***Neljännestä kuumeilevia vol.5***

Täällä ois yksi joka vois liittyä mukaan joukkoon :)
Eli PIKKUVIIKINKI 30V Tyttö 02 Tyttö 04 Poika 05 .
Sain opiskelupaikan ja aloitan opinnot nyt syksyllä,takana keskenmenoja 3,viimeisin muutama viikko sitten,kaksoset eivät jaksaneet mukana.
Itse olen ajatellut,että uusi raskaus saisi tulla muutaman vuoden päästä,mutta eihän sitä koskaan tiedä miten käy.
 
:rolleyes:Minu ei ikimaailmassa olisi pitänyt tänne joutua mutta minkäs teet. Kuumetta on ja saa ollakkin. Se teenkö asialle mitään tämän ihmeempää jää nähtäväksi. Olisi kuitenkin kiva päästä työelämään käsiksi jossain vaiheessa. Ja taas toisaalta onhan tässä 6 vuotta oltukkin, hyvin mennyt, niin miksi ei pari vuotta lisää. Varovasti asiasta keskusteltu. Ajateltu että katsotaan ja annetaan ajan hieman mennä kun nuorin on kohta 10 kk.

Mielenkiinnolla seuraan teitä muita.
 
Moikka
Kuume vain nousee entisestään. Meidän Esikoinen täyttää tänään 7-vuotta. Tänään töissä sain pidellä ihan vastasyntynyttä, joka oli samankokoinen kuin meidän muru syntyessään. voii.... Oli se niiiiiinnnn pieni ja suloinen! Minäkin haluan vielä yhden sellaisen :saint::p
 
Moikka pitkästä aikaa.
Vuoden vaihteessa yritys oli kova mut ei onnistunut. Pidimme taukoa työpaineiden takia. Ja nyt yritämme taas. Meillä siis 3 poikaa ennestään:) Ihanaa et moni on plussannut. Tilasin jo testeja valmiik et pääsee testaileen kuin on sen aika.:)
 
Moikka
Jos hieman virittäisi keskustelua tänne. Kuinka olette auto asiat miettineet? Tuleeko auton osto/vaihto eteen kun lapsi nro 4 tulee vai löytyykö kotoa jo auto, johon koko perhe mahtuu kyytiin?

Meillä on 1 auto (parempi auto) rekisteröity viidelle mutta 2 auto on rekisteröity 7 hengelle, joten meillä koko perhe koirineen mahtuu kyytiin, eikä autonvaihtoa tarvitse (ainakaan vielä) harkita :wave:

Plussatuulia kaikille. :p
 
meillä on kaksi autoa, toinen 7 hengen ja toinen normi 5 hengen.. ehkä vaihdetaan jossakin välissä toi 5 hengen auto farmariin mutta muuten meidän pitäs kyllä ihan pärjäillä,vaikka taloudesta löytyy myös kaks sakemannia..

ja vauvakuume kasvaa vain entisestään:D nyt kp1 ja yk3..

toivotaan paljon plussia tähänkin pinoon:heart:
 
Siinä se nyt on! testi plussan kera:whistle: olen onnellinen<3 meille tuleekin jo nyt neljäs:) alun perin ajateltiin että varsinainen yritys alkaisi viimeistään keväällä, mutta kumminkin menty tjot:seen:) aavistelin kyllä jo viikonloppuna oireista että nyt on matkalainen kyydissä, menkkaoireita ja päänsärkyä ei tullut, tilalla flunssainen olo, lämmön nousua ja ajoittaista kuvotusta, pissahätä useammin ja näin on ollut 2viimeisimmässäkin raskaudessa 1 oli lähes oireeton..

Plussa tuulia kaikille<3
 
ki:flower:itos:) onnitteluista:) vielä on tunteiden vuoristorataa, kaippa tähän ajatukseen taas tottuu ja kaikki toivottavasti hyvin menee, kevät vauva olisi sitten tulossa huhtikuun loppu tai toukokuun alku<3

Onnea teille kaikille kovasti kuumeiluun ja raskautumiseen:eek:
 
Minäkin hiivin varovasti tänne vauvakuumeosastolle. Kovasti toivoisin sitä pikkuista vielä. Kotona ovat kolme poikaa -01, -03 ja 06. Itse siis vm-81, kolomekymppinen :)
Vuoden ajan olen ajatellut, että olishan se niin mukavaa jos saataisiin se neljäskin muksu. Välillä tuli olo että ei ei ja työelämässä oli kaikki kohillaan yms "esteitä" Muttamutta kokoajan se nelonen on mielessä ollut ja nyt tuli miehellä vauvakuume, joten se vauva sais sitte tulla kun on tullakseen.
 
Pitkästä aikaa taas täällä, taitaa taas vauvakuume nostaa päätään...
Laskeskelen jo, mikä ikä olisi sopiva meiän kuopukselle, jollon voisi nelosiltatähteä miettiä tulevaksi
maailmaan. Meidän kakkonen on jo niin iso poika ja itsenäinen touhuilija (4v), että jos kuopus olisi neljävuotias silloin kun vauva syntyisi, niin olisi aika mukavan helppoa. Vanhimmat olisivat koululaisia. Nyt en jaksaisi nelosta tähän syssyyn, kun on muitakin pikkasia kotona. Tällä kertaa kokeilen - Ihan niinkuin olisi jo varmaa, että meille tulee nelonen... :D - millaista olisi saada lapsi isommalla ikäerolla, kun aiemmat on 2-3 v ikäerolla ja hommaa on ainakin riittänyt.

Muutenkin etsin töitä ja kotiäitiys jää taakse, täytyy hetki tehdä töitä, että olisi talouden kannalta edes mahdollista ajatella raskautumista... :rolleyes:

Mutta kattellaan miten käypi tämän homman kanssa. Yhen kyllä vielä haluaisin, haluaisin olla vielä raskaana ja pitää sylissä omaa pientä vauvaa, ja imettää ja kaikkea.

pikkuviikinki: hienoa, että jaksat porskuttaa positiivisessa mielessä eteenpäin keskenmenoista huolimatta, olet varmaan kokenut vaikeita aikoja, täältä halaus sinnepäin.

Ilo81: Paljon onnea!!! ihana uutinen! :flower:
 
:rolleyes:Minu ei ikimaailmassa olisi pitänyt tänne joutua mutta minkäs teet. Kuumetta on ja saa ollakkin. Se teenkö asialle mitään tämän ihmeempää jää nähtäväksi. Olisi kuitenkin kiva päästä työelämään käsiksi jossain vaiheessa. Ja taas toisaalta onhan tässä 6 vuotta oltukkin, hyvin mennyt, niin miksi ei pari vuotta lisää. Varovasti asiasta keskusteltu. Ajateltu että katsotaan ja annetaan ajan hieman mennä kun nuorin on kohta 10 kk.

Mielenkiinnolla seuraan teitä muita.
Pakko oli lainata kirjoitusta... sen verran omalle kirjoitus tuntui :)
Mistä kumpuaa se kaipuu vielä (ainakin) yhteen lapseen vaikka kotona jo 3 poikaa. -06, -09 ja -10 on omat lapset syntyneet + vielä -07 meidän enkelipoikamme. Pienin vasta 8kk ja vauvakuume nostaa taas kerran päätään... kuumetta ei millään helpota naapurin 2-viikoinen tyttövauva :whistle:

Vauvatavarat on jo myynnissä ja osa jo myytykin ja silti sitä vaan haaveilee siitä tuhisevasta nyytistä. Saa nähdä aloitetaanki meilläkään toden teolla sitä seuraavan yrittämistä vai jatketaanko elämää näin :) aika näyttää.

Minä myös seurailen tätä pinoa, mukava lukea toisten ajatuksia :)
 
Heipsan,

Täällä vähitellen olen käynyt lukemassa tätä ketjua, omassa takaraivossa, tai sanotaanko ennemmin niin, että miehen kyllä enemmänkin on alkanut kytemään ajatus neljännestä lapsesta. Mulla on kaksoset synt. 02 edellisestä suhteesta, ja meillä on nyt lisäksi yhteinen tytär, joka vasta kolmen kk ikäinen, mutta mies on aivan varma, että haluaisi toisen pienen nyt heti perään, ja saa mut pikkuhiljaa lämpenemään asialle, mutta mietin kyllä samalla, että onko ihan hullun hommaa:xmas:...Minähän olin jo vakaasti päättänyt ennen tätä pienintä, etten lisä lapsia ikinä edes ajattele, että ovat mun osalta tehty, mutta kuinkas kävikään, niin se mieli vain muuttuu. Mulla sectio takana, joten ainakin hetken aikaa pitää vielä odotella ennen kuin voimme alkaa edes ajatella asiaa, ja miehen pitää ehkä vielä hieman lämmitellä mua asian suhteen, mutta kenties toiveissa olisi siis sen neljäs meidänkin perheeseen. Auto asiat jne mietityttää kyllä jonkin verran, talossa olisi kyllä tilaa vielä. Ja eri asia sitten tuleeko jos "annetaan" lupa tullakseen. Toisaalta mietin, että pärjäsin aiemminkin kahden pienen lapsen kanssa hyvin, ja nyt isommat jo sen verran isoja että niistä jo apuakin, ja siis toki mieskin osallistuu.
 
Heipä hei kaikille! Täällä lapsukaiset syntyneet pojat -00 ja-07 tyttö -09, minullakin oli ajatus kun tyttöä odotin että tässä sitten meidän perhe on... mutta nyt vuodenvaihteessa alkoi vauvakuume nousta ja vielä tuli halu saada pieni tuhiseva nyytti kainaloon, myös halu kokea raskaana olo vielä kerran olis aah niin iiihanaa:rolleyes: täällä mennään nyt kp 7/29-33 yk 6, ensviikon loppupuolella pitäs ovis olla jotta pääsis sitten jännäilee kuinka tässä kierrossa käypi, toivoisin jo niin että plussa pärähtäisi minullekki.
 
Heipä hei!

Minä siirrynkin sitten heti täältä kuumeilu puolelta tuonne odotuspuolelle. :) Plussa tuli testiin viime viikolla ja mieli on vielä mylleryksissä, kun ei uskottu et näin nopeesti tärpää. Pillerit siis jätin pois heinäkuun alussa ja yhdet menkat ehti tuleen. Laskettu aika on toukokuun alussa ja ikäeroa kolmosen ja nelosen välille tulee 1v7kk.

Paljon plussatuulia kaikille ja ihanaa syksyä!

m a r z a
 
Morjens!

Pakko kai se minunkin on jotain kirjoittaa, kun muutaman viikon oon käyny lueskelemassa. Meillä on vähän samalla tavalla kuin JA82:lla, eli mies "kuumeilee" enemmän ja mä pohdin et onks täs enää mitään tolkkua.. Meillä kans kolmonen vasta 3kk ja kaikki lapset alle kolmeen vuoteen syntyneitä. Toisaalta haluisin pidemmän ikäeron, mut toisaalta nää menis nyt kaikki samaan syssyyn ja aika paljonhan tää jo helpottaa ku esikoinen pääsi aloittamaan kerhon täytettyään kolme.

Imetän vielä joten kierto ei oo käynnistyny, mut luulen et en välttämättä imetä enää montaa kuukautta joten varmaan loppuvuodesta vois olla jo mahis raskautua. Onnistuukohan tää nytkin yhtä helposti ku aiemmilla kerroilla.. Esikoista yritettiin kauiten eli yk 3 tärppäs.

No lisää ajatuksia sit ku pääsen koneelle, puhelimella on jotenkin hankala kirjoittaa.

Onnea Marzalle!
 
mahtuuko tänne mukaan? täällä vasta kuumeillaan, hormonikierukka paikoillaan mutta mietin sen poisottoa :D

lapsia löytyy 3kpl, tyttö -06, tyttö-08 sekä poika -10, eli ihanaa jos tulisi vielä jompikumpi -12 <3 niin, ja itse olen 27v.

oma jaksaminen vaan mietityttää.. meidän lapset ovat olleet 1 vuoden TODELLA HUONOJA nukkujia -> oon unettomuudesta johtuen saanu synnytyksen jälkeisen lievän masennuksen toisen lapsen jälkeen.. sitä en uudestaan haluaisi kokea. lisäksi 2/3 synnytyksestä on ollu tosi vaikeita/vaarallisia..

mutta vauvakuumetta pukkaa joka tapauksessa <3 huoh :D

nyt seuraamaan teidän listaa sitten :)

"pulla"
 
Viimeksi muokattu:
m a r z a :lle hirmusti onnea plussasta! Ihana uutinen! :flower:

Tervetuloa kaikki uudet mukaan!

Nyt taas kova hinku päästä työelämään ja äkkiä pois kotoota. Seinät kaatuu päälle.
Mies tekee pitkiä työpäiviä ja yksin olen lasten kanssa päivät ja illat. Ja vielä nuha iskenyt päälle: voimat ihan lopussa. Ei jaksa tehdä mitään. Haluaisi vaan nukkua. Ja kuopus opettelee nukahtamaan itsekseen omaan sänkyyn. Ravaa sieltä pois sata kertaa ja nukahti vasta 22:40 yöunille... Nyt ei jaksaisi vauvaa eikä yöheräilyjä olleskaan. Kun kuopuskin heräsi viime yönä pari kertaa itkemään, varmaan oli paha olla nuhanenänä. Huokaus.

Kumminkin tänne oon eksynyt. Vauvoja miettimään. Ehkä jossain tulevaisuudessa, kun tuo kuopus on vähän vanhempi ja osaa enemmän tehdä itse asioita... =)
 
Kukkuluuruu, onko täällä ketään! :wave:

Täällä on yksi, joka on kuin puulla päähän lyöty! Rakas ukkoseni ilmoitteli, että kyllähän me se neljäs voidaan tehdä, jos en saa työtä. :O:heart::heart:

Kyllä kyllä kyllähän se käy. Mutta ehkä voisin hetken tehdä kumminkin töitä. Apua, mitä tässä nyt ajattelisi. Jos oikeasti nyt haluaisin hirmusti vauvaa niin suostuisikohan tuo ukko siihen. Vai pitäisikö nyt järjellä miettiä, että ekaksi töitä, vähän vaihtelua tähän kotiäitiyteen etten ihan hypi seinille ja väsähdä ainaisiin yöheräilyihin...

Voi että, ihan kiva tilanne! Kun vielä alkuvuodesta mies oli ihan varma siitä, että meille ei tule enempää lapsia, että kolme riittää.

Ei tässä kyllä nyt hyvin käy. Jos kerran väläyttää tuolla lailla vihreää valoa, niin tämä nainen on mennyttä... :LOL:
 
Kai minäkin voisin varovasti tähän pinoon hiipiä :whistle: :wave:
Meillä siis lapset -97, -02 ja -10, ja nyt kovasti tekis mieli hommata pikkuselle sisarus pienemmällä ikäerolla. Tuntuu vaan vähän haastavalta kun sitten pitäis muuttaa isompaan asuntoon, hommata isompi auto, meillä kun on nytkin jo ahdasta.. vaikka eihän nuo tietty mahdottomuuksia ole, mut muutto ei vaan oo mun lempihommaa.
Nyt ois siis menossa kp8 et katotaan ny uskaltaaks heittää jo kumit nurkkaan :D
Niin ja ikää mulla 33v et senki puolesta tuntuu ettei kovin pitkälle viittis enää lykätä jos meinataan vielä lapsi hankkia.
 
Heipähei kaikille.

Liityn jengiin :) Pohdittu ja mietitty, väännetty ja käännetty. Kyllä se nelonen nyt vaan sitten saisi tulla, ei siinä taida muukaan auttaa :)
Vuotta vajaa 30v, kolmen 5v6kk (poika) 4v (tyttö) ja 2v4kk (tyttö) ihanan murusen äiti.

Saapa nähdä onko onni vielä matkassa.

Ja ihanaa, et meitä "hulluja" on näinkin iso joukko! <3
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas lueskelemassa..vauvakuume jo tuossa vähän hellitti, mutta nyt se taas nousi potenssiin 10000. Kävimme viikonloppuna veljeni esikoisen ristiäisissä..voi kun nyytti oli niin pieni!:heart: Melkein pakahduin:heart: Mutta kyllä me nyt kuitenkin vielä jonkin aikaa odotteleme neljännen yritystä, esikoinen aloitti nyt koulun, ja kakkonen ja kolmonen aloittavat hoidon lokakuun alussa, itse lähden töihin. Toisaalta odotan kovasti töiden alkua ja toivon että pääsen hyvään työvireeseen, katsotaan miten työkuviot lähtevät käyntiin ja vieläkö vauvakuumetta podetaan.
 
Moi!
Nyt näyttää siltä, et meillä alkaa imetys vähenemään. Imetän enää muutaman kerran päivässä ja öisin. Jännä nähdä käynnistyykö kohta jo kierto. Aloitin varmuuden vuoksi nyt kuitenkin minipillerit, kun jotenkin tuntuu etten ihan näin pientä ikäeroa haluaisi. Siis jos nyt heti tärppäis. Kakkonen tarras kiinni niin, et vielä lopettelin esikoisen imetystä.

Vauvakuume on aina kovempi kun käy täällä lueskelemassa. Välillä tosiaan tuntuu, et onkohan sitä ihan hullu mut jos ajattelen et nää ois tässä, ni alkaa rintaa puristamaan. Eli sille neljännelle on ainakin annettava mahdollisuus.

Mukavaa loppuviikkoa mammat!
 

Yhteistyössä