?? Neljättä kuumeilevat 2015 ??

Heippa kaikille! Aloitin tämän ketjun, kun en nähnyt tuoreempaakaan. Ohjatkaa toki mut jonnekin jos sellainen jo on ???? onko täällä ketään joka haaveilisi vielä neljännestä? Mä imetän eikä ehkäisyä ole, että tulla saa jos on tullakseen ?? Mulla on 07, 12 ja 14 syntyneet lapset.
 
Täällä yksi neljännen kuumeilija. Yritystä ei ole jos keskeytettyä yhdyntää ei lasketa :D Ja jokaikinen kuukausia toivon salaa, että yks pikkanen olis mukaan päässy, mut turhaahan se on :p meillä on 09, 11 & 13 syntyneet lapset :)
 
Mitäs tänne kuuluu? :)

Oispa kiva kyllä perustaa tuonne odottajien puolelle neljättä odottavien ryhmä :)

Mä oon siis vanha neljännen kuumeilija, rv 17 nelonen tulossa :) Meillä on lapset -11, -12 ja 3/14, eihän sulla kolmiliini ollut samanikäinen pienin vai oltiinko me yhtäaikaa kolmannen kuumeilijoissa..?
 
Mä haaveilen neljättä.. Ja nelonen olikin hyvää matkaa tulossa mutta raskaus päätyi kaavintaan rv 11 19.2.2015 :( Nyt on kierto kadoksissa, ovulaatiosta, menkoista tai mistään ei tietoakaan. Eli eipä oikeen yritystäkään ilmassa. Mutta ainahan sitä salaa saa haaveilla.. Jospa joskus vielä nyytin saisi haisteltavaksi.. :heart: Pelko on tosin suuri että tuo kaavinta vaurioitti kohtuani jotenkin.. Toivon plussatuulia kaikille sitä toivoville ja mahdollisimman pian sittenkin :hug:
 
Täällä yksi neljättä yrittävä. Mieheni kanssa ensimmäinen yhteinen. Yritys aloitetaan tässä kierrossa. Pillereitä en ole vuoteen syönyt. Ollaan kumia tähän asti käytetty.
Nyt menossa siis yk 1 kp 1/32-36 Kierto vaihtelee todella paljon tällä hetkellä. Sivussa menossa painon pudotus 10 kg tarvitsisi ainakin saada putoomaan vielä.
 
Täällä myös kuumeillaan neljättä. Lapset ennestään 05, 07 ja 12. Nelosta alettiin yrittämään reilu vuosi sitten, mutta kaikki ei oo menny ihan putkeen.. Lokakuussa oli kohdunulkoinen, se leikattiin. Helmikuun alussa uudestaan plussasin, mutta meni maaliskuussa rv11 kesken. Tällä kertaa oli oikeassa paikassa ja sykekin näky, mutta eipä pysyny kyytissä. Nyt odotellaan kiertoa palautuvaksi, että päästäis taas yrittämään..
 
Saataisiinkohan tätä katjua vähän aktiivisemmaksi..? =) Täällä olisi myös yksi joka vihdoin ja viimein pääsee kuumeilemaan neljännestä! :heart: Miehen vihreää valoa on saanutkin jo tovin odotella. Meillä on ennestään 08,09 ja 11 syntyneet lapsukaiset. Nyt olisi menossa yk 1 kp 8/28

Mikäs tilanne on teillä smurffiina, susa ja himppu??
 
Mulla menossa kp 25/26. Mulla on ovulaatio ollu aina kp 12, mutta nyt sen tunsin vasta 6.5 eli kp 19. Se kyllä hyvin hyödynnettiin. Toivotaan nyt kovasti, että menkat ei sitten huomenna ala ja kierto on vaan tällä kertaa pitempi. Näin ei kyllä oo ikinä käyny, mutta ehkä maaliskuun keskenmeno vielä asiaan jotenki vaikuttaa.. Jos ne menkat ei nyt tule, niin testailen viikon päästä.
 
Pyh, eihän tästä taaskaan mitään tullu.. Eilen illalla tuhrutti vähän, tänään hiukan enemmän, joten huomenna varmaan hanat aukeaa kunnolla. Tänään siis 25/26, mutta ovulaatio oli tässä kierrossa viikon myöhässä, tuli vasta kp19. Siitä huolimatta näyttää, että ihan ajallaan menkat alkaa kunnolla. Eipä muuta ku alusta taas.
 
Moikka!

Meillä kuumeillaan myös neljättä pikkuista. Lapset ovat 07, 08 ja 13, ja itselläni tulee pian 35v täyteen. Yritys on aloitettu maaliskuussa 2014 kun kuukautiset alkoivat viimeisen synnytyksen jälkeen, mutta vielä ei ole plussaa saatu. Nyt on menossa kp8/yk18 ja pikkuhiljaa alkaa taas menkkojen jälkeen aurinko paistaa :)

Tässä kuussa olisi tarkoitus mennä käymään gynellä. Itselläni on kuitenkin säännöllinen kierto, eikä välivuotoja tms. Paitsi menkat todella runsaat! Vähän jännittää. Kaksi ensimmäistä lasta meillä tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta, kolmas yk8. Onneksi sentään nämä kolme murua pitävät äidin sen verran kiireisenä, ettei murehtimiseen jää liikaa aikaa kuitenkaan :)

Tsemppiä kaikille teille ja plussapuhureita!
 

Yhteistyössä