***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

Lilianne lapset -00, -02, -05
Nonna86 poika 12/06, tyttö 12/07, poika 11/09
Tintta80 lapset -01, -07, -08
Nasu79 pojat -03, -05, -08
Kolmenmamma
kolmenmutsi tyttö -96, poika -99, tyttö -06
Hölyhuispake
jennynny
viliina77 poika 02/99, tyttö 07/01, poika 07/04
rakkaudesta kolme kaunista
Tassutin tyttö -04, poika -06, poika-09
Cristine lapset -01, -02, -04
Vauvako? lapset -02, -03, -07
lumihiutale 4
Vaavimasu pojat 09/04, 06/06, 04/09
leofis
Heenu poika -02, tyttö -03, poika -07
Anin tyttö 02/07, poika 06/08, poika 05/10
hanttu 82 lapset -00, -02, -08
Lumihiutale 73 lapset 12/96, 10/99, ja 9/08
Tyttöni mun lapset 12/04, 7/06 ja 3/09.
villabikinit poika -08,kaksostytöt -09
Amalia 32v lapset -04 -05 ja -09

PLUSSANNEET HEINÄKUU 2010
Adrianna

ELOKUU 2010
MAR-I
NeliApina
Hanita
Mandi10

MARRASKUU 2010
mommysmonsters tytöt 04/04, 05/08, 05/09
Elli- tyttö -00, poika -01, tyttö -07
karvatonkoira pojat 02/04, 07/07, 02/09
Lehdetönpuu
Säihke lapset -01, -03, -08


JOULUKUU 2010
Johnu pojat -03, -05, -08



karvatonkoira
Minnäi
HaaHuu
Vaavimasu
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos minunkin puolestani uudesta ketjusta, Heenu.. :heart: Helpompihan tähän on nyt kirjoitella, kun ei ole niin pitkä. Kaikki kirjoittelemaan vaan, uudet ja jo ketjussa olevat!

Minulla ois pitänyt menkat alkaa eilen... Periaatteessa. Mutta minä en ala nyt hötkyillemmään mihinkään suuntaan, varmaan ne ihan tässä alkuviikosta alkaa. Jotenkin on tuo kierto mennyt sekavaksi.

Lapsistani keskimmäinen, 8-vuotias tyttö, sanoi tuossa, että heille pitäis saada pikkusisko tai -veli. Silloin äitikin vois olla pitkän aikaa kotona.... Minä siinä vähän hymyilin ja lipsahti, että mitenkäs niitä vauvoja saadaankaan? Ei ois kannattanut kysyä. Sieltähän tuli selvitys, että miten niitä lapsia saadaan(koulukaveri oli kertonut). Selvisipä se biologinen kysymys sitten nuorimmallekin... Jäi sitten se kukka ja mehiläispuhe pitämättä...:LOL:
 
Voi ei Cristine :D:whistle: Aika paha! Meillä keskimmäinen,tyttö 8v,haaveilee pikkusiskoa(ei tokikaan vielä tiedä että sellaista suunnitellaan) oli jo kun kuopus syntyi ihan rikki ku pelkkiä pokia vaan tulee joka puolelle :)

Saas nähdä miten ensi yö,oon parina yönä nähny tosi kummallisia ja sekavia unia :rolleyes:
Hauskaa lauantai-iltaa kaikille :popcorn:,toivotaan pian uusia plussalaisia ja pidetään toisemme ajantasalla :heart:
 
Heips!
Täältä mukaan ilmottautuisi yksi neljännestä kuumeileva lisää. Itse olen 23v ja ennestään on syyskuussa 2008 syntynyt poika ja syyskuussa 2009 syntyneet kaksostytöt.
Kuparikierukka poistettiin 28.12 kun edelliset kuukautiset eivät yhtäkkiä alkaneetkaan kunnolla ja lääkäri epäili kierukan estävän vuodon pääsyn ulos asti, nyt meneillään kp 30 kierto ollut ennen aina 26-28 mutta nyt en tiiä onko miten sekasin sen viime kuun takia. Testejäkin olen jo parit tehnyt kun sillanen olo on etteivät menkat vielä olisi edes tulossa, no saas nähä miten tulevat. perjantaina täytyy kuitenkin soittaa lääkärille jolleivät sitä ennen ala, saisivat mun puolesta jo ultrata et onk siel jotai häikkää ku kovia nippailu ja repäsy kipuja on päivittäin ala vattalla.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa villabikinit... tänne mahtuu hyvin mukaan!

