***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

Heipä hei kaikille ja ONNEA kaikille plussanneille!!Itellä kuukautiset viikon myöhässä parin päivän päästä!Tein testin kun menkat oli 3 päivää myöhässä mutta negaa näytti!!:| Nyt on ollut etova olo päivästä toiseen ja jatkuvaa menkkamaista kipua,mutta eipä ole menkkoja kuulunut eikä näkynyt!!:):confused: Olisiko raskaus mahdollinen??Milloin kannattais nyt seuraavan testin tehdä??Soitin eilen neuvolaan ja siellä sanottiin et jos malttais maanantaiaamuun odottaa!!On kyllä niin kova halu tehdä testii jo viikonloppuna,mutta en toisaalta haluais pettyä!!Pliis,neuvokaa!!
Plussatuulia kaikille!!
Terv.Miita1969
 
miita1969: Minä en kyllä malttais sun pöksyissä oottaa millään maanantaihin! Ei muuta ku huomenna uutta testiä tekeen! :) hcg hormoonin määrähän tuplaantuu noin 2-3 vrk välein, eli huomenna voisi käsittääkseni jo hyvinkin testata uudelleen. Toivotaan et plussa tärähtää :)
 
Moikka, täällä myös yksi haaveilija joukkoon mukaan, minulla lapset -03, -08 ja -10, nyt menossa kp30 viime kierto oli 28-29 pv huomenna kyllä testaan jos ei tätiä kuulu ennen sitä;) jänniä aikoja elän olisin kyllä testannut jo tänään mutta kun ei ole kaapissa tietenkään testin testiä:headwall:
 
hei tyttöni mun ja kaikki muut!!Tänään tein sitten Clear blue digitaalsen testin ja PLUSSAAhan sieltä tuli!!Näytti viikkoj
a 2-3!!En ole vielä kertonut ukolle,enkä tuleville sisaruksille!! Mä oon ite ihan pää pyörällä ja tosi herkistynyt koko ajan!!ONNEA sinullekkin tyttöni mun plussasta ja plussatuulia kaikille.!!Onko tällainen jatkuva vatsakipu ihan normaalia?? välillä se jopa kovenee vai johtuuko se mun kovasta vatsasta??Toivottavasti ei ennakoi keskenmenoa!!No,sellaistahan ei pitäis ajatella ja säikäyttää itseensä!!
 
miita1969: ONNEA! :flower: Ja kiitos myös onnitteluista :) Mullakin on lähes koko ajan outo paineen tunne alavatsalla. Varsinaisesti ei ole kipeä, mut silti mietin, onko kaikki ok. Aiemmissa raskauksissa tällaista tunnetta ei oo ollu vatsassa. Kokemusta on vain tyttöjen odottamisesta - nyt jännäänkin onko nää erilaiset oireet mahdollinen merkki pojasta? :) Onko kellään muulla ollu erilaiset ensioireet eri sukupuolista?
 
Moikka!!

Saanko liittyä joukkoonne? Kovasti alkaa vauvakuume nostaa päätään vaikka kolmas lapsemme on vasta 8kk. Meillä on siis lapset poika -07, tyttö -09 ja poika -10. Melko pienet ikäerot siis kaikilla lapsilla, mutta silti neljättä haaveillaan. Pillerit on vielä käytössä, mutta niiden käyttö on kyllä ollut vähän niin ja näin. Varmaan alitajuisestikin jättänyt niitä syömättä... Mies olisi neljänteen lapseen heti valmis, mutta itseäni vähän kauhistuttaa ajatus siitä että meillä olisi 4 alle 5-vuotiasta lasta. :D Mutta minkäs sitä vauvakuumeelle voi ja meidän kaikki lapset on olleet aika "helppoja", syöneet ja nukkuneet hyvin ja mun kaikki raskaudetkin on menneet hyvin, joten senkin puolesta vauva on enemmän kun tervetullut.

Miita onkin tuttu tuolta toisesta ketjusta. Syyskuisissa odoteltiin yhdessä kolmansia lapsia viime vuonna. :)

Plussaikin täällä tuntuu viime aikoina tulleen aika paljon, oikein paljon onnea kaikille plussanneille! :)

m a r z a
 
Moikka!

Oisin kans liittymässä taas tänne...

Meidän neljännen vauvelin odotus päättyi maaliskuun alussa rakenneultraan, jossa todettiin sikiö kuolleeksi. (edellisen viikon neuvolakäynnillä vielä sydänäänet kuului).

Mutta nyt menetyksestä pikkuhiljaa toivuttua on uusi vauvakuume nostanut päätään =)

Tässä on nyt ollut pari petipeuhua ilman ehkäisyä ja heti ihan toiveissa.... ;) (no meillä on aina tärppiny kyl tosi helposti, et ei tiiä..)
Kierto on nyt aikalailla puolivälissä, kp 16 tänään.

