***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

Ihania plussauutisia täältä löytyi! Paljon onnea Irmeli74, villabikinit ja Christine!! :flower:

neljäskö ja johnu on kokeneet kovia. En osaa kuvitellakaan mitkä on teidän fiilikset. Ihanaa kumminkin huomata, että kuljette eteenpäin positiivisin mielin! =) Paljon jaksuja molemmille! :hug:

Omaa napaa: viime kiertoon iski joku hormonihäiriö. Menkkoja ei vaan tullut ja oli kaikenmaailman raskausoireita mukamas. Lopulta täti tuli ja kierto venähti 52 päivään. Negatestinkin ehdin tehdä loppukierrosta. Olisi kyllä ihanaa, jos tulisi ylläriraskaus, kierukasta huolimatta, kröhöm... ;) Mutta toisaalta haluaisin nauttia elämästä, joka tuntuu helpottuvan koko ajan kuopuksen kasvaessa isommaksi. Ja töitäkin olisi kiva tehdä ensin vähän. Aika samoilla linjoilla "Ebenin" kanssa menen. Kun töitä on tullut tehtyä hetken tai enemmän, voisi äippärahatkin olla kohtuulliset kerrankin, aina kun olen kitkutellut niillä vähimmäisillä mahollisilla tuilla.
 
HEI IHANAISET:heart:

ANTEEKSI kun olen ollut niin vähän täällä päivittämässä,lukenut kylläkin useasti mitä teille kuuluu,onko plussanneita ym! Nytkään en ehdi päivittää listaa,tarkotuksena on tehdä listasta pirteämpi ja selkeämpi.

VOISITTE UUDET LAITTAA MULLE TIEDOT VAIKKA YKSITYISVIESTINÄ,NIIN SAAN NE ILMAN SELAAMISTA SIITÄ SITTEN LISTATTUA.Myös toiveita otetaan vastaan,mitä haluaisitte teistä nähtävän ym.

Olisi kivaa saada tätä vähän vilkkaammaksi,kolmen lapsen äiteinä aika varmaan on vähän rajallista :) Olisi myös tosi kiva jatkaa sitten odottajissa samalla porukalla :heart:
Tuntuu,että iitse ainakin kaipaan koko ajan vertaistukea arjen pyörittämiseen -varsinkin siinä vaiheessa jos neljäskin vielä saapuu :)

ON:kp 26,en tiedä oviksista mitään,mutta oletettuna sellaisena pupuiltu paljon.Odotukset on taas korkealla,oireitakin kuvittelen jatkuvasti:xmas: Pinna ainakin on kireällä kuin viulun kieli,oma pomokin on alannut ärsyttään erityisen paljon :D Mutta ihan normaaleja menkanalusfiilareita nää mulla on :) Lastenhuoneen sisustus on täällä vaiheessa,en saa mitään irti miten sisustaisin 3 vuotiaan pojan ja 8 v tytön yhteisen huoneen.Ongelmana on puun värinen iso parvi joka ottaa mun silmään=en saa hienoa ja viihtyisää siitä tekemälläkään :( JOS TÄÄLLÄ ON HUIPPUSISUSTAJIA JOTKA KEKSIS HYVIÄ VINKKEJÄ NIIN OTAN NIITÄKIN KIITOLLISENA VASTAAN!!!Tai tietääkö joku minne voisi esim laittaa kuvan huoneesta ja saada siteen siihen jotain näkökulmaa,onko sellaisia sivuja olemassa??

Ihanaa viikonloppua,kirjoitelkaa kuulumisia,toivon paljon plussia teille ja otan todellakin vastaan kaikkia ideoita ym paranneltavaa! :heart:
 
Huomenta!
Täällä se aikainen testailu kostautus nyt sillä että tiedän että olin raskaana vaikka täti tänään tulikin paikalle ajallaan, oli varmaan kemiallinen raskaus. Jostain syystä mua ei harmita kauheesti en tiiä johtukuko siitä että alusta asti pelkäsin/tiesin koko ajan ettei kaikki oo ihan hyvin, ku ei ollu samanlaista tunnetta ku noissa kahdessa edellisessä raskaudessa. No onneks tiedän että kierto on sairasteluiden jälkeen nyt tasoittununt, ja eihän siihen seuraavan kuun yrityksen alottamiseen oo edes näin lyhyellä kierrolla kauheen montaa päivää ;)
 
Voi harmi Villabikinit :(
Mutta niinkuin sanoit, hyvä ettei kierto venynyt kuitenkaan. Sehän siinä usein onkin, kun testaillaan liian aikaisin.. mutta minkäs teet, kun ei malta olla testaamatta kun kovasti raskautta toivoo.

