Neljännestä Kuumeilevia vol2

Moips!

säde ja äiti vm70 Teiltä on molemmilta pudonnut kivasti painoa :flower:
Itse olen sortunut :ashamed: Kävelylenkkejäkään ei ole tullut tarpeeksi harrastettua.
Ollaan lasten kanssa jumpattu sellaista jumppa-dvd:tä. (mä sain sen joululahjaksi, oliskohan ollut vihje, et pitäis laihduttaa.. :ashamed: )
Se on tosi kiva, pojatkin tykkäävät :D
En tiedä painoakaan. Ilmoittelen kun pääsen taas mittaamaan.
Sen verran olen näköjään "hoikistunut" että sain yhdet vanhat housut mahtumaan.

äiti vm70 Ompas sulla reipas tyttö :heart:
Meillä noista pukemisista on tullut yhtä tappelua. Kukaan ei suostuis pukemaan, keskimmäinen huutaa "mä riisun kaikki vaatteet", rimpuilee ja juokseen karkuun kun tulee tilaisuus. Esikoinen ei meinais millään pukea ja sanoo "mä en osaa pukea". Typy sitten muuten vaan huutaa kun yritän pukea ja rimpuilee.
Eikös tuo melkein käy jo kuntoilusta että saa nuo kaikki kolme puettua ;)
Jospa sulla vaan ei olisi niitä tuntemuksi, mutta olisit silti raskaana :hug:

säde :hug: Jospa sä oletkin raskaana. Mulla olis ainakin kun tuota tyttöä rupesin odottamaan sellainen "nyt ne menkat alkaa" olo, just sillooin kun niitten kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Muttei sitten alkaneetkaan.

Mä en ole huomannut yhtään mitään "tuntemuksia" :ashamed: Tai no (tosi noloa, ette naura) tuolla alapäässä on jotenkin tuntunut "limaisesta", mutten ole kyllä huomannut et olisi valkovuoto jotenkin eriyistä, ei ainakaan nyt mitään super-runsasta tms.. ja sitten tuossa yhtnä päivänä tuntuitaas selliasia "haamupotkuja".
Mutta en mä ole mitään tunnistanut siis :ashamed:
Tosin sehän voi olla ettei koko ovulaatioo edes vielä tule, kun imetän tai sitten tulee vasta yli viikon päästä, jos kierto on pitkä.

Hauskaa laskiaistiistaita kaikille! :flower:
Ja plussatuulia! :heart:
 
Iloista laskiaistiistaita.
Ompi ollu tässä palstailussa hiukkasen taukoa.Missä mennään?Onnea jos on plussanneita! Ja plussapuhureita kaikille.
Meillä ootellaan millon alotettas "yritys".Tunteet on ristiriitasia.Haluan vielä neljännen mut millon???Pienellä ikäerolla,nyt pitäs alottaa "yritys",Vai isolla ikäerolla...Voi ei.Ehkäpä pitää vaa jättää ehkäsyt ja sanoo et tervetuloa millo tahot.
Ollaan oltu nuhas ja oksutauissakin.Kiirettä pitäny.Tylsääkin kerinny jo olemaan.
Kahvittelu seuraa olis kiva saaha mut joteskii tää kavereitten saaminen tai jopa ystävystyminen näyttää olevan hiukkasen hankalaa.
Kiukkua havaittavissa.Liekkös ovis tulollaan...
:hug: kaikille.
 
Iltoja vain!

Äiti vm70 Sinä olet tainnut minun lisäkseni nyt ainakin joku aika sitte lopettaa imetyksen niin siksi kysynkin sinulta et onko sinulla tissit oireilleet sen jälkeen, olleet kipeät yms, ihan jo pidemmän ajan jälkeen?? Mulla on tänään, (imetyksen lopetuksesta 1kk) ollu tissit niin perkuleen kipeät, lähinnät nännit tosi arat. Mietin et voisko imetyksen lopettaminen viel jotenki vaikuttaa vai olisko liivit jotenki hanganneet. Mut arat olleet kyllä. Ja jopa tippa tuli viel maitoa..En uskalla toivoa et olis merkki raskaudesta. Jossain vaiheessa olin varma et tärppi on käyny, sit muutama päivä sitte tuli tippa verta paperiin ja ajattelin et tässä se taas oli. Mut menkkoja ei ole alkanu, vaikka välillä oli niin selvä tunne. En tiedä mitä ajattelis, jotenki uskoo raskautumiseen, niin kohta sitä tullaan alas ja rytinällä :'( Ei uskaltais liikaa toivoa, jottei tuntuisi niin pahalta ne menkat taas.
Vasemmalle alamahaan taas vähän jomottaa et jokohan ne menkat siel kummittelee.