Minulla ei ole vielä menkat alkaneet. Kierrosta kerroinkin yllä, että se jostain syystä venyy. Tai sitten mulla on semmoista, että munasolu hedelmöittyy, mutta ei kiinnity...:( Kohtu on kuulema aika taaksepäin kallistunut, mutta se ei liene harvinaista.
 
Mää kävin eile päivystykses ja selvishän se miks vuotoa ei kuulu ja ala vatsalla kipuja mulla on kohdussa tulehdus. No tais nyt sit mennä nelosen yrittämiset ainakin kuukaudel eteenpäin ku tarvii yhden kierron varmaa antaa välis tulla et miten asettuu.
 
Cristine: voi kurja, toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppäis :)

Uteliaana tahtoisin tietää että miten teillä muilla on aikaisemmin tärpänny, eli siis kuinka nopeasti vai onko ollut jotain ongelmia?

Meillä aloin esikoista odottaa 2kk seurustelun jälkee et ku lokakuus alettii seurustelemaan ni jouluaatton oon tehny plussa testin (tämä raskaus ei siis mitenkään harkittu), kaksosia aloin taas odottaa ensimmäisestä yritys kerrasta, sanoin miehelle et eihän kukaan voi tulla heti raskaaks et alotetaan ajois yrittämään:D no meilläpä sit kuitenkin niin kävi ja vielä tuplasti siksi siis lapsilla niin pieni ikäero.
 
Hei vaan kaikille!

Täällä yks neljännestä haaveileva hyppää ketjuun mukaan jos mahtuu. Olen 32 vuotias äiti ja meillä on kolme suloista tyttöä ja nyt haavaillaan neljännestä. Siis lapsesta, poikakin ois oikein tervetullut joukkkoon :) Lapset on syntyneet 12/04, 7/06 ja 3/09.
Toivottavasti pian tärppäisi meillä ja teillä kaikilla muillakin =)

P.S Siskoni laittoi yks päivä viestin, että oli nähny unta, että meille syntyi poika vauva 3710 g. Toivottavasti se oli enne! :p
 
Villabikinit: Meillä on edelliset raskaudet alkaneet lähestulkoon ajatuksesta, mutta olin silloin parikymppinen ja nyt olen 31-vuotias. Kuopus oppi juuri lukemaan ja häneltä lähti ensimmäinen hammas. Tuntuu niin isolta tuo eskarilainenkin...
 
Jännäilypäivät vasta aluillaan, nyt siis kp 27 ;) Noh, vatsaa kyllä nippailee siihen malliin et menkat kurvaa paikalle hetkenä minä hyvänsä..
Tässä kuussa tunsin oviksen pitkästä aikaa oikein silleen kunnolla, olikin mieluinen yllätys. Ei ole nimittäin pitkään aikaan ollut tuollaisia oireita..on tainnut koko ovis jäädä tulematta muutamina kuukausina. Nyt kuitenkin alkoi heti hormoonit hyrräämään kun jätin ehkäisyn pois ;) :D

Villabikinien kysymykseen, meillä siis ensimmäistä raskautta odotettiin pitkään ja hartaasti ja sitten saimme palkinnoksi myöskin kaksoset :) ja toinen raskaus lähti helpommin sitten aluilleen. Taisin unohtaa stressata koko asiaa silloin kun oli kädet täynnä työtä kahden taaperon kanssa :)
Nyt jään sitten mielenkiinnolla odottamaan että mitenkä tämän kanssa käy, tuleeko pian vai antaako odottaa pitkäänkin..
 
Tulin vähän kurkistelemaan teidän kuulumisianne :)

Itsellä oli maanantaina ultra ja tyttö kasvaa hyvin, noin hieman reilu kilo oli tällä hetkellä painoarvio. Perätilassa hän edelleen viihtyy, mutta ehtiihän sitä vielä kääntyä. Meillä tosin kaikki pojat ovat jo tässä vaiheessa olleet pää alaspäin ja pysyneetkin sitten niin päin.