Niin tein minäkin.. eli testin tein joitakin päiviä sitten. Ihan liian aikaisin, ja negahan se olikin. Nyt vasta kp 31/33, mikäli kierto nyt tuon 33 päivää olisi. Hirveesti toivon, mutta sitten toisaalta pelkään, jotenkin semmoinen tunne, että ei enää kovin helpolla raskaaksi tule. Onhan sitä jo ikääkin yli 30. Edelliset raskaudet alkanut kuitenkin melki ekasta kierrosta.

Heenu: Sinä pähkäilit sitä parvisänkyä. Miksi et maalaisi sitä? Onko kyseessä ihan parvisänky, vai kerrossänky? Meillä pojilla vanha talonpoikaistyylinen kerrossänky, jossa verhot alasängyssä. Nuorempi poika tykkää kovasti, kun saa yöksi vetää verhot sängyn eteen. Voisihan yläpetiinkin laittaa verhot, saisi vähän "yksityisemmän" tilan sinne.

Lueskelin yksipäivä tuota plussatestiketjua, ja ihmettelin niitä haamuja.. Minä kun en niissä oikein mitään nähnyt :/ vissiin huono näkö? Nyt sitten tietysti pitää miettiä, jos itekkin olis haamu tullut testiin, kun en sitä niin joka kantilta käännellyt ja väännellyt. No ehkä parempi niin, on niin yleisiä ne ihan alkuraskauden keskenmenot. Kun nyt pääsis sinne ensiviikon loppuun, ja ilman menkkoja :/.

Mukavaa sunnuntai-iltaa teille!

-Amalia-
 
Amalia lisäsin sinut listaan :) Täällä oli vielä muitakin uusia,päivitän nekin vielä tänään.
Kiitos vinkistä,olen miettiny maalaamista myös.Pidän maalais/talonpoikais tyylistä,vanhoista tavaroista ym.Intohimona selata sisustusliikkeitä netissä...vanilijasydän ja burgundy rose ovat tällä hetkellä suosikkiverkkosivuja :) Jotain yhtenäisyyttä tuonne huoneeseen pitäisi saada kun on niin kaoottinen sekamelska!

Piinaviikko pahenee,pinna on ihan järkyttävän kireällä....Tsemppiä teille muille! :heart:


muoks.on parvisänky,alapuolella on pojan sänky.
 
Viimeksi muokattu:
Minäkin tulin pitkästä aikaa kurkkimaan tänne :). Todella kurjaa johnu että et ole vielä päässyt odotus puolelle:hug:.Kovasti voimia km.stä toipumiseen ja kovasti toivon että pian tärppää:)

Itse tänään haikeana mietin kuinka aika on mennyt niin nopeasti.Vasta äsken kuumeilin neljännestä ja nyt "jo" puoliväli:).Jotenkin odottaa että aika menisi nopeasti mutta samalla meinaa itku tulla että tämä on näillä näkymin meidän viimeinen vauva:(..Ellei mies vielä suostu iltatähteen(meillä ikäeroa 9v).:).

Kovasti plussa tuulia kaikille!:).Ja toivon että plussanneiden kyytiläiset pysyy matkassa!


Mm itu TYTTÖ 20+1:heart:
 
Villabikinit, ikävä juttu :|

Täällä on viikonloppu mennyt ovista hyödyntäessä...saas nähdä kuin käy. Nyt vaan odotellaan... Meinasin jo eilen ostaa alennuksesta 62cm vaaleanpunasen välikausihaalarin mut onneks sisko sai puhuttua järkeä ja se jäi kauppaan :LOL: Se vaan oli niin ylisöpö :heart:
 
Moikka =)

Voi että villabikinit :hug:

Omaa oloa nyt sen verran et nyt ois kp 32 ja menkkoja ei näy eikä enää kuulukkaan :O pari päivää sitten oli ihan selkeet menkkakivut ja luulinkin et kohta ihan varmasti lorahtaa mut ei. Nyt alkaa väkisinkin vähän toivo heräämään et jos kuitenkin ois käyny flaksi..mut en taida ihan vielä uskaltaa testailla, kun mulla on ollu ennen lapsia todella epäsäännöllinen kierto. Mut kyl silti niin polttelis :whistle: varsinkin kun nyt on ollut eilen ja tänään tisut herkillä ja hiukan sellanen " ei maistu mikään olo". No juu tiedetään voi ihan mielikuvituskin tehdä tepposet :ashamed:
 
hölyhuispake Et voi olla tekemättä testiä :D Sehän on ihan itsensä kiusaamista. Mä ostin tänään kaksi testiä kaappiin valmiiksi, huomenna teen ekan varmistaakseni että se se on nega ja toinen saa jäädä odottamaan sitä oikeaa hetkeä ;)

Tänne ei ihmeempää, työt jatkuu kk sairiksen jälkeen tänään ja vähän out olo. Katsotaan miten työarki lähtee käyntiin.

