***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

Edelleen täällä mahassa aina välillä menkkamaisia vihlaisuja... Tietty koko ajan ajattelen et ois tärpänny ja siitä johtuu kivut mut täytyis olla ajattelematta ettei tuu kauheeta pettymystä jos se nega sieltä pamahtaa ens viikolla :/ En kyllä muista että tälläsia kipuja olis ollu oviksen jälkeen normaalisti...
 
Niin.. Kyllähän tuo siltä kuulostais, että jotain olisi tapahtunut... Mutta kannattaa odottaa negaa :/ On sitten pienempi pettymys jos nega tulee, ja suurempi ilo plussasta. :)
Toivottavasti sulla olis tärpännyt =)
Täällä edelleen odotellaan niitä menkkoja. Nyt kp35/33-?
Jos ostais lisää greippimehua, ja aloittelis sen sitten taas kierron alussa. Tylsää nuo jatkuvat negat, tyhmä oon ku taas eilen menin testaamaan. Muuta tule kuin paha mieli:headwall:
 
Tsemppiä kaikille yrittämiseen,tiedän tunteen!Pian me saadaan teidät loputkin tuonne odotuspuolelle,siellä onkin jo mukavasti tullut porukkaa!

Tein toisen testin tänään ja ihan selkeä toinen viiva siihen tuli:heart: Taidan jo uskaltautua tuonne odottajiin ihan kunnolla :)

Tästä vapautuisi siis pinon pitäjän paikka,ja niinkuin Adriannakinsanoi,että tässä on taikaa raskautumisen kannalta ;)
 
Mukava kun Heenu plussa varmistui, onnea siitä :flower:.

Täällä taas mieli niin maassa kuin olla voi :'(. Kierto alkoi taas alusta. No onneksi nyt ei kovin kauheen pitkäksi venynyt. Nyt siis alkaa yk 4, jos alkaa. Kun osaisi unohtaa koko asian, mutta helpommin sanottu kuin tehty.. Alkaa vaan tuntumaan siltä että jotain vikaa jossain on. Varmaan tilattava aika lekurille, ellei tässäkään kierrossa tärppää. No mie jään tänne suremaan hetkeksi, sitten täytyy nostaa pää pystyyn ja jatkaa arkea.

Toivon parempaa onnea muille jännäilijöille.

-Amalia-
 
Onnea Heenulle ja muille plussanneille!

Minä olen yrittänyt ajatella välillä muuta (työpaikan vaihtoa..) ja vieroittautua tavaksi tulleesta testauskierteestä (kun ei ole imetyksen takia edelleenkään niitä menkkoja että olisi jotain tolkkua kierrosta...), mutta tänä aamuna taas sorruin testiin ja kuinka ollakaan; testiajalla jotain viivanpaikan tapaista ja pian sen jälkeen vähän sotkuinen väriläiskä viivan seudussa, joka parissa tunnissa muuttui siistiksi värilliseksi plussaviivaksi! Olen saanut noilla Davidin liuskoilla jos jonkinlaista värillistäkin haamua ja roskishaamua, mutta tällä kertaa viiva on teräväreunainen ja testiviivan kanssa samanlevyinen, vaaleampi tosin mutta selkeä. En uskalla vielä iloita, mutta pientä toivoa kieltämättä pilkistelee!! Kaapissa on vielä testejä, nyt vaan pitäisi malttaa niiden kanssa pari päivää...Auts.

Oireita olen yrittänyt kuullostella, mutta mitään sellaista ei ole ollut mikä ei olisi muuten selitettävissä: palelua iltaisin, no joo, sitä välillä on muutenkin, rinnat välillä aristelevat kun on tuo imeväinen niitä vielä tarvitsemassa ja etenkin imetyksen alussa tulee lievä pahoinvoinnin aalto joka ehkä on viime päivinä ollut aiempaa selvempi. Kireämpi ja aaltomaisesti kiukkuinen (ei kuulu tapoihin!) olen kyllä ollut, mutta sekin selittyy työkuvioiden selkkauksesta johtuvalla stressillä, jonka tosin nyt pitäisi helpottaa kun päätökset jatkosta on tehty. Olen toistaiseksi hoitovapaalla, huhtikuussa aloitan 3pv/vko uudessa työpaikassa ja jos nyt tärppäisi, äitiysloma alkaisi lokakuussa...

