Neljäs lapsi, vahinko...

Meidän tuli túo kolmonen yllärinä pillerien aikana, ei ollut maailman loppu ja onhan noita muutama tullut senkin jälkeen, ihan tarkoituksella =)
Alkuun olin kyllä ihan paniikissa, kun edellinen oli niin pieni ja olin just alkanut opinnot.
 
Meilläkin kolmas oli ylläri, kun ilmoitti tulostaan pillereistä huolimatta, ja sekoitti ihan kivasti kaikki suunnitelmat. Mutta onhan se jo iloks muuttunut, ja kovasti kesäkuuta odotellaan, jolloin pikkunen syntyy.
 
"vieras"
Nostan tätä vanhaa ketjua, tein tänään positiivisen raskaustestin, raskaus on aikamoinen yllätys, isommat 5,9 ja 11 ja oltiin jo suunniteltu millaista elämä tulee olemaan vähän isompien lasten vanhempina. Ja nyt kaikki suunnitelmat menee uusiksi. Kieltämättä pelottaa miten tästä selvitään, taloudelliset asiat ym.
 
"jep"
Oli ja olihan se järkytys. Nuorinkin oli jo eskarissa, mulla oli opiskelupaikka valmiina ja sitten huomasin että ehkäisy on pettänyt.
Yhden päivän itkin todella surkeana, tuntui että kaikki suunnitelmat meni ihan mynkään ja kaikki kaatuu tähän. Sitten heitin vaan tupakat roskikseen ja alettiin odottaa sitä neljättä.
Eikä olla kaduttu, sen jälkeen tehtiin vielä viideskin ;)
 
"ylläri"
Anoppini neljäs lapsi oli vahinko. Lääkäri sanoi, että odotetaan ensin ne ekat menkat ennenkuin laitetaan se kierukka. Arvaahan sen miten siinä kävi... Mutta hyvin selvisivät neljänkin villin pojan kanssa.
 

Yhteistyössä