Hei! Onnea plussanneille!!

Elli
 
Ihania uutisia täältä on saanut lukea! Onnea siis kaikille plussanneille! :flower:

Elli, osanottoni menetykseesi :hug: Mieletöntä kuitenkin, että olet nyt positiivisella mielellä menossa eteenpäin elämässä. Toivottavasti tulee pian plussa ja pikkuinen pysyisi tällä kertaa matkassa mukana loppuun asti.

Itellä vauvakuume on välillä korkeammalla ja välillä matalammalla. Tällä hetkellä on kiva nauttia rakkaan miehen halista ja rakkaista lapsista. Tähän hätään en jaksaisi vaavia, mutta ehkäpä kohta, pian, jossain välissä sen neljännen... =)
 
aurinkoista helleviikkoa kaikille:)

Ellille osanottoni myös menetyksesi johdosta:hug: kaikkea hyvää ja onnea tulevaan sinulle ja perheellesi:heart:plussatuulia!

Onnea plussanneille:flower:

ei tullut plussaa viimekierrossa tähän osoitteeseen eikä vielä nytkään kp1 jälleen:| no kaikella aikansa,ei olla kyllä yrittämälläyritettykään mutta toivon että viimeistään ensikeväänä voisi alkaa tosissaan sitä neljättä haaveilemaan, meillä minä olen se joka potee vauvakuumetta ja mies jarruttelee;)

tämä kesä on sitä aikaa kun näkee ihania vauvamasuja joka paikassa, sain myös kuulla että hyvä ystäväni odottaa nyt kolmatta lastaan:)

haaveillen eteenpäin :)
 
Heissan!

Olipas kiva huomata että tässä pinossa minut oli säästetty vaikka en ole pitkiin aikoihin käynyt!!!
Kiitos siitä!
Ja sitten iloiset uutiset!!!
Täällä tein ensimmäisen hailakan haamujen haamun juhannusperjantaina ja seuraavan oikean hailakan viivan siitäs euraavana maanantaina ja sitten vielä varmistelin sen vkon to ja tuli yhtä kirkas viiva kuin testiviivakin.. eli raskaana ollaan!!!
Huh huh.. keskenmenosta 10kk meni =(
Nyt täytyy toivoa että kaikki menis hyvin tällä kertaa ja saatas nelonen maailmaan!!!
Tsempitykset teille muillekkin ja toivottavasti en joudu takasin tänne puolelle!
 
Varovaisesti kysyisin pääsisikö mukaan kuumeilemaan...? Taidan kyllä taustailla jonkin aikaa koska aktiivinen yritys ei ole ajankohtaista kuin vasta aikaisintaan ensi vuonna, mutta minkäs teet kun kuumetta podetaan.

Meillä siis ennestään lapset tyttö04, tyttö07, poika11, siksikään aktiivinen yritys ei ole ajankotaista koska nuorin on vasta 8kk. Tämä on kyllä jännää miten vauvakuume taas iski, kakkosen jälkeen olin aivan varma että meidän perhe olisi nyt kasassa. Aikaisemmissa raskauksissa olen voinut fyysisesti ihan ok, mutta ovat olleet henkisesti todella raskaita. Olen pelännyt raskausaikana, kuin myös vauvan syntymän jälkeen. Tunteetkin heittelevät vuoristorataa, välillä olisin valmis neljänteen vaikka heti, välillä tulee taas tunne että eiköhän meidän lapset ole nyt sittenkin tässä. Mies on kyllä neljänteen suostuvainen, ei kuitenkaan ehkä ihan vielä.
Kävi miten kävi toivottavasti pääsen mukaan, jos neljättä ei meille nyt, niin ehkä sitten myöhemmin.
 
Heippa kaikki! täällä kanssa yksi neljännestä vaavista kuumeilija ilmottautuu joukkoonne, vieläkö teitä täällä on? vai onko plussatuulet puhaltaneet teidät odottaviin:heart: minulla aijemat lapset -00,-07 ja-09 syntyneet, ja nyt tuntuu että on jo sopiva väli tehdä se iltatähti;) täällä menossa nyt kp24/29-33 yk4. Ja uteliaana olen jo pari testiäkin tehnyt negaa näyttivävä, jotenkin sen aavistin:'( Nyt täytyy vaan koota itsensä ja odotella viikonverran vielä tätiä ja lähteä taas uuteen kiertoon: / Onnea kaikille plussanneille++++Tsemppiä meille kuumeilijoille!!!
 
hei äiskä-73 ja muut, täällä myös kuumeilija (jos muut on jo puhallettu niin voin ilmoittautua äiskä-73:lle kaveriks kuumeilemaan neljännestä...) Itse lopetin pillerit muutama viikko sitten ja nyt vaan katotaan kuin käy. Aikasemmat lapset on -05, -07 ja -10.
 