Näillä mielin taas!

Illan jatkoja ja plussia nyt vain kaikki!! :heart:
 
Huomenta!

Täällä odotellaan alustavasti jo tänään tätiä mutta viimeistään viikonlopulle :( Ihan puhdas nega tuli aamulla kun testasin ja ei ole kuvotusta, ei ole tissit kipeet eikä muutakaan sinne päinkään oiretta et vois olla raskauteen viittaavaa :/ Mut ei se mitään, eteenpäin, kyllä se jossain vaihees tärppää jos sen on tarkoitus :ashamed:

Säde mulla ei ole ollut mitään kipeytymisiä rinnoissa imetyksen jälkeen et ainoo et 6päivänä lopetuksesta jouduin neidin antaa tyhjentää tuon vas. rinnan kun siihen kertyi maitoo et oli kivikova eikä iitsestään tyhjentynyt et peukutukset :heart:

Tiukun äiti valkkari on niin yksilöllist, et kuhan vain ahkerasti pupuilette, vaik 3päivän välein tai sit ostat ovistikkuja niin silläkin voit saada selvyyden. Mulla ei vain noi ovistikut toimi niin kuin pitäis tai sit mä tikutan liian aikaisin tjt. en tiedä :ashamed:

Kukikas kiva kun kävit kk.den tauon jälkeen kirjoittelemassa ;) eihän täällä lasketa :D Eihän sitä tiedä vaikka teillä kävisi heti tärppi kun jätätte ehkäisyn pois tai sit käy kuin meille muutamalle että mennään ilman ehkäsyy vuodenkin päivät eikä toivottua tulosta. Itse olen tullut kahdesta lapsukaisesta heti raskaaksi ja keskimmäisestä olikohan yk 3 ja nyt ei ole ollut ehkäsyy 1v3kk mut menkatkin vasta tosin nyt puol vuotta ja imetyksen lopetuksesta 3kk.

Eilen oltiin pulkkamäessä kaverini ja sen poitsun kaa, sit tultiin hernerokalle ja laskiaispullalle meille, nam :p Esikoiseni oli lisäks leiponut tuoreita sämpylöitä pullien lisäks. Oli sitten perinteinen laskiainen miesmuistiin :D
Tänäänkin varmaan mennään laskemaan pikkuneidin kanssa kun mäki ihan 5min. kävelymatkan pääs kotoota.
Tänään pitäis jatkaa myös tuota siivousprojektia, siivosin yhden pienen hyllyn illalla meidän makkaris jossa valokuva-albumit ja irtokuvat, nyt ne kaipais jotain paikkaa kun keräsin siihen hyllykköön neitille isosiskojen kirjakerhon kirjat kun pikkuneiti tykkää ihan hirmuisesti katsella kirjoja ja et sille iltasella luetaan niitä, nukahtaa kainaloon =)
Mun pitäis saasa joskus nuo kuvat albumiin, ihan nolottaa kun en vain jostain syyst niitäkän ole saanut laitettuu, illalla joitakin kuvia mietin et kumpi likoista kyseessä ja minkäköhän ikäinen :ashamed:
Mulla vielä tää ja huominen lomaa ja sit mun tynkäloma loppu eli perjantaina töihin :/

Kaikille mukavaa päivää ja nyt Säde testiä kehiin , samoin bojoing
 
huomenia!

Tissit edelleen hieman kipeät, ei kuitenkaan niin kipeät kuin eilen. Et oisko sit ihan jotain muuta kuin raskautumisesta johtuvaa. Eilen illallla tilasin netistä testejä et pääsen sitte kohta testailee, viikonloppuna ajattelin kattoa kuin käy. Tuntemukset vaihtelee niin laidasta laitaan mut jospa sitä kohta sais varmuuden et missä mennään.