Jaksamisia ystävät!
 
Pilttihilmu onnea!!!:flower: Tule tuonne odotuspuolelle mukaan vaan!Meitä neljännen odottajia onkin jo aika mukavasti ja lisää mahtuu mukaan!

Minäkin tein 3 testiä ennen kuin uskalsin iloita :)



Heenu ja Loiva 4+2:heart:
 
Täällähän on ehtinyt lyhyessä ajassa tapahtua vaikka mitä! =)

Paljon onnea plussasta Hölyhuispakkeelle ja Heenulle! Ja uskallan onnitella varovaisesti myös Pilttihilmua! Ihania uutisia! =):flower:

Harmitus, Villabikinit, toivottavasti teitä onnistaa tästä kierrosta! Peukut on täällä pystyssä! Oudoista ja lyhyistä vuodoista kyselit, juuri semmoset oli mulla viime kierrossa. Yöllä ei tullut mitään vaikka yleensä joutuu siteen vaihtamaan kesken yötä. Ja päiväsaikaankin oli hyvin niukat. Menkat yrittivät kovasti tulla, mutta eivät kai sitten onnistuneet tehtävässään, lopulta kierron venähdettyä suostuivat lähteä liikkeelle. Jospa sullakin kierto nyt pitkittynyt jostain syystä? Ellei joku ole matkassa mukana... Itellä tullut aina raskautuessa menkkojen aikaan vähän niukkaa vuotoa ja sitten 2 vkon jälkeen testi näyttikin plussaa, kun luulin että nuo niukat vuodot olivat menkkavuodot.
 
Täällä on niin hiljaista että tekisi mieli kiljaista :D
Kaikki plussanneet ja siirtyneet paremmille vesille!
Onnea tuoreille plussanneille vielä, ihania uutisia. Varovasti myös pilttihilmulle onnea toivotan :heart:

Sitten vaan omaan napaan.
En tiedä onko aivoinfarkti vaikuttanut siihen että väsähdän helpommin kuin ennen. Aivoihinihan jäi 2 pienelle alueelle magneettikuvan mukaan vaurio aivokudokseen. Tosin olen nukkunut pari viikkoa erittäin huonosti, jonkinlaisia uniongelmia ja kuolemanpelkoa kylvän yöllä itseeni.
Olen nyt viikon ollut töissä ja varsinkin tämä viikonloppu ollut erittäin raskas. Eka eilen 14-22 vuoro ja sitten tänään heti klo 7 töihin aina 15 asti. Jotenkin olen ihan naatti :/
Ti vapaapäivä ja aion mennä lääkäriin, saavat päättää pitäisikö vielä hetki olla kotona vai pitääkö mun oikeasti väsyttää mieleni ja itseni työpaikalla nyt. En voi jättää puolia hommia tekemättä, koska joku muu silloin joutuu enemmän tekemään (hoitoalalla olen).
Tätiä odotan paikalle, kierto kaavinnan jälkeen on nyt jo normia pidempi. Joten hetkenä minä hyvänsä saan hieman ilonaihetta :D

Eli kaikkien muiden tädit tänne päin saa tämän kerran lähettää, ens kuussa en enään halua vastaanottaa sellaista meidän osoitteeseen.

plussarikasta maaliskuuta kaikille. siirrytäänhän jo odotuspuolelle kaikki.:cool:
 
Huomenta!
Pilttihirmulle onnittelut!