täällä kanssa yksi neljännestä kuumeileva! ennestään 01,03,06 syntyneet muksut=) yk2 menossa. nyt kp2/30-33 . kierukka poistettiin kesäkuussa ja nyt ekat oikein kunnon menkat menossa, aivan älytön vuoto: / no,jospa ois sitten limakalvot kunnossa tähän kiertoon:whistle:
 
Taidanpa liittyä teidän jengiin.. Aiemmat lapset 00,01,07. Kierukanpoisto olisi tulevana maanantaina. Siitä hetken jos ehkäisisi jollain ja aloittelisimme yrityksen lähempänä elokuun loppua, riippuen miten tuo kierto reagoi kierukan poistoon. Olisi nimittäin reissu tiedossa vielä elokuun lopussa, eikä mukavalta kuullosta yökkäillä uupuneena kauan odotetun matkan aikana. Näin siis, jos menisi samalla kaavalla kuin aiemmat........
 
Heippa vaan kaikki ja Papulinkaa sitten ollaan täällä neljättä yrittävien listallakin... juu tätin pitäs kohta kolkutella tänne, en kyllä oo testaillu tällä viikolla joten jos ei maanantaiks kuulu ni sit vielä testailen.... Tsemppiä kaikille kuumeilijoille:p
 
Moikka moi.
Yksi varovainen ilmoittautuu mukaan myös. Itsellä lapset pojat -04 ja -05 ja tyttö -07. Nyt menee tunteet yhtä vuoristorataa. Välillä toivoo nelosta ja välillä tuntuu, että perhe on tässä. Nyt ehkäsyt jätetty pois. Vältetään vain nuita "tärppipäiviä" ;)... no,joo.. Kaikki meidän lapset on saanut helposti alkunsa, joten no... en sano mitään. Katsellaan nyt. Ei siis aktiivista tekemistä mutta ainahan se on mahdollista =).
Meillä miehellä enemmän kuumetta havaittavissa kuin itsellä. Nyt vain ajoittain tuntuu, että elämä on jo niin helppoa näiden meidän lasten kanssa, että onko järkeä aloittaa taas alusta? Meillä kuitenkin tästä alkaa melkein tulla iltatähti kun tulee n. 5 vuoden ero seuraavaan. Aika näyttää mihin suuntaan kuume tästä lähtee :)
 
Heipä hei kaikki! täällä on sitten lähetty uudelle kierrokselle kp4/29-33 yk5. nyt rupee pikkuhiljaa olee vuotopäivät ohi ja oviksen odottelu alkaa sitten taas nähdään miten tässä kierrossa käypi, on tää niin pitkäveteistä oottelua plääh:mad: kun niin kauhiasti haluaisin tulla raskaaksi:p ja saada pikkukäärön sitten syliini:heart:, :eek: tätä vauva kuumeilua...
 
helou! mä pistän itseni listaan myös, neljäs ois toiveissa mahdollisesti piankin :)
oon uusissa naimisissa, kouluikäiset kaksi lasta aiemmasta liitosta, nyt liki 5kk tyttövauva uudesta liitosta. mutta mutta... kovasti haluttaisi vielä yksi lapsi.... mies sanoi että hänen puolestaan vaikka samantien oisin raskaana, mutta ite haluaisin olla hetken töissä tämän äitiysloman loputtua. ettei olisi taloudellisesti niin tiukkaa, kuin nyt.
vauvat on ihania, odotusajasta puhumattakaan kaikkine vaivoineen ;) mutta siis porukassa hengaisin, vaikka en kyllä tiedäkään että toteutuuko raskaus lähimmän puolen vuoden sisällä :D never know.... ja vannomatta paras ;)

flower again
 
hmmm... Ihmeolo. Edellisissä raskauksissa olen oksentanut 20 raskausviikkoon asti 24/h vuorokaudessa :headwall: Nyt öklö-oloa ajottain. Itku herkkä, jota en todellakaan normaalisti ole. Tädin pitäisi tulla kyläilemään vasta maanantaina (kierto tarkka 28vrk). Nyt kuitenkin to/pe pari tuhruvuoto pyyhkäisyä wc-reissuilla. Tänään ei mitään. Jotenkin outo olo... en tiedä.. Normaalisti tädin tullessa kylään, selkäkipu ja kunnonvuoto alusta alkaen. Katsotaan nyt. : /
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei kaikille! Täällä mentäs kp14 eteenpäin ja kovasti peittoja heilutellaan kun tuon oviksen pitäs olla jo ovella... ihanaa kun toisilla on onnistanu onnea plussista, täälläkin jo kovasti sellasta kaivattas kun yk5 nyt meneillään ja oon kans tottunut raskautumaan aika helposti edellisissä raskauksissa... ei auta kuin vaan toivoa että nyt tärppäis täälläkin:p mukavaa päivänjatkoa kaikille täällä:wave:
 

Yhteistyössä