* NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

Onnea Santtu :heart:

Vilipi nauti lomasta ja ota rennosti!!!

Äiti maa onneksi yleensä ovat ihan positiivisia unia vaikka ihan sekoja ja ihan heti ei "yhteyttä" tajua ;) Olen jopa nähnyt tästä meidän ryhmästä unta "mamma"tapaamisessa ;) Ihmettelin vaan kun kukaan ei vastannut saamaani mielikuvaani henkilöstä "ai, mä luulin että sä olisit prunetti-tyyliin" :LOL: Ja tämän näin heti kun seuraanne liityin...

Munkin puolesta mur-mur saa täällä käydä jakamassa viisauksiaan. Tunnut aikamoisen kokemuksen omaavan ja ihana äiti-karhu asenne :heart:

(.) Tänään oli tuo meikäläisen jälkitarkastus sitten ihan neukkulääkärillä. Eipäs tuo sitten tehnyt muuta kuin normi gynetutkimuksen ja sitten vain ilmoitti tuosta "mahdollisesta" viivan tummumisesta, että nyt testit rauhaan ja odottaa noin 2-3 viikkoa ja sitten JOS EI ole menkat alkaneet niin sitten uusi testi ja soitto neukkulaan. Siis TÄH??? Noinko kauan nyt pitäisi pystyä olemaan testaamatta? Kkm:n "vanhat" hormonit voivat vielä kuulemma häiritä testiä ja voi vielä 5 vkoa keskeytymisen jälkeenkin näkyä?? Mä haluan nähdä sen yhden viivan, menkat tai tulipunaiset kaksi viivaa :snotty: Kuulemansa mukaan oli ihan sitä mieltä, että kaikki olisi tullut ulos. Ok, ei ole kipuja, vuotoja tai kuumettakaan. Kai tässä nyt sitten odotellaan... Huoh!!!

Josko sitä taas menis nukkumaan niin jaksaa huomennakin, öitä "siskot" :wave:
 
:heart: :flower: Oi, onnea Hellun Martta ja Santtu!! :flower: :heart:

Omia kuulumisia; en saanut ovistesteihin kunnon tummaa viivaa ollenkaan, joten olisko sitten ovulointi jäänyt kokonaan välistä..? Ovisoireita oli kyllä tiistaina ja keskiviikkona, mutta ei niin kipeitä kuin yleensä..
Nytpä siis jään odottelemaan tulevia menkkoja, että saa alkaa yrityksen alusta.. : /

natusanille pitkiä hermoja, toivottavasti aika menisi nopeasti. :whistle: Vaikka taitaa olla mahdoton ajatus..
 
Viimeksi muokattu:
Eka lomapäivä...

...ja vettä sataa, suuronnettomuus kotikulmilla ja lapsella meni takki rikki. Ja messuiltu erämessuilla, haluttaa mettään ja ja ja mitähän vielä. Ai joo, joka toinen vastaantuleva siellä erämessuilla oli ihanan ison mahan kanssa liikenteessä! :eek: Miten se nyt tuntuukin, että kaikki muut on raskaana, siis niitä isoja mahoja näkee kaikkialla koko ajan? :) Minusta on tullut näin ollen tuijottaja, varmaan ihan normaalia niiden odottavien mielestä, että tuijotetaan, mutta ei minulle :D Haikean katselen, varmaan aika hullun näköistä.

(.) Olo on kuin vuotavalla hanalla, koko ajan märkä. Mutta ei siis ollenkaan verta, vain sitä kananmunalimaa, kuten joku sen niin kauniisti asetteli ;) Ja se on oikeinkin hyvä juttu, mies on niin mukana tässä yrittämisessä! Ihanaa, olen haluttu! oman miehen mielestä ja se riittää :) Todella kuivuuttahan oli silloin viime kierron loppuvaiheessa, todella kuin Saharan autiomaa.

Sadepäivää viettäen,¨

Vilipi ja kp 27 yk1
 
Omituista. Koko kierrossa murto-osa limoja normaaliin nähden mutta eilen sitten illalla ihmeen paljon mutta oli ihan vetistä :eek: Ja tänään taas ei mitään. Ei yhtään mitään.

Kesän ensimmäinen ukkonenkin oli ja meni.