Mä oon nyt tullu siihen tulokseen et mun kyl on mentävä taas kerran lääkäriin kun tuota vihlontaa edeelleenkin on. Anopilta ja appiukolta käskin miehen kysyä jos sen verta lainisivat että pääsisin mehiläiseen kun tk:n kautta sinne ultraan tuntuu olevan nii vaivalloista päästä. Päätin myös tässä kuussa käyttää mielnkiinnon vuoks ovis tikkuja kun mistä sitä tietää vaikka ei koko ovista olis tulehduksen jälkee tapahtunu ja sen takia kk vuoto niin outoa.

Paljon plussaonnea kaikille tasapuolisesti!
 
Onnea plussanneille :heart:

Täällä taas bongattu uusi "raskausoire" :D Illalla alko närästämään ja mua ei oo ikinä närästäny muuta kun raskaana ollessa....paitsi tietty nyt :whistle:
Alamahassa tuntuu edelleen vihlasuja sillon tällön. Jotenkin on vaan niin vahva tunne että ne menkat sieltä alkaa viikonlopun aikana :p
 
Kiitokset onnitteluista, ootte ihania! En uskalla vielä ajatellakaan odotuspuolelle siirtymistä, jotenkin en uskalla uskoa raskauteen ennen kuin saan niin selvät viivat että mieskin näkee.. Olen saanut niin monta haamua etenkin noilla Davidin liuskoilla, että en osaa niihin luottaa, mutta kun ovat halpoja ja helppoja, niitä on tullut käytettyä. Sunnuntaisen haamun (tai roskisplussan) jälkeen olen saanut viivanpaikan Pregchek-liuskaan ja toisen haamun Davidiin tänään, mutta viivat eivät ole yhtään vahvistuneet kolmessa päivässä. Eilen tein Predictorin (tavallisen, ei herkän) testin, mutta negahan se oli ja vasta myöhemmin lueskelin että se ei ole ainakaan herkimmästä päästä testejä. Eli ehkä toivoakin vielä on, mutta täytynee taas varustautua siihen etteivät nuo haamut taaskaan tarkoittaneet mitään. Mulla ne eivät ole olleet aiemmin edes kemiallisia, koska vuotoja ei ole tullut. Eli täytyy vaan odottaa...

Sunnuntaista alkaen on ollut vähän menkat alkaa-oloa ja tänään lievää pahoinvoinnin tunnetta. On se hassua kun oikein toivoisi voivansa kunnolla pahoin ja saisi tukea raskaustoiveille..! Menkatkin olisivat tervetulleet tähän kierrottomuuden tilaan, ainakin testejä kuluisi vähemmän!!

Aurinkoisia päiviä ja plussaonnea kaikille!
 
Tää ketju tippuu :/
Onko kaikki kuumeilijat nukahtaneet vai siirtyneet odotuspuolelle :D.
Täällä uutta kiertoa aluillaan. Yritin tuota lenkkeilyäkin aloittaa, mutta on vaan niin hankalaa saada aikaa edes sitä reilua puolta tuntia. On isännälläkin niin kiirettä, eikä oikein muita lapsenvahteja löydy. Koitan nyt ainakin muuten elellä ja syödä terveellisesti, vaikka eihän se nyt hirveesti tietty raskautumiseen vaikuta.
Kierto oli nyt 38pv, aikas pitkä aika taas odotella :/

Plussaonnea sitä tarvitseville, ja onnea matkaan plussanneille!

-Amalia-
 
Aurinkoista perjantaita kaikille!
Mä kävin edellispäivänä nyt hakemassa digitaalisia ovulaatio tikkuja, huomenna kaikenjärjen mukaan kuuluis oviksen olla mutta en nyt sit oikeen tiiä et miten se menee, ku mä ymmärsin et kun se hormooni piikki tulee eli testiin ilmestyy hymynaama olis aikaa raskautumiseen 48h mut ei ainakaan tänään vielä hymynaamaa tullu ni ei kai se ovis kaa sitten huomenna oo vai? ku eks sit ku ovulaatio tulee oo aikaa raskautumiseen enää 24h vai? no kuitenkin nyt sit katotaan miten käy tikkujen avulla ja tuleeko sitä ovista sit edes ollenkaan.
 