Äiti vm70 Teillä on ollu ihanan kuuloinen päivä eilen :) Ja eihän sitä tiedä vaikka vielä plussan saisit! Toivoa ainakin viel on kun menkat ei ole alkaneet. Mietin tässä eilen et mikähän tässä raskautumisessa voi nyt niin vaikeaa olla, kun kaikilla meillä on lapsia ennestään niin miten sitä ei nyt mukamas sitte millään. Itellä kans esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta. Kaks seuraavaa n.5-6 kuukauden yrittämisen jälkeen. Nyt on jo kahdeksas kuukausi meneillään..

Mutta kyllä me kaikki vielä ne plussat saadaan, ennemmin tai myöhemmin =)

Meillä tänään ohjelmassa perhekerhoilua. Ja illalla varmaan tulee mun pikkusisko käymään, ei olla nähty kuukausiin erilaisten sattumien takia niin tosi mukava nyt nähdä, muuttaaki lähemmäs niin jospa sitä useammin näkis. Lapset on aivan haltioissaan tätistään ja niin kovasti odottavat, pienin neitiki on kerenny niin paljo kasvaa kun viimeksi ovat nähneet.

Millois bojoing testaat?

Mutta kaikille oikein mukavaa päivää!!
 
Moikka!

kukikas Saako kysyä minkä ikäisiä lapsukaisia teillä on?
Tuo "antaa vauvan tulla, kun haluaa" kuulostaa hyvältä.
Voi olla, että haluaakin heti tulla ;)

säde Toivottavasti sinulle se plussa nyt tulisi :heart:
Olette jo niin pitkään vauvaa oivoneet :hug:

äiti vm70 :hug: Jospa vaan testasit liian aikaisin :hug:
Kiva laskiaistiistai teillä :heart:
Juu, ollaan yritetty et "pupuiltais" 2-3 päivän välein, mutta kun ei ole kierron pituudesta mitään hajua, pelottaa et jossain vaiheessa menee innostus.. :ashamed:
(esikoista kun yritettiin kävi niin ettei oikein enään "pupuilut" kiinnostanut kun ajatteli vaan sitä raskaantumista. Sitten sain ajan lääkärille/ laspettomuus tutkimuksiin, niin sitä jotenkin lopetti stressaamisen, ja niin sitten tulinkin raskaaksi)
Mutta mä en kyllä yhtään usko että raskaudun ainakaan ennen kesää. Yösyötöt olisi tarkoitus yrittää lopetella tuossa n.kk kuluttua. Sitten voisi olla jotain mahdollisuuksiakin.
Meillä taas meni niin että esikoista yritttiin melkein vuosi. Siis lopetin pillerit lokakuun alussa 2001 ja raskaaksi tulin n.09/2002, eli melkein vuosi, keskimmäistä rupesin odottamaan oikeastaan ensimmäisestä kierrosta (kun ruvettiin käyttämään "varmoja päiviä" ). Ja typyä yritettiinkin ehkä n. 2-4kk. (eli ensin annettiin vauvan "tulla jos on tullakseen" ja sitten ruvettiin ihan yrittämään.. )
Vähän kyllä pelotta että menee taas se vuosi, tai enemmän :(

bojoing Oletkos jo testaillut? :)

Hauskaa päivää kaikille ja
plussatuulia! :heart: :wave:
 
Mul on ollut ihan ihmeellinen olo jo pari päivää.. Tuntuu et vois olla raskaana, mut sit taas tuntuu et kuvittelen vaan :/ Sellanen "tyhjä" olo vattassa..Laskeskelin just kiertoa ja totesin et mul on ollut kierrot vaan 20-25 pvä. Ihme, kun tuntuikin et menkat on aina :LOL:

Me oltiin lasten kanssa 2h pihalla..ihana ilma!! Mä jo niin odotan kesää B)

Nyt pienimmäinen päikyille ja pyykit koneeseen.

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille ja niita plussia!!

:D
 
Ensinnäkin :hug: ristiinkulkijalle!! Tuntuu nyt tosi tyhmältä kirjoittaa oma vuodatukseni kun on sattunut jotain noin ikävää..