Ai niin, kissa teki aamulla 4 pentua :heart:
 
huokaus... ;)

ihana ajatus hiipi meille, josko mekin vielä se neljäs...joskaan yritystä ei vielä kun ei kiertokaan vielä lähtenyt edellisen jälkeen käyntiin, mutta silti tän vuoden aikana voisi kunnolla kuumeilla. vähän tjot meinigillä kuitenkin jo ollaan. mä oon niin iloinen tästä!!! onko täällä kaikki jo täydessä yritys meinigissä vai vieläkö joku odottelee kiertoa tai muuten vaan epäröi vielä? meillä nuorin nyt 9kk, joten ihan kiirekään ei ole.

Leo
 
Tervetuloa Leo81! Allekirjoittanut ainakin menee jo täysillä, vaikkakin harhautui jo välillä miettimään toisiakin vaihtoehtoja.

Ananaskookos, onnea kissanpennuista! Ne on niiiiiin ihania! :heart:

Natusani, toivon sinulle pitkää pinnaa! Kolme viikkoa kuulostaa piiitkältä ajalta. Varsinkin kun se meidän seuduilla tarkoittaa vielä parin kolmen viikon jonotusta siihen päälle. En tiiä miten teillä, mutta pää kainalossakaan ei meinaa päästä yleiselle puolelle, kysyvät vielä varmuudeksi, että "toimiiko se, jos toimii jotenkuten, niin ota buranaa ja mene kotiin..." Tsemppiä! piti sanomani :)

(.) Sain nukkua eilen ekana lomapäivänä pitkään ja unta riitti kuulkaas puoli yhteentoista asti! :eek: Ja arvaahan sen, mua ei väsyttänyt eilen illalla nimeksikään. Nukahdin viime yönä kahdelta, ja mies kun keitti aamukahvit niin pitihän se siihen ihanaan tuoksuun nousta ylös puoli seitsemältä. Kaksi vanhinta pitää kuitenkin laittaa koulutielle kahdeksaksi, niin en ehtinyt kääntää rytmiä oikein kunnolla sekaisin. Kuulostelin sitten yön pitkinä tunteina sateen lisäksi omia oloja. Mahaa jomottaa kuin menkkoja ennustaen konsanaan. Toisaalta ihmettelin eilen todella mustaksi menneitä nännejä (olen vaaleaverikkö), pissattaa ihan koko ajan (toisaalta niin tekee ennen menkkojakin) ja limat on vieläkin runsaat. Tuntuu aina vessaan mennessä, että nyt ne on alkaneet, mutta sitten jää vain kirkasta limaa paperiin. No, eka luomukierto hormonikierukan jälkeen niin saattaahan se olla, että hormonit on pitkin sekä poikin.

Huoh, tällaisina päivinä kaipaa kyllä kuivausrumpua, pesin eilen kolme koneellista pyykkiä, eli telineet ja portaitten kaiteet täyteen eikä mitkään ole kuivuneet kunnolla. Toivottavasti kuivuvat edes tällä viikolla.

Vilipi ja kp 28 yk1
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa joukkoon Leo81. Kyllä täällä ainakin on jo täysi yritys päällä. Meillä se on mies joka taitaa potea vielä kovempaa vauvakuumetta kuin minä. Hassua :)

Vilipi, kiitokset onnitteluista. On ne nykyajan kissaäidit näköjään tommosia että kun ollaan pari viikkoo maattu mahan kanssa kotona ja pennut syntyy niin nyt olis jo kiire pihalle. En uskalla päästää kun on ennenkin tehnyt niin että on koko päivä poissa vaikka pienet pennut odottaa kotona :O

Tilasin äsken testejä. Pari liuskatestiä ja yhden digin. Niin. Mulla on vakaa aikomus että testaan vasta sitten jos menkat on myöhässä ja aihetta on. Jeah right :D

Ananaskookos kp23/30 jo näköjään.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tervetulotoivotuksista!
mä olen niin yllättynyt tuosta isännän "vauvakuumeesta" koska on ennen sanonut, että kolme riittää, eikä meidän alku kolmannen kanssa ollut mitenkään ruusuinen. Mutta kaikesta on selvitty ja asiat on aika hyvin, kun ajatus uudesta perheen jäsenestä tuntuu kutkuttavalta, eikä aiheuta paniikkia mielessä. Näin nimittäin oli viime syksynä:heart:nautin siis täysillä jo tästä ajasta ennen kuin kierto lähtee käyntiin. Hienohan olis, jos ei tulis menkkoja ollenkaan ;)