Mukavaa viikkoa kaikille ja plussia metsästämään :heart:
 
Kiitos kaikille, ihan hölmistynyt olo :D
Toisaalta välillä tulee vahvemmin vaan mieleen et olenko mä aivan seinähullu :LOL: mut toivottavasti kaveri pysyy kyydissä :heart:
Oloja alkaa jo olla, hiukan etovaa oloa ja tisut ihan oikeesti kipeinä, et en mä sitten vaan kuvitellut!

Heenulle myöskin onnittelut :flower:
 
Kuulkaas Ihanaiset: Pistin pystyyn tuonne odotuspuolelle neljättä odottavien pinon. Siellä oli tämä järkyttävältä kuulosta puutos. Nyt kaikki plussaamaan vauhdilla niin pääsette tuonne odotuspuolen pinoon ;) . Heenua jo tuolla odotuspuolella onnittelin ja mainitsin tästä tuoreesta pinostakin. Onnittelut tätäkin kautta. Hölyhuispake ja muut plussanneet kiireen vilkkaa ilmoittautumaan :wave: .
 
Tänään on sattunut alamaha tai enemmänkin vihlovaa kipua. Vähän kuin menkkakipu mutta kuitenkin erilaista (olipas hyvin selitetty :D ) Oviksesta nyt 3-4 päivää että ei varmaan kyllä vielä mitään kiinnitymiskipukaan ole. Varmaan jotain oviksen jälkikipuja :p
 
Pakko purkaa tuntemuksia, sori..
Mua niin masentaa.. Taas aamulla tuli nega :'(. Nyt sitten kp 34/33. Tosin kierto edelleen epäselvä. Mutta olisihan se nyt jo pitänyt näkyä, edes se haamu. Turha kai se on ihmeitä enään toivoa. Ennen kun raskauduin heti ekasta tai tokasta kierrosta. Nyt sitte ihmettelen, että olenko liian vanha, vai onko mussa joku vika, oonko jo kelvoton :(. Testi oli kyllä jotenkin omituinen, siitä irtosi joku pikku osa, mutta kontrolliviiva tuli heti näkyviin, joten eiköhän se oikein näytä. Ei kai auta muu kuin toivoa että menkat pian alkais. Jotenkin siihen greippimehuunkin piti mennä luottamaan..

No. Minä olen kuitenkin onnellinen teidän plussan saaneiden puolesta, (ja pikkasen kateellinen :ashamed:) toivotaan että pikkuiset pysyy hyvin kyydissä mukana.

Sori, ankea viesti.

-Amalia-
 
-Amalia- pahottelut negasta :hug:
Mulla tuo greippimehu autto kolmannen kohdalla tai sit vaan oli tosi hyvä sattuma et just siitä kierrosta tärppäs ku kokeilin greippimehua :D

Täällä eilinen mahakipu hellittäny, pari kertaa aamun aikana vihlassu mutta ei sen kummempaa.
 
Heenulle ja hölyhuispakkeelle onnitteluja!

Mun kuukautiset oli ihan oudot, kestivät vaan 2,5 päivää ja vuoto oli niin vähäistä että yöllä ei tullu ollenkaan vaikka yleensä ei mikään side riitä:confused: ja päivälläki olis yhellä siteellä koko päivän pärjänny jollei olis pakko mielle sitä vaihdella joka wc käynnillä:D vähän herää epäilys oliko ne kivut sillo pelkästään siitä tulehduksesta johtuvia vai olisko mulla kuitenkin tuolla oikeella puolella joku kysta ku tuo oikee lonkkaki vetää vällillä sillais hassusti. Oma lääkäri vaa sillo sanos et sinne voi jäädä jotai suonen vetoi pidemmäkski aikaa ja et oli soittanu ja kysyny jos olisivat suostunu ultrata ni kuulemma ensi täytyy hänen tehdä tarkastus ja sit gynekologin ja sit vast olis mahdollisesti ultran vuoro jollei mitää oo sitä enne löytyny:mad: ja tä omalääkärihän tutkis mut jo päivystykses sillo ku sattu olemaan siel mut se ei kuulemma riitä. Onko muilla joskus tällaisia kuukautisia ollu? ku mulla ei oo ikin ennen tota tulehdust ollu kierto sekasin saati sitten vuoto määrässä suuria muutoksia.
 

Yhteistyössä