Neljättä kuumeilevat 2013

KAS
Kiva, että läkerolilla ja Marilynilla tuntuisi raskaudet sujuvan.

Toivottavasti coffeebreakin viiva olisi vahvistunut :heart:

Eilen tosiaan huokailin, kun tuo tietynlainen pakko työstäminen on raskasta. Ja voin sanoa, että kun illalla vihdoin kaikki nukkuu ja hommailuihin on mahis, niin mäkin nukkuisin useimmiten ennemmin, vaikka se hommailu ihan kivaa onkin. Kivempaa ois kyllä ilman "paineita".

Mullakin tuli kiinnittymisvuoto mieleen Kengumamman kirjotuksista. Ainut vaan, et onko sitä näin nopsaan?

Tinttu, mites siellä?
 
voi että miten ihana oli lukea teidän juttuja,niin jännät paikat on monella just menos.

coffeebreak toivon niin koko sydämestäni,että sun plussa siitä vaan vahvistuu:heart:

kengumamma mulle myös ekana kiinnittymisvuoto tuli mieleen,ei sitten kyllä mitään tietoa miten aikasin sellasta voi tulla...

Kas ihana ku saadaan aina samaan aikaan jännäilä..sovitaanko et repästään plussat tästä kierrosta??!;) siis kun sehän on asia jonka voi vaan sopia:D
Mun täytyy myöntää,et täälä mennään välillä ihan samoilla fiiliksillä tuon peittojen heiluttelun kans..välillä sitä vaan haluais kaatua sänkyyn ja nukkua,mut sit toisaalta ilmankin on vissii hankala toivoa nelosta?!

Raskaana olevistakin ihana kuulla...olispa jo itekkin tuos vaihees,et "sais" kärsiä pahoinvoinnista ym.. Arvatkaa ajatteleeko sitä sitten noin,ku oikeesti oksentelee aamusin?!:LOL:

Jatketaan jännäilyä!!!:popcorn:
 
Olin maaliskuun muruset 2012 ja helmikuunhelmet 2013. vuonna 2007 jossain? ja siinä välissä kuumeilin montavuotta täällä, yritys oli päällä 4½v.. Että Mur-Mur on tuttu, Neiti-81 muistuu päällimäisenä mieleen =)
Mulla vuotaa hieman, muttei näitä oikeen voi menkoiksi sanoa!! todella niukkaa..
 
kp 1/27-28, yk 5

Mahd. kemiallinen takana, koska sain haamuja kahteen otteeseen (ja tätikin tuli hieman myöhässä, norm. kierto on 27vrk ja tästä tuli 28). Ei järkyttävää pettymystä, asennoiduin jo tähän.
 
KAS
Neljättä kuumeilevat kesällä 2013

29.8.2013

Kuumeilijat =)
nimim. (ikä)............kp............yk........lapset

coffeeBreak(33).......31/28-30......yk4.......-07(T&P), -09(P)
KAS (32)..............16/26-29......yk5....06(T), 08(T) ja 10(P)
Romanssi..............22/26-31....yk8.........
Miinu84(28)...........16/25-28....yk3.......-07(P), -08(P), -11(T)
Tinttu85 (28).........2/27-28.......yk5...... P-04, T-08, T-11
Ansukka(33)..........17/26-29.......yk1......T-04, T-11, P-12
Kengumamma........3/28-30........yk1........11/-07, 03/-12 ja 02/-13.
tipi75(38)................15/20-23......yk2........T-04, T-07, T-10
marrasmasu(33)..........5/28-30......yk1.........P-06, P-08, T-11


**ei päivitetty/kateissa**
Änkiäinen(32v).........?/26-30....yk5 ....-00(T), -02(P), -06(P)
Äizikkä (26v)..........?/28........yk1....-05(p) -10(p) -11(t)
Mrs73..................?/?.........yk1.....
äippä84 (28v).........../29...........yk......09/03(T),01/05(T),05/08(T)
maaru78 (34v)........../24-31......yk........-99(p), -05(p), -09(p)
ninetsu (29v)............./24-28......yk.........P-03,T-05,T-08
Pa-pillon (24v).........../xx...........yk.........-08, -10, -11(E)
JuLiDe (32v)............../xx............yk..........-02(T), -06(T), -09(T)

Jadey (36)............xx/xx........yk1.......-08, -09, -11
Hede79 (34)...........42/28-30.......yk1.......t06, p08, p12

Taustailijat ja harkitsijat :flower: :
Neljättä (29v)................................... ..-01(T), -04(T), -07(T)

Plussanneet :heart: :
Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Tinttu :hug:

coffeebreak, toivotaan parasta.

Just katoin, että Romanssi on tossa piinailulistan kärjessä, kun seuraava sakki aloittaa. Sitten meitä onkin vinopino piinailijoita yhteen syssyyn. Mä oon se hätähousu ja varmasti teen testin viimeistään ensi perjantaina. Yritän nyt malttaa, kun tänään oletettavasti vasta dpo1.

KAS
 
No nyt tuota voisi kai nimittää plussaksi ja kerroin miehellekin... Ihan selvä viiva on testissä vaikka ei yhtä vahva kuin kontrolli. Ikävä kyllä kaikki nämä hailurammalla viivalla on aikaisemmin päättyneet keskenmenoon joten en nyt vaan uskalla iloita.. Niistä kahdesta kerrasta kun onnistu, tuli heti vahva plussa. Paitsi kyllä tässä nyt vähän väkisinkin innostuu kun mies uskoo ihan täysillä :heart: Jatkan kyllä vielä hetken testailuja että vahvistuuko.

Täällä onkin tosiaan varsinaiset piinailut pian menossa, jokaikiselle plussaonnea :)
 
KAS, kiitokset päivittelystä, niinhän on ollut tapana että päivittelijä plussaa seuraavaksi ;)

Tässä sitä kuvaa:


Tänään tajuton väsymys ja hirveitä "menkkakramppeja". Digejä mulla on kaksi, teen ekan lauantaina. En ole vielä uskaltanut kurkkia odottajien pinoon...

Ainiin ja LA olisi sitten 7.5 jos kaikki menisi niin kuin pitää :heart: Kolmas toukokuun lapsi :)
 
Viimeksi muokattu:
KAS
Onhan tuo jo niiiin selvä plussa :D Päivittelen sut coffeebreak seuraavan pinopäivityksen yhteydessä plussanneisiin. Toivottavasti sinne saan siirtää Romanssin ensi viikolla ja monta muuta sitä seuraavalla.

Mulla loppuu pitkä työputki ja tänään aion heittää illalla vähän vapaalle. Vaikka plussaa ei kuuluisikaan, on seuraavaan mahdollisuuteen iäisyys :whistle: Ainakin siltä tuntuu.

KAS
 
Coffeebreak!! Toi on hieno plussa!!
Ittelle tuli sellanen liikuttumisen aalto ja malttamaton olo jos sitä itse sais taas tuollasen tikkuun vielä.. Odottais vauvaa ja olis se sitten tyttö taikka poika niin vauvalle tuoksuis! Nukkuis sun kainalossa, pieni pehmoinen pää ja tuhina. :heart:

Käyttääkö joku ns vippaskonsteja?
Tuli kaupassa ahaa-elämys greippimehun kohdalla, viimeksi pojan kohdalla autto, vitamiinit syön ja tikutan mutta muuta en enää viittikkään ettei mene jo yk 1:llä ahdistuneeksi hommaksi.. Ne piinavuodet oli nimittäin hurjan raskaita, 4½v..

Eipä muuta, Kengu =)
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Kengumamma, paljon tsemppiä... Voin kuvitella, että oli raskasta tuo odotus. Itsellä mennyt kuitenkin "vain" vuosi ekaan plussaan yrityksen alettua... Toivottavasti saisit plussan pian! Ja samoin kaikki muutkin tässä pinossa :)
 
Voi onnea coffeebreak!! Toivon että kaikki menee hyvin <3
Pahoittelut Tinttu :(
Omassa navassa ei kummempia, oviksesta päätellen kierto päättyy vasta viikon päästä, että pitkä aika täytyy vielä odotella..
Kengumamma on teillä kyllä ollu hurjan pitkä yritys takana, toivotaan että nyt tärppää paljon nopeammin!
 

Yhteistyössä