Tyttöni mun meillä on siis kolme poikaa ja nyt neljänneksi olisi tulossa tyttö. Että josko teillä tosiaan toisin päin ;)

Kovasti plussia toivottelen kaikille!! :)

Adrianna ja kirpputyttö 28+5 :heart:
 
Nostelen ketjua.. kiitos Adrianna kuulumisista ja plussatoivotuksista...:heart:

Pakko kysyä teiltä Hölyhuispake ja villabikinitjoilla on kaksoset. Miten suhtautuisitte jos sattuisi käymään niin, että ois tulossa kohta toiset kaksoset? Oisko yllätys/järkytys suurempi vai pienempi kuin ensimmäisessä tuplaodotuksessa? Ja miltä se tuntuis kun ehkä tietää mitä on odotettavissa. Onhan niitä perheitä joissa on kahdet kaksoset, tosin ei kovin paljon.

Minulle ei uutta kuulu, ovulaatiota kohti mennään. Mies katselee joskus illalla netistä isompia autoja, jos sattuis asuntolainasta jäämään ylimääräistä auton vaihtoon. Minusta tuntuu kyllä että ei jää...
 
Cristine: mulle ainakin olis ihan sama vaikka toiset kaksoset tuliski. Meillä on jotenkin menny niin omalla painollaan tää ensimmäinen vuos ja toisen vuoden alku että en kokis mitenkään ongelmaks. Ainut vaan et meillä on kyllä tuo toisten kaksosten prosentti aika pieni kun on identtiset kaksoset nuo tytöt ni ei pitäisi olla mitenkään periytyvää.
 
Heipparallaa kaikille! Meillä neljännen alullepanoyritys alkoi sitten viikonloppuna =) Ovistikkuun ilmestyi lähesplussa perjantaina ja lauantaiaamuna olikin sitten jo selkeä plussa. Olin ehtinyt käyttää jo kaikki digitestin tikut ja jouduin siirtymään noihin joissa itse täytyy arvuutella viivojen värierot. Mutta kropan oireet (limat ja kohdunnapukan asento, kunnon kipuilut munasarjoissa la-iltana), joita tässä on jo muutama kierto sitä ennen tullut tarkemmin seurattua, viittaisivat siihen, että ovis oli la-su-välisenä yönä tai sunnuntaipäivän aikana. Mieskin oli sopivaan aikaan erittäin halukkaalla päällä ;) Perheen kuopuskin juuri puhui tässä viikonloppuna, että kumpikos vauva meille oikein on tulossa (vaikka emme ole mitään vielä hänelle puhuneet että perheeseen olisi sellaista suunnitteilla), toivottavasti on positiivinen enne ja homma tuottaisi tulosta. Jäädään seurailemaan tilannetta ja kovasti plussia myös kaikille muille!
 
hienoa kolmenmutsi:heart:

Täällä alkas yk 2,nyt ortellaan sitten ovista.laskurin mukaan olisi 9.-14.pvä.valaiskaa muuten kokeneemmat,hedelmälliset päivät tuolloin ja ovulaatiopvä erikseen(en nyt muista mikä päivä se oli..)mutta siis milloin siis on ns.tärppipäivä???edelliskierrossa oli vaikka mitä oireita,olivat varmasti juuri näitä oviksesta johtuvia :D hassua miten sitä keho toimii mielen mukaan..kuukaudesta tulee taas pitkä,huoh...

Sitten horoskooppiasiaa;onko teillä ennestään loppuvuoden lapsia?loka,marras,joulukuisia?minkälaisia ovat luonteeltaan,ihan mielenkiinnosta kyselen :) täältä löytyy vesimies,kala ja leijona,ja tää leijona on kyllä ehdottomasti kovapäisin :D
 
Heenu meillä on esikoinen ja kolmonen syntyneet loppuvuodesta. Esikoinen lokakuussa ja on horoskoopiltaan vaaka ja kolmonen joulukuussa ja on jousimies. Kakkonen meillä on huhtikuussa syntynyt oinaslapsi ja suurella todennäköisyydellä myös tämä neljäs tulee olemaan oinas. Ja meillä noista "loppuvuotisista" tämä vaaka on aikas helppo ja kiltti tapaus. Kuopus jousimiehenä taas on aikas tuliluontoinen. Tosin hän nyt on vasta 1v1kk, mutta kyllä nyt jo tuntuu, että tällä herralla riittää luonnetta. Vauvana oli kyllä tosi helppo, mutta kun oma tahto on nostanut päätään niin... :whistle:
Mutta ei mitään kauhukuvitelmia... :D Hyvin noiden kaikkien kanssa pärjää. :)

Adrianna ja kirpputyttö 29+3 :heart:
 

Yhteistyössä