Niin..Kirjoitan nyt kuitenkin ja purkaan mieleni teille. kiitoksia kyselyistänne, meinasin viikonloppuna tulla hehkuttamaan kun sain babyplussan tikkuun testiajalla(3 min sisällä ) haalean viivan, samoin pregent stickiin tuli toivottu testiviiva ihan jo siinä liotusvaiheessa. Tietokone takkus enkä päässyt tänne. Onnea ei kuitenkaan kauaa kestänyt, testejä on tullu tehtyä ihan urakalla, clearblue antoi eilen vielä vaalean haalean haamun, tänään aamulla vielä vaaleamman ja alkuillasta apteekin oma ihan selvän negan :( (ennen testaamista 5 tuntia juomatta, 3 kusematta )Nyt on ollut viikon verran ruumiinlämpö 37 ja yli, ja pari viikkoa sitten ne kohos aavistuksen verran )ihan samoin kuin silloin ku on ollut salamatkustaja mahassa mutta tää oli nyt jo aika mones kerta kun käy samoin. Itseeni syytän kun pitää hätäillä testaamisen kans, jäis pettymys tulematta kun ei ees lupailis testit mitään. Eräs hyvä ystävä oli meillä kun sen pregentin testin tein ja se oli ihan kummanki silmissä vaalea mutta selvästi positiivinen. Johan sitä ehti innostua ja kolinalla alas. Menkat ei oo alkanu vielä, toivottavasti alkavat mahd pian että pääsis uuteen kiertoon. Masentaa ja ottaa päähän niiiiiin lujaa mutta se menee ohi.

Tein muutes tieteellisen testin rfsu:n testillä kun niissä ohjeissa on että puoli tuntia ois se max tutkailuaika. Noh, sen mukaan tyttäreni 2v olis raskaana et taidanpa laittaa niille kiukkuista postia. Onneksi tiesin tuon testin taipumuksen näyttää viivaa turhaan silloin kun itse sellaisella testasin. Pidätte mua varmaan ihan idioottina kun tuollaisia hommailen mutta tulipa tuhottua sekin pois :kieh:

Nyt täytyy mennä odottaan greyn anatomian alkamista, mies on hakemas mulle suklaata jostain, hiiteen dieetti ku oikein ärsyttää :p

Terkuin bojoing :wave:
 
Niin siitä vielä pikana (greyn anatomia kuuluu jo tuol taustalla.. )Että tuntuu vähän typerältäkin kun otin tän tilanteen näin raskaasti, eipä noita yrityskiertoja isolla yyllä oo viel montaa takana, toisaalta tärpin mahdollisuus on ollut periaattees heinakuusta asti kun on ekat menkat ollu synnytyksen jälkeen. Taidan nyt vaan taas hätäillä ja tuskailla ku ei tapahdu heti äkkiä nyt.. :ashamed:
 
:hug: bojoing : Kyllä tämä tästä. Siitä se on puhuttava mikä mielessä, oli se mitä tahansa. Kyllä mä tästä tokenen, vaikka notkahduksia varmasti vielä tulee. Toivon vaan että ei tulis paha mieli töissä, siellä kun ei sais murheet näkyä eikä voi piiloonkaan mennä itkemään.
 


bojoing :hug: :hug:
Ristiinkulkija :hug: :hug:
Voimia teille molemmille!

bojoing;
Niin siitä vielä pikana (greyn anatomia kuuluu jo tuol taustalla.. )Että tuntuu vähän typerältäkin kun otin tän tilanteen näin raskaasti, eipä noita yrityskiertoja isolla yyllä oo viel montaa takana, toisaalta tärpin mahdollisuus on ollut periaattees heinakuusta asti kun on ekat menkat ollu synnytyksen jälkeen. Taidan nyt vaan taas hätäillä ja tuskailla ku ei tapahdu heti äkkiä nyt..
Ihan samahan se täällä on, joka kerta se kirpasee ja tuntuu ett haluis vaan mennä peiton alle ja pysyä sielä kun menkat alkaa. Tässä niin miettii että missä vika :eek: Aikaisemmin tullut herkästi raskaaksi ja nyt ei millään :'( :'( Pitäisi vain lopettaa yrittäminen.... helpommis sanottu kuin tehty :/

Tiukun äiti unohdin eilen onnitella :flower: Onhan sinulla sitten "jotain lähtenyt" jos vanhat housut menee jalkaan, Onnittelut =) Olipas tönkösti sanottu mutta en keksinyt tuohon muutakaan sanaa :/ Eihän ne aina vaa'alla kaikki näy vaan tuo vaatehommakin on hyvä mittari ;)

Ellu24 peukutukset plussan puolesta :heart:

Mä kun katoin tuolta perhesuunnittelusivulta laskurista niin mun menkkojen pitäis sen mukaan alkaa vasta maanantaina 2.3 :eek: Silloinhan on jo kp 35 ja kerran aikaisemmin kun katsoin niin ihan paikkansa piti et en ymmärrä mut varmaahan se on et tätsy sieltä taas paikalle kurvaa ennemmin tai myöhemmin :ashamed:

Kaikesta huolimatta, nautitaan tästä päivästä ja näistä 3 kullankerästä mitä meille on suotu :heart:
 
Moips!

bojoing ja Ristiinkulkija :hug: hurjasti voimia kummalleki! :hug:

äiti vm70 :hug: haleja sinullekin :hug:

Mua kas jo vähän tälläi etukäteen pelottaa. Siis että taas rupean kuvittelemaan kaikkia raskausoireita, vaikka tiedänkin ettei raskautuminen ole vielä mahdollista :ashamed:
Ne muutamat päivät ennen ja jälkeen kun menkat alkaa ovat sitten varmaan sellaisia että olen tosi kiukkunen :ashamed:
Nyt on ihmeen hyvä olo, eikä edes ahditanut vaikka tänään näkyi taas "isomahaisia" äitejä.
Noista menkkojen alkamisesta. Mäkin laskeskelin että täs voi mennä 2-4 vikkoa ennen kun alkaa.. Todella toivon, että jos alkavat (tietty sitä toivoo että raskautuu, eikä niitä enään tulisi ;) ) niin alkaisivat sitten nopeasti. Max. 2 viikon päästä.

No ehkä nuo 4kg sitten jostain oli lähtenyt (joulunjälkeen siis) :D
En ole meinaan noita housuja kokeillut, kun viimeeksi viime keväänä. Silloin eivät mahtuneet.
Nyt on tullut syötyä taas, liikaa siis. Ei tosin niin paljon herkkuja, kun ennen.
Toivottavasti ei paino ainakaan nouse.

Iloista päivää ja
toivottavasti kaikki pian plussattaisiin! :heart:
 
Vieläkin kädet tutisee ja suupieleet nousee väkisinkin kattoon, sain testiin kaksi viivaa, eli olen RASKAANA
:heart: :heart: Tätä päivää sitä sai odottaa kuukausia, nyt te muut sitte plussaamaan heti perässä et voidan jatkaa jutusteluja odottajien puolella.

Äiti vm70 jospa se viel plussaksi muuttuisi.

oikein mukavaa päivää kaikille ja nerityisesti niitä plussia kaikille toivottelen!!
 
säde Mahtava juttu! Onneksi olkoon! :heart:
Ja tarrasukkia pienelle (vai mitä se oli :ashamed: )
Painon pudotus taisi tehota :flower:

Mä en kyllä plussaa vielä piiiitkään. Minä kun olen tälläinen läski, ja siten tuo imetys toimii liiankin hyvin ehkäisynä :'(

Mut plussailkaa te muut sitten munkin puolesta ;) :heart:
 
kiitos Tiukun äiti !! Kyllä sinä vielä raskaudut, ja hyvinhän sinä olet saanu jo painoa pois. Mutta eikös tuntunutkin hienolta sopia vanhoihin housuihin, minä myös sovin joihinki vanhoihin ja tuntui tosi kivalle huomata et jotain on lähteny. Itseki jäin siitä tavoitteesta minkä itselleni asetin , mutta nyt pitää vain tarkailla syömisiä ettei liikaa herkkuja tule syötyä, ei kerryttäis turhia kiloja.

Ei vielä uskalla täysillä iloita ennenkuin pääsee ekaan ultraan ja näkee et siellä tosiaan on joku, ja näkee sydämen sykkeen! Nähtävästi tälläkin kerralla painonpudotusprojekti auttoi saamaan pahimman stressin pois ja plussa tuli mahdolliseksi. Maanantaina pitää soitella neuvolaan ja varailla eka neuvola. Meillä eka neuvolan ajan saa joskus 8.raskausviikolla. Ja eka ultra onki heti sitte 8-9. Eli ei tässä kauaa tartteis odottaa niin päsis sinne. Tänään olis siis 5+3, jonka uskon muutamalla päivällä muuttuvan. Ekassa neuvolassa meillä on ollu tapana laittaa laskettu sen 28päivän kierron mukaan ja sitte ultran mukaan siirrellään tarvittaessa. Edellisen raskauden alussa la laitettiin samalla tavalla 28kierron mukaan vaik mun kierrot oli samalla tavalla sekaisin ja tosi pitkiä, silti ultran mukaan laskettuaaikaa ei tarvinnu muuttaa, kenties kierto olis sit ollu jo melko normipituinen. Saa nähdä miten nyt käy. Vauvalaskurin mukaan mulle tulis laskettu lokakuun 27.pvä, mut uskon et muuttuu siihen marraskuun alkuun.
 

hirmuisesti Onnea Säde :flower: :heart: Ihanaa että vihdoin teidän kuumeilu palkittiin, kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle masumatkaajalle että pysyy mukana loppuun asti :heart: :hug:

Tiukun äiti minä täällä sinun kanssasi ainakin olen että siirrytään sitten yhdessä ;)

Äsken jo pyyhittäessä pientä tuhrua että se siitä :'( Yk 6 siis alkakoon :'( Eihän tässä ole yritetty kuin 1v3kk :ashamed:

Mukavaa viikonloppua kaikille, tänään töihin eli miniloma loppu :/
 
Moikkelis!
Minä taas kirjoittelen.

säde Vielä hurjasti onnea sinulle :heart:
Minähän arvasin et ne "menkkatuntemukset" tarkoitti raskautta ;)
Nyt pitää kertoa miehelle kuinka säkin tulit raskaaksi kun kuntoilit ja sait muuta ajateltavaa kun vauvat. Jospa tuo tajuis että mun on oikeesti päästävä sinne lenkille..
Ja mulla on (valitettavasti) aikaa laihduttaa.

äiti vm70 :hug: paljon voimia! :hug:
Mulle tuli jotenkin taas niin paha olo sun puolesta :(
Minä niin kovasti toivon, että sinäkin raskautuisit ja pian :heart:
Toivottavasti tulisit pian raskaaksi, ainakin ennen mua.
Mä kun olen jotenkin tuonne päähän saanut sellaisen ajatuksen etten tule ennen kesää raskaaksi :ashamed:
Siis olen tavallaan "suunnitellut" että tuollisin n. touko-heinäkuussa (pelottaa kyllä etten tule enään ikinä ) raskaaksi. Se olisi hyvä juttu siinä mielessä että kun mullahan on aina ollut alkuraskauden aikana aivan hirveä väsymys (n.viikolle 12-14 asti) niin kesällä olisi "helpompaa" lapsien kanssa kun ei tarvii pukea kauheesti lapsille, eikä esikoinen ole päiväkodissa (ei haittaa vaikkein joku aamu vaikka jaksa heti lähteä ulos) jne..
Toisaalta ei ole kesällä isoa mahaa (=sysyllä ja talvella on helpmpi piilotella sitä. mun äiti kun sais hepulihalvauksen jos mä raskaaksi tulisin. Tosin näin viime yönä unta että oltiin siskon kanssa molemmat raskaana. Jospa se olisikin enneuni ;) )

Mitäs teille muille kuuluu?
Onkos jotain tuntemuksia? :wave:

Eilen mulla tuntui niin kun viiltävää "kipua" alamahassa, eka toisella, sitten toisella puolella. Tänään aamulla myös vähän. Nyt on sitten tullut sitä "jomotusta" :ashamed:
(vähän niin kun menkat alkais, muttei niin voimakkaana)
Toivottavasti ei ole mielikuvituksen tuotetta vaan.
Jos olisi nyt vaikka ovulaatio/ tulossa. Tosin sitten taitaa kiertokin olla sen n.34-36->
Tosin olishan tuokin parmpi kun se 49 päivää tai enemmän :D

Kohta täytyykin ruveta pukemaan päälle ja lähdetään hakemaan esikoinen päiväkodista.
Mennään samalla laskemaan mäkeä puistoon.

Hauskaa päivää kaikille!
Ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
Huomenta!
Tiukun äiti Kiitos :hug: Sä se sit jaksat aina tsempata ja lohduttaa =) Mua ei yhtään haittais vaikka raskautuisit ennen mua, ihan oikeesti. Sulla muutenkin ollut aina vaikeuksia raskautua ja mä aikaisemmin niin heti ja helpolla, paitsi nyt :/ Kuulostaa niin lupaavalta nuo sinun vihlaisusi että ihan mielellään peukuttelen sulle :)

Täti ei sittenkään vielä eilen kuvannut paikalle, onneks mut sit huomenna tai maanantaina viimeistään :'( vaikka kuinka toivoisi ettei tule mutta testikin jälleen puhdas nega :( :ashamed: Tänään töissä taas pitkä paivä ja huomenna mentävä ajoissa kun kk eka päivä et jospa sitä ei sit ehtis ajattelemaan niin paljoa :|

bojoing mikä tilanne sulla on?

Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
 
Moi!

äiti vm70 Kiitos :ashamed:
:hug: halaus negasta ja voimia :hug:
Toivotavasti töissä olisi kiva päivä, ja saisit ajatukset muualle :)

Mä en osaa oikein ilmaista itseäni, yleensä ihmiset ymmärtävät mut ihan väärin.
(vaikka tarkoittaisin hyvää )
Eikös täällä sen takia just kirjoitella, että tsempataan ja lohdutetaan toisiamme vuoronperää :hug: :heart:

Mulla ne vihlaisut, niin kuin loppuivat sitten samantien, tänään huomasin sitten et valkovuoto olikin nyt sellaista paksumpaa ja venyvempää..
Et olisiko mulla sitten ovulaatio ollut tai jotain.. Siis tuossa to-pe tai vasta tulossa.
(tooosi pitkä kierto taitaa olla mulla tulossa)
Vähän kyllä ärsyttää nuo pitkät kierrot (toivottavasti tämä on eka ja vika sellainen), kun sitten on vaikeampi tulla raskaaksi :/

Aurinkoista päivää kaikille! :flower:

Ja plussatuulia :heart:
 
Äiti vm70 :hug: Nyt seuraavassa kierrosta sullekin se plussa, eikös vain! :)
Itsellä varmaan siirtyy la sinne marraskuun alkuun niin sitte ollaan samassa pinossa!!
En uskalla vielä liittyä noihin odottajiin, haluan eka käydä siellä ekassa ultrassa varmistamassa et siellä tosiaan on joku ja kaikki on hyvin. Tänä aamuna tein varmistus testin ja edelleeen plussaa näyttää.

Käyn vielä aina välillä lukemassa tätä pinoa ja pidän teille peukkuja ylhäällä et heti seuraavassa kierrossa tärppää. Plussatuulia vain teille kovasti, jo teillekin se vauva suotaisiin =)

Mukavaa päivää kaikille!
 
Huomenta! :)

äiti vm70 :hug: hurjasti voimia sinulle :hug:
Jospa tästä kierrosta vihdoin teillä onnistaisi :hug: :heart:

kukikas kirjoittelit joskus, (unohdin ihan vastata) että olisi kiva saada kahvittelu seuraa.
Toivottavasti sinä pian saisit uusia kavereita/ ystäviä :hug:
No eipä mullakaan kavereita ole :(
Meillä ei käy oikeastaa ikinä ketään kylässä.
Lasten synttäreillä käy, ja sitten ehkä pari kertaa muuten vuodessa.
Mä olen varmaan niin tylsää seuraa :ashamed:
Välillä tulee paha mieli kun tuntuu että kaikilla muilla on niin paljon "äiti kavereita". Ja sitten käyvät kyläilemässä/ kahvilla toistensa luona, puistossa yms yhdessä. Lapsetkin saavat seuraa toisistaan.

Hauskaa päivää kaikille
ja plussatuulia! :heart: :wave:
 
säde luin tuolta ylhäältä että teillä onkin eka ultra tosi aikaisin.
Ei tarvitte sun niin pitkään odottaa.
Täällä kun olisi vasta silloin n. 13 viikolla ensimmäinen.
(jos mä nyt oikein muistan)
Kiva kun käyt välillä täälläkin kirjoittelemassa.
Tuut sit aina välillä kertoilemaan mitä sinulle ja musuasukille kuuluu, jookos :) :heart:
 
Kiitos haleista, tää ottaa nyt niin koville, kovemmalle kuin koskaan aikaisemmin :'( :'( :'(
Mä taidan nyt luopua koko ajatuksesta että meille enää ikinä tulee toista piäntä :'(
Tätä itkun määrää kun töistä kotiin olen tullut ja itku vaan tulee vaik kuinka yrittää pidättää enkä haluaisi kenellekkään täälä näyttää et parun :'(
Jotain vikaahan mussa on ja lisäks ikä tekee siihen oman lisän :'(

Tsemppiä teille muille!
Poistun vähäksi aikaa nuolemaan haavojani :'(
 

Yhteistyössä