemaan. =) Meillä siis pojat 10/06, 04/08 ja 12/09. Pieniähän nuo vielä ovat, mutta olisi se vaan ihanaa, jos se neljäskin jossain vaiheessa ilmoittelisi tulostaan. Olis niin mukavaa kun vois jakaa tuntojaan ja kuumeilla yhdessä muiden kanssa. Jos nyt menisin jollekin kaverille sanomaan ,että neljäs on toiveissa, kommentit asiaan vois arvata jo etukäteen....

Adrianna
 
taas negatiivinen testi ja nyt oli ihan puhdas nega...ja hirmunen flunssa alko viimeyönä...oviksesta ei tietookaan... kierto nyt kestäny 34pvä...ja ei kyl menkoistakaan tietoa... tais sotkee pillerit koko hormooni toiminnan.. millonhan palaa ennalleen tai palaakohan..?? :/ :/ :/
 
Jaksamisia MAR-Ille :hug: Toivotaan, että se hormonitoiminta tasottuis mahdollisimman pian ja flunssakin helpottais!
Meillä ollut kaikki pojat ja mies viime viikon flunssassa ja mä oon nyt tässä odotellu, että koska on mun vuoroni... :/

Mulla menossa nyt kp 2, joten ei ihan vielä kaikista otollisimmat hetket käsillä. Nää on nyt viimesen synnytyksen jälkeen vasta toiset menkat, joten oon varautunu, et kierto ei välttämättä oo vielä oikein tasottunu... Saa nähdä mitä tuleman pitää...
Sain tänään papa-kokeen tuloksenkin ja se oli puhdas, joten sen puolesta voi olla hyvillä mielin. =)

Ja kiitokset Katjuskalle listaan lisäämisestä! =)
 
Heips. Pääseekö vielä mukaan neljättä kuumeileviin? Meillä isännällä on itseasiassa kovempi kuume kuin minulla, mutta jotenkin on vaan taas saanut sen tartutettua. Meillä on kolme poikaa jotka on syntyneet -03, -05, -08. Kp:tä en osaa vielä sanoa kun täti vierailee niin epäsäännöllisesti, mutta heinäkuun alussa pelätään tätin taas tulevan, toivottavasti jättäis yhdeksän kuukautta nyt väliin :D
 
kävin tänään lekurilla ja sano et jos menkat ei ala heinäkuun aikana niin elokuussa sit terolutit kehiin...ja varmuudeks vielä ultrataan kohtu et kestää neljännen raskauden ja leikkauksen... mulla on jo kolme sektiota takana niin kait sen takia :xmas:
 
Pidetään peukkuja sulle MAR-I, et ne menkat tulis sieltä ihan ittellään ja tietty mahdollisimman pian!! Ja jos ne nyt antaa odottaa ittensä niin ainakin tietää, et viimestään sit elokuus saa asiaa eteneen jo johonkin suuntaan...jos se nyt tässä vaiheessa hirveesti lohduttaa... Mut toivotaan, ettei sun sinne asti tarttis vaan odotella!! Meetkö ultraan joka tapauksessa vai vasta sitten elokuussa? Mulla on kaikki syntyny alakautta, niin en sillai tiedä oikein tosta leikkauksesta (et jos kysymys oli vähä tyhmä :ashamed: )

Mulla ittellä on menkat lopuillaan, josko sitten pääsis jo vähän harjottelemaan :D Nyt siis menossa kp4. Mulla tosin on yleensä hiukan pitempi kierto, että josko sit jo kuitenki parin viikon päästä alkais oleen tärppipäivät käsillä (jos siis se kierto nyt on vielä yhtään sinnepäinkään mitä pitäis).

Kävin eilen lääkärissä nuorimmaisen kanssa ja mulla oli tietysti kaikki pojat mukana (meillä mies tekee usein pitkää päivää ja kun noi kaikki on vielä niin pieniä niin ne on mulla melkeimpä aina joka paikassa mukana). Se lääkäri oli aivan täpinöissään siitä kun mulla on kolme poikaa, moneen kertaan päivitteli, että kuinka hienoa!! Ja oli sitten muuten ihan ensimmäinen ihminen, joka mulle niin sano! :D Yleensä kaikki vaan pyörittelee silmiään, et kauheeta,kolme poikaa...No,kerranpa näinkin päin!! :D
 
MAR-I Hienoa kuitenkin, että asiat etenee. Itsellä kans kerran kävi noin, että terolutit piti avuksi ottaa, kun ei muuten tapahtunut kropassa mitään.

Adrianna Mäkin oon saanut enimmäkseen kauhisteluja siitä, että kohta mahdollisesti ois kolme pientä poikaa täällä vilistämässä :whistle: Vähän sellaista meille lupailtu. :D Nää kaksikin on jo sellaisia vauhtiveikkoja kyllä ja jatkuvasti toistensa kimpussa, että mielenkiinnolla odottelen miten kuviot sitten menee, kun niitä on yks vielä lisää. :saint:
Mutta en kyllä sanois, että tuo tyttökään ois mikkään rauhallisuuden perikuva ollut. ;) Mut nythän tuo on jo iso tyttö. =)

Katjuska ja sintti 33+5 :heart:

*ja huhuilee taas pinolle jatkajaa, kun on uutta porukkaakin mukaan tullut, niin jos joku haluis omakseen ottaa. Helppo on homma ja itse voi valita haluaako noita kiertopäiviä merkkailla. Ja listan saa kopioida tuosta etusivulta ja muokata haluamallaan tavalla.*
 
Adrianna
joo siis ihan mielelläni menen käymään siinä ultrassa onpahan lääkärin siunaus neljänteen :whistle: kun tämän viimesimmän jälkeen oli kotiin lähtö tarkastus tuumas että kolme sektiota on suositus, mutta säännöthän on tehty rikottavaksi :x

 
Mie en voi ymmärtää miksi nämä minun kierrot vaan venyy ja venyy... ennenmuinoin oli kierto aina 28-30päivää, viimekierrosta pieni vuoto alkoi kp 33 ja kunnon menkat seuraavana päivänä... no nyt on menossa kp 34, eikä vuotoja :eek: oon kuitenkin testannut 2 negaa joten en oo raskaana, miksiköhän nää minun kierrot vain venyy ja venyy, ei kivaa :| nyt en osaa ennää edes sanoa et minkä mittanen mun kierron kuuluisi olla, o se hankalaa.
 
Joo, eihän kolmen pojan kanssa voi selvitä... :D Josko mekin neljäs saataisiin, niin todennäköisesti sekin sit olis poika,niin mitähän siitä sit tulee... :D

Katjuska mä tässä vähän epävarmana emmin, että uskaltautuisinko ruveta väsäämään sitä uutta pinoa. Ihan uutena kun vasta olen tänne kirjotellut... :ashamed: Jos olis joku "kokeneempi" jatkaan niin vois sujua ehkä vähän paremmin.... :D
Ymmärrän kuitenki sua, kun sulla rupee oleen jo raskauskin lopuillaan,että olisi varmaan mukava saada siirrettyä vastuu pinosta eteenpäin. =)

MAR-I ehkä se on omalle mielenrauhalle hyväksi kun saa lääkäriltäkin siunauksen =) ja niinhän se on että poikkeus vahvistaa säännön :p

nonna86 toi on niin ärsyttävää kun kierrot venyy pitkiksi!! :kieh: Mulla tuntuu kans väliin vähän venähtävän ja sekös ottaa päähän tälläses tilantees!! Jos ei kerran oo raskaana niin olis vaan niin paljo parempi ku menkat alkais ja pääsis uuteen yritykseen. Ollaan peukut pystys, et ne menkat alkais, tai mikä vielä parempaa testi muuttuiski vielä positiiviseksi! ;) Huomasin tossa muuten, että meillä on lapset aika saman ikäisiä ja minäkin olen syntynyt -86 =)

Mua tässä naurattaa toi mies, kun se tossa kattoo ihan täpinöissään että millanen auto me sit tarvittais, jos me se neljäs lapsonen saadaan. Onkohan toi sitä miesten vauvakuumetta... :D Eipä tässä sitten ihmeempiä, odotellaan et päästäis kierros eteenpäin. =)
 
Adrianna äkkiä sen homman oppii ja oikeestaan se on mukavaakin kun saa tehdä listasta ihan just sellaisen kun haluaa.
Pientä taikauskoakin on joskus ollut, että se ketä pinoa alkaa pitämään, niin yleensä raskautuu aika pian sen jälkeen kun sen homman itselleen ottaa. ;) :D Itsellä toiminut ainakin hyvin :whistle:

Kyllä se miesten vauvakuume tosiaan taitaa noin just ilmetä :D Mikäs sen mukavampaa, kuin saada vauvan kylkiäisenä viel uus autokin :whistle:

Nonna Toivottavasti kierrot siitä tasaantuis. sitte vaan apua ja neuvoja kysymään neuvolasta tai lääkäristä, jos vaan tuntuu venyvän ja venyvän.

Katjuska ja sintti 33+6 :heart: (tosin maha tänä aamuna ihan lässähtänyt, että missähän se sintti tuolla luuraa :eek: )
 
Katotaan kuinka taikauskosia me ollaan, kohta saadan tapella siitä kuka pinoa oikein jatkaa :LOL:

Jos tässä ei kerran ketään innokkaita oo ilmaantunu niin jospa mä sitten väsäisin meille sen uuden pinon. Ja tuuhan Katjuska meille sit jossain vaiheessa kertoileen kuulumisia ja ainakin sitten kun sintti on päättänyt saapua. :heart: Joskohan sintti siellä rupee jo etsiskeleen suuntaa, että on hyvissä asemissa kun aika tulee. =)
 

Yhteistyössä