Neljännestä Kuumeilevia vol2

En tehnyt testiä, mutta eipä oo vuotokaan kyllä ainakaan vielä kunnolla alkanut. tuhruttelee vaan. Pitänee tarkkailla tilannetta, että jos ei se tästä mihinkään muutu, niin sit taas harkitaan testin tekoa. Mulla kun on raskauden aikanakin ollut ties mitä vuotoja. Mutta ei kyllä oo sellainen olo ainakaan, että raskaana ois. Tiedä sitten taas, että mistä alkais tota kiertoo laskemaan. :kieh:
 
Tein aamusta testin, kun ei vuoto edelleenkään ollut sit kuitenkaan alkanut. Ihan tosi haalea viiva siinä tuli näkyviin ja nyt kun testi on kuivunut, niin se näkyy siinä edelleen, mutta myös vuoto on nyt lisääntynyt. :| Eli taitaa olla kyse vaan kemiallisesta tai sitte historia taas toistaa itseään tän kierron kanssa. Pitänee testata myöhemmin viel uudelleen, jos tää vuoto ei kunnolla ala.
Mutta ei tästä ainakaan mitään valmista tuu. Olis nyt mielummin vaan tuo kemiallinen kuin varhainen keskenmeno, niin saattas ees kierrot pysyy vähän kohdillaan.
Ehkä siis sittenkin tänään vasta tuo kp 1/28 Tylsää tällainen kun ei tiedä missä mennään. :/
 
Katjuska pahoittelut :hug: :hug:

Tervetuloa uusille :wave:
Päivittelin ekan sivun listan eli kaikkien nimet pitäisi nyt löytyä sieltä ;)
Jos haluatte uuden pinon niin saatte perustaa ;) en pane pahakseni varsinkin kun olen jo tuolla odotuspuolen pinossa jonne kovasti odottelen teitä =)

Mitenkäs täällä isänpäivää vietelty?

Meillä ns. isänpäivää vietettiin jo osakseen eilen eli tehtiin illaksi valkosipuliperunoita, pippuripihviä, lohirullia, salaattia ja miehelle oli varattu pullo punaviiniä joka saatu jo vuosi sitten mut olin jättänyt sen tuonne kaapin päälle jemmaan :ashamed: niin nyt sit oli hyvä kaivaa se sit esille ;) Aamulla esikoinen väkästi isälleen muumista tutun haisulikakun ja lisäks leivottiin perinteiset joulutortut :)
Meillä siis juotu kaffet siis ajoissa kun esikoinen meni työharjoitteluun jo 9 aamulla ( on siis tilausravintolassa työssäoppimassa ja sanoi et 100 varausta oli isänpäivälounaalle, eli kiireinen päivä kuten itsellänikin olisi ollut jos töissä oisin joutunut olemaan ) ja keskimmäinen lähti jo hieman ennen 9 junalla helsinkiin kun siellä messukeskuksessa jotkut käsityö ym. messut ja meni sit 4H- pajaan sinne töihin.
Me olimme pikkuneidin ja isin kanssa isänpäivätapahtumassa jossa lapsille temppurata ym. ja nyt tultiin kotiin, mies lähti koiran kanssa lenkille ja pimu päikkäreillä ja kunhan mies palaa ja neiti herää niin nauttimaan eilisiä "eväitä" ja kakkua :p Itse en jaksanut lähteä lenkille, jotenkin väsynyt olo, neitikin heräs taas 6 aamullla niin aattelin et huilailen ja puuhastelen jotain pientä jos huvittaa ;)
Meillä kun ei kummallakaan enää isää jota voisi käydä muistamassa niin jää ihan oman perheen keskeisesti :ashamed:

Plussapuhureita kaikille, ei saa menettää toivoa ;) ++++++++++ :whistle:
Ävm70 ja "pikkukakkonen" 22+1 :heart:
 
Pitää teille tulla purkaan pään sisältöä, kun muille en voi...

Minusta tuntuu, että olen raskaana! Nyt on menossa kp 32/??. Kiertoa en tiedä tarkalleen, kun heitelly synnytyksen jälkeen. Tuossa 30 seutuvilla se on pyörinyt. Kp 23 mulla tuli yhdellä vessa reissulla hivenen veristä limavuotoa (luulen nyt sen olleen kiinnittymisvuotoa). Sitten olen joko kuvitellut (tai ihan oikeasti) tuntevani sellaisia revähdyskipuja alavatsalla. Nyt viikonloppuna oli menkkajomotusta selässä ja vatsalla (ja sehän voi johtua aivan hyvin myös tulevista menkoista). Testiä en ole tehnyt, en ole uskaltanut... Itsehän olen tästä aivan onneni kukkuloilla, mutta mieheni reaktio vähän pelottaa, kun ei olla päästy vielä siihen yhteisymmärrykseen neljännestä lapsesta. :ashamed: Kondomia ollaan käytetty joka kerta, mutta vasta loppuvaiheessa laitettu se paikoilleen. Miten helposti voi touhutipasta raskautua? Meillä, kun kaikki lapset saatu aikaan yrittämällä (esikoista yritettiin 2 vuotta, kuopusta 2kk ja kolmatta 3kk), niin ei kai meille voi sattua tällaista...?

Takokaa mun päähän järkeä, koska eihän tämä voi olla mahdollista!! :LOL:
 
NinniNuppunen: Jokos olet testiä uskaltautunut tekemään tai miehellesi asiasta puhumaan?

Täällä tulee huomenna viikko tuosta kierukan poistosta ja nyt onkin sitten jännityksen alla se, että mimmonenhan mun kierto mahtaa olla, kun ei niitä kuukautisia oo tosiaan tullu sitten edellisen raskauden jälkeen ollenkaan...hiukan paperiin pyyhkiessä tullut noin kerran kuukauteen sellanen hailakka verinen vana, mutta ei siis voi edes tiputteluks kutsua.
Edellisestä veriviirusta on nyt sitten 19 päivää aikaa ja jos siitä voisi päätellä että silloin olisi menkkojen aika ollut, niin hyvin yli puolen välin pitäs kierron olla, ja siis siihen uskoen, että kierto olis edelleen sama, kuin oli ennen edellistä raskautta ja siis aina ennenkin. Eli tuo 28 päivää on mulla kyllä ollut kierron pituus normaalisti.
Se muutaman päivän vuoto tuosta kierukan poistosta johtuen tuli pari päivää poiston jälkeen ja nyt sitten niitä menkkoja odotellessa :)

Sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti saitte selvää :)

Mä olen niin hullu, että oon jo alottanu tuon greippimehun juonnin näin heti alkuunsa, jos siitä vaikka jotain apuja olisi pikaiselle plussalle.

Niinkuin äiti vm70 laittoikin tuosta uudesta ketjusta, niin olisin minäkin kyllä sen kannalla, saataisiin ehkä selvemmin selville montako neljännen toivojaa meitä on tällä hetkellä.
Minä vaan oon niin huono tekeen mitään tuollaisia listoja, niin oisko mahdollisesti ketään kuka haluaisi sen ottaa huoleksensa?

Paljon plussatuulia kaikille! Minä jään odotteleen muiden kuulumisia, on niin mukava lueskella mitä muut ajattelevat samassa tilanteessa =) :heart:
 
Täällä alkaa vuoto vihdoin loppumaan ja nyt on sit jo kp 5/28...että ei kun uutta yritystä vaan :D

NinniNuppunen Testiä vaan kehiin :whistle:

Isänpäivä meni täällä siten, että isi oli töissä ja sitte illalla herkuteltiin hyvällä ruoalla ja kakulla :p

Uudesta pinosta...voishan sellasen väsätä juu ja jos vaikka laittais sen niin, että tulee kiertopäivät kans siihen ja kopiois sitä aina joka päivä, niin kuka tahansa pystyis sitte sitä päivittää, niin ei jäis sitte yhden ihmisen hommaks tuokaan.
Mä voin vaikka laittaa alulle sellaisen. =)
 

Yhteistyössä