Niin omaan napaan nyt että :ashamed:

Jouduin tiistaina uudestaan Meilahteen ja sille tielle jäin. Päivystyksen kautta osastolle ja tänään pääsin kotiin. Tänään vahvistui eilisen epäily eli minulla on sydämessä reikä joka todennäköisesti päästänyt tammikuun tulpan eteenpäin tuoden mulle aivoinfarktin.
Olo on helpottunut että jokin järkevä syy löytyi, toisaalta taas pelokas.
Lisätutkimukset jatkuu lähinnä sydänpuolella nyt että onko leikkaus edessä vai mitä.
Kuulemma km saattaa liittyä tähän sydän/verenkierto juttuun vahvasti joten omalla tavallaan sain ainakin syyn sille.
Toisaalta valoa toi tieto ettei mulle ole mitään estettä kuulemma suunnitella vauvaa/useempiakin tulevaisuudessa, pitää vaan suunnitella äippäpolilla etukäteen lääkkeiden takia.
Matkallekin voidaan kuulemma hyvin mielin lähteä toukokuussa joten sain mä jotain ilon aihettakin reissulta.
Fakta vaan on ettemme voi yrittää joulutonttua meille vaan joudumme odottamaan lisätutkimukia ja tuleeko leikkausta jne. Eli kesällä vasta voi ajankohtaiseksi tulla vauvahaaveet.
Toisaalta se ei tunnukaan niin pahalta kuin ajattelin, isoin pakkomielle vauvasta mennyt koska MUN terveys on nyt etusijalla!!!

Anteeksi etten jaksa nyt lukea teidän kuulumisia. Onnea jos joku saanut hyviä uutisia.
Täällä ei edelleen menkoista tietoakaan, olkoon poissa vaan kun ei vauvaa kuitenkaan voi yrittää..
taidan taustailla tässä kevään, lupaan välillä tulla moikkaamaan.
Olette suuri tuki olleet :hug:
 
Piipahdan tännekin kertomaan, että odotuspuolelta putoan pois.
Tänään rakenneultrassa todettiin kohtuun kuollut vauveli :( maanantaina käynnistetään synnytys. Viikkoja olisi nyt 19+6.

Mutta onnea tänne kaikille plussanneille ja yrittäjille kovasti myös plussatuulia!!

Elli ja Enkeli-"Terho"
 
Voi :`/
En nyt tiedä mitä sanoisin..
Neljäskö :hug: Koita jaksaa, toivottavasti asiat selkenee pian.
Elli :hug: Sanat eivät riitä. Jokaisen odottajan painajainen on kohtuun kuollut lapsi. Jospa vain näin oli tarkoitettu, eikä pikkuisella ollut annettu voimia tarpeeksi.
Olen todella pahoillani.

Nyt taaperoni vaatii syliä, jotan on mentävä.
Koittakaa jaksaa :/
 
Elli- Keskenmeno on aina järkyttävä juttu, olkoon vauva sitten siellä mahassa vasta ihan pieni tai jo suurikin. Itse toivun keskenmenosta (tammikuun lopulla, viikoilla 13+) ja nyt vasta jaksaa katsoa tulevaisuuteen. Tiedän miten pahalta sinusta tuntuu. Otan osaa.

Jospa sitä nyt tänne sitten taas vähän aktiivisemmin kirjoittelisi. Neljäs on edelleen haaveissa ja eiköhän vauvaprojekti tässä kevään aikana tule ajankohtaiseksikin. Ajateltiin miehen kanssa odotella tuota kierron vakiintumista ja muutenkin. Että on sitten pää täysillä mukana, jos Luoja meille neljännen suo. Sitä taas huomasi oman pienuutensa ja sen miten kaikki on niin pienestä kiinni. Mikään ei koskaan ole varmaa.

neljäskö: Jotenkin on jäänyt tuo sinun tarina tuonne takaraivoon kiinni. Taidettiin tuolla tammikuun lopulla olla molemmat aika kovilla. Mukava kuulla, että asiat on sinun kohdalla selvinneet ja vauvaprojektillekin näytetään tulevaisuudessa vihreää valoa. Mikään ei ole niin hirveää kuin epätietoisuus!!! Jaksamista!!!

-johnu-
 
Neljäskö :hug:
Elli :hug: paljon voimia toipumiseen surusta

Mulla meni noi tikutukset vähä pieleen kun ostin ne vast ke ilalla ja to aamulla alotin testauksen ja to iltapäivällä tuli jo ovis limaa(epäilen vahvasti että oli ovulaatio) ni ei kai se sit mitään näyttänykkää enää koko viikkon, no ei tullu ku yks pupuilu kerta ovulaatio aikaan sitten ni ei kauheesti toiveita tän kierron suhteen ole. Voi olla et jokatapukses olis pupuilut jääny tosi vähälle vaikka oviksen olisin myöhemminkin bongannu ku mies on ollu pari viikkoo jo tosi kipee. Mä en saanu sit ikin viel tilattuu sitä lääkärii ja aattelinki etten nyt sit soita kun tytöillä on 1,5v neuvola 17.päivä ni juttelen lääkäril sit siel omista vaivoistaniki.
 
Ellille iso halaus :hug:

Poissaollessani on tullut muutama plussakin, onnittelut niistä :)

Täällä ei ole ovista bongailtu tai yritetty sitä hyödyntää, on niin paljon työkiireitä ja sairasteltukin ollaan että haaveilut on olleet sivussa. Tänään kp33 ja tuntuu siltä että kierto vaihtuu pian...tuttuja menkkaoireita ilmassa siis. Muille plussapeukut on pystyssä!
 
Missähän mun menkat viipyy...? Kp37 eikä vieläkään muuta kuin alavatsajomotus ja koko ajan "nyt ne alkaa" -olo :confused: Niinpähän tosin viime kerrallakin kävi että kun testi tehty niin menkat alkoi...ei kai tässä viitsi vielä testiä tehdä?! |O
 
Tervetuloa avolavapaku!

Mä kävin tänään omalla lääkärillä kun taas tuli viime to ja pe kovia kipuja oikealle ala vattaan mikä tässä nyt jo aiemmin ollu kipee mut ei koskaan mitään noi kovaa vihlontaa oo ollu kesti jonkun 15-30 min( en kattonu kelloo kauheen tarkast) pääsi nyt sit ultra jonoon ajan pitäis olla parin viikon sisällä.
Mietin vaan et voisko kiinnitymis kipu olla noin kova kun to olis ollu sit 6 päivää mahdollisesta ovulaatiosta? Oon muutenki nyt taas ruvennu hysteerisest kaikkii oireit ettimään vaik piti nyt ihan rennost vaa olla ja odotella et mahtaaks ne kuukautiset pe- su tulla, jos ovulaatio oli sillo pe 4.3(to 3.3) ni kaikenjärjen mukaan tätiä vois sit odotella jo to tai pe. No muutenkin ollu vihlaisuja molemmilla puolilla ja kohdun kohdallaki. Kuuma/kylmä vaihtelut on myös koko ajan päällä ku eilen palelin ihan järkysti koko päivän ni tänään jo heti aamusta olin ihan kuumissani. No täytyy varmaa ens maanantaihi yrittää odotella ennen ku testaa.
 
Mun oli aivan pakko ostaa tänään testi kun ihmettelin miksi mulla oli työpäivän jälkeen niin karmean paha olo (=nälkä!) että pyörrytti. Ja väsyttänyt on jo ties kuinka monta päivää niin että ei meinaa jaksaa pystyssä pysyä. Menkkaoireet jatkuu edelleen. Siinä oireet, kun tuloksena testitikkuun pärähti välittömästi selvääkin selvempi PLUSSA =) Laskurin mukaan rv4+5. Huh huh...!
 

Yhteistyössä