Ananaskookos miten tuo kuulostaa niin tutulta...juu en testaa yhtään turhaa testiä ennen kuin on menkat myöhässä...:LOL:

Natusani: Kuulostaa piinaavalta sun tilanne! toivotaan, että olisi käynyt niin, että viivat lähtisi vain tummumaan. :)
 
Ananaskookos onnea kisuvauvoista :heart: Minäkin huomasin tuossa eilen, että kyllä se mies on ihan yhtä hurahtanut vauva-ajatukseen, kuin meikäläinenkin..., mutta ei vaan "voi" näyttää sitä niin selkeästi :LOL:

Tervetuloa mukaan Leo81, täälläkin toi yritys on ihan täysillä vauhdissa ;)

Kiitos tsemppauksista kaikille :heart: Kyllä toi aika tuntuu olevan iäisyys vaikka nyt onkin tän kuun viimeiset viikot täynnä kaikkea tytön koulujuttuja ja pesismenoja, mutta silti... meillä on päässyt tuonne tk:hon ihan hyvin, mutta tiedä nytten kun kesä on lähestymässä, että miten noi lomat sitten "sotkee".

(.) Nyt alkoi ahdistamaan, kun olen tuossa silloin tällöin tuon kkm:n jälkeen polttanut tupakin :snotty: ehtisinhän mä sitten olemaankin lähes 26kk polttamatta :( Ja sitten myöskin sekin ärsyttää, kun tiedän että esim anoppilassa on nyt tieto, että täällä on yrityspäällä niin sitten tuntuu, että "kyttäävät" kaikkea mun tekemistä ja sanomista. Eihän ne varmaan oikeasti, mutta kun tuntuu siltä!

Nyt tää valittaja menee tekemään pesueelle lounasta ja koittaa piristyä!! Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kokkeli kävin äsken itse tarkistamassa omat kp:ni... pisti silmään, että sulla ois niinkun testin teon aika :D Mitämitä?? Onkos jotain "merkkejä" johonkin suuntaan... kamalaa tää kun pitää patistaa toisia testaamaan... tsemppiä :heart:

-nim. ai minäkö kärsimätön :confused: :LOL:
 
No oon mä testaillu, mutta puhdas nega (monta kertaa :D).
Toi mun kp on laskettu kkm:n tyhjennyspäivästä, joten en ny oikeesti tiää missä mennään.
Niin ja mullahan on aina muka oireita...
Tänään tuli todella niukasti limaa/verta. Tai sitä verta oli niukasti. Tiedä sitte mitä mun kroppa meinaa ? Vai meinaako mitään...
Mehän ei oo odotettu niitä ekoja menkkoja vaan annetaan palaa heti eikä hetken päästä.
Mä haluun ison mahan ny ! :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä komppaan sua kokkeli niin tuon "haluun ison mahan ny"! Onhan tota löllyä tuossa vaikka ja kuinka, mutta sellaisen kiinteän vauvamasun, voih!! Mä olen myös niin "kade" sulle siitä, että olet saanut jo selkeän negan, toivottavasti tulisi kuitenkin pian selkeä plussakin :heart:

Käytiin äsken vihdoin ja viimein kuopuksen yksi vee kuvalla ja samalla äitee kävi näöntarkastuksessa. Olihan se näkö huonontunut, mutta hei, mä löysin kolmansia laseja kokeillessa jo ne "MUN" lasit! Enkä olisi uskonut että niin nopeasti ja ne ei kädessä kyllä näyttänyt yhtään multa, mutta päässä niin KYLLÄ NE OLI MUN :LOL:

Nyt odottamaan appiukkoa/pappaa kylään, tuo lapsille hiekkalaatikon! Kyllä tää mieli on jo nyt paaljooon parempi kuin aamuste ;)

*muoks* niin tuo sun lima/veriviiru: kiinnittyminen? Oletko mahdollista ovista tikuttanut? Mitään ei ole menetetty ennen kuin kunnon vuoto on alkanut :D Tsemppipeukut täältä!!
 
Viimeksi muokattu:
Epistä! Miehellä riittää virtaa vielä 12h työpäivän jälkeenkin, mie en meinaa jaksaa vaikka nukuin päikkärit.:ashamed: Valivali... :LOL: Mietin kyllä tuossa päivällä kun kuopuksen päiväkodissa nauroivat, että sullahan sattuu loma kivasti ikkunan- ja kaappienpesun aikaan. Miksi ihmeessä teen ne lomalla kun teen sitä normistikin? Mulla on kait lomablues, en oikein tiiä miten lomalla pitää olla tai olla olematta, kun tää on eka palkallinen loma ikinä. Ja ikinä on kuulkaa pitkä aika. On tätä odotettu. Uusi missio siis, miten lomailla lomallaan niin, että se on muidenkin mielestä hyvin käytetty loma? EI liikaa tekemistä, sopivasti, ei liikaa löhöilyä, sopivasti eikä liikaa syöpöttelyä, että sopii työvaatteet päälle vielä loman jälkeen. Ja ois hienoa jos olis siivonnut talon lattiasta kattoon, kuitenkaan muun lomailun kustannuksella. Huh, mullahan on hommaa kerrakseen. :)

Vilipi ja kp 28, edelleen :D
 
Kokkeli: Laita vain taustalle. =) ilmoittelen sitten kun lähtee joskus kierto käyntiin =) imetän vielä paljon ja siinä syy taitaa olla. Ekan ja tokan jälkeen on menkat alkanut n 5kk jälkeen synnytyksestä, nyt ei näy ei kuulu. Testattu tosiaan on pari kertaa tuon 5kk jälkeen varmuuden vuoksi. negaahan ne. Mutta nyt ei olis enää järkytys kummallekkaan jos sieltä plussa joskus vilahtaisikin. =)
 
natusanille tsempitykset. Toi on jotenkin niin julmaa kun sanotaan, et odota nyt vaan. Vaikka tietty, mitäs se auttas jos ei kerta näy, niin ei näy.. Mut munkin kohdalla siinä km:ssä olis tarvinnu np-ultraan odottaa.. : / Ja hei, saa valittaa! Todellakin, kaikki surut ja murheet saa kyllä täälä purkaa. :)

Vilipi: Mulla on kans tämä tuleva loma ihan eka palkallinen 4 vkoa.. :D siistiä.

Ananaskookos: Voooi, onnea vauvoista :heart:

Tervetuloa mukaan Leo81

Emo4x?: Sama täälä, ovis jäi taas bongaamatta. Mulla on nyt 3kk km:stä ja sen jälkeen ovis on ollut ihan onneton. Ei lainkaan samaa maata kun ennen sitä :/

Jep, määki haluan sen mahan! Kaikkein mieluiten nyt ja heti paikalla, kiitos! Alkaa tää 8kk jo pikku hiljaa tuntua pitkältä ajalta. Vaikka sitten kun se plussa napsahtais niin eihän se olis ollu aika eikä mikään, mutta kyllä se tässä kohtaa tuntuu pitkälle :(. Ja
Mutta ei auta..
Nyt tarvis pikku hiljaa alkaa kaunistautumaan (mahdotonta) olisi häät tälle päivälle :)
 
Ihanan aurinkoista lauantaita!!

Täällä on niin hyvä fiilis, kiitos kaikille :heart:

Eilen aamupäivällä keskimmäinen ja kuopus leikkivät niin ihanasti keskenään pitkän tovin ja tänään kun oltiin muu porukka kaupassa niin esikoinen oli siivonnut koko talon =) Ja päivän "kruunaa" ihana ilma ja kohta puolin grilliherkut (ei mättö ;) )Nyt tää äippä nauttii olostaan ja ihanista lapsukaisistaan!!

Äiti maa tuo odotuksen odottaminen on kyllä niin raivostuttavaa :mad: Toisaalta, sen pitkään tuhtaamisen ajankin kyllä sitten unohtaa aika nopeasti.

Aurinkoista ja lämmintä lauantaipäivän jatkoa :wave:
 
Nimim. malttamaton. Yhden tunnin pissasta ehkä sain jo viivan paikan....kun katsoi taskulampulla, todella kirkkaalla sellaisella. Voi kun joskus malttais odottaa aamuun.... :( Menee kaikki rahat noihin testeihin. Mutta minkäs teet. Toiveet on taas niin korkealla ja kaikki, siis ihan kaikki oireet tuntuu olevan. Vaikka toisaalta, voihan ne olla tulevien menkkojenkin syytä. Huoh...itkukin meinaa tulla, kun ajattelen, että josko se sen 48h päästä olis jo sitten se oikee viiva. Ja itku meinaa tulla muutenkin.

Natusani, ihanaa, että olet löytänyt auringon takaisin elämääsi :):heart:

Vilipi ja kp 29
 
Ihana itku, eikä maailmassa ole taas mitään mitä pikarillinen rommirusinajäätelöä (ilman rusinoita :$) ei voisi korjata :) Mies oli tänään poikkeuksellisesti töissä ja meni vielä illaksi keilaamaan ja saunomaan, niin saa ihan rauhassa potea täällä. :D Ei tartte selitellä, se kun ei aina ymmärrä näitä mun aivoituksia.
 
Vilipille peukut , jotta sieltä tulis kunnon plussa kattolampun valos :)

Mulla olis vielä huomenna loma päivä ja sitte alkais taas työt. 3 vko loma on vasta elokuussa.
Ehkä mä viikonlopulla testailen ellei ny sitte ala vuotaan kunnolla. Eilen tuli vähän rusahtavaa vuotoa pyyhkies... Mä sanoisin, että pian hanat aukee.
 
Viimeksi muokattu:
Vilipi:Vahvistumista viivalle!! :heart:

Voi luoja kun mua väsyttää, ei ole näemmä vanhaksi tulemista!! Palailimme eilen häistä kotiin n.puol 12 ja ihanat lapsoset antoi mamman nukkua 7.30 asti :heart:. Esikko alkaa oleen niin omatoiminen, oli tehnyt aamupala leivät itselleen ja siskolleen ja hienosti siivonnu kaikki tarvikkeet takasin jääkaappiin. Nuorimmainen sitten tuli tosiaan puoli 8 aikaan silitteleen mun jalkaa ja tokas vaa, et "mä tuun nukkuun teijän kans".. :).
Kyllä oli mukavat juhlat, minä taas tapani mukaan pillitin silmät päästäni kirkossa. Samantien kun se sisääntulo musiikki alkaa niin täälä on hanat auki:ashamed:

natusani:Jep, todellakin. Noi lasten itse oivalletut yllätykset on kyllä aivan ihania. Mä epäilen vahvasti, ettei meillä tule vielä yllätystä siitä, et nää siivois, vaikka se aamupala onnistuukin :D

kp 22/28-30 (dpo ei havaintoakaan). Pientä vihlontaa alamahassa ja tissit vähän kipeät. Mutta niimpä ne oli edellisessäkin kierrossa joten ihan turha edes ajatella mitään muuta.
 
Hieman vahvempana tänään! Toisen liuskan jätän aamuun...pakko malttaa. Taas testasin heti kun kaupasta kotiuduttiin. Ostin niitä Pregcheckin liuskoja, en ole muuten aikaisemmin niillä testannut. Olikohan niitä edes silloin vuonna 2005-2006 myynnissä? Tai onkohan mennyt vain ohi.

Pyykkikone delas eilen. Se vikoo luukkua, että se ei olis muka kiinni, vaikka onkin. Pitää huomenna kysyä korjaajalta, että mille aletaan. Edellinen korjaaja kävi kattomassa tilannetta 2004 (sama kone) ja aikoi ilmoitella kun osat tulee maahantuojalta. Ei ole kuulunut! :D Että sellainen takuukorjaus. Onneksi kone on toiminut siitä huolimatta, se oli vain joku sellainen juttu, kun tuota konetta myytiin äänettömänä, eikä se sitä ollut, niin sen kuulemma pystyi jollain keinoa korjaamaan sen äänen.

Vilipi ja kp 30
 
  • Tykkää
Reactions: Ananaskookos
Mahtavaa vilipi. :heart:

ON: Mulla vuoto on veristä ja todella vähäistä joten kai nää on ekat menkat kkm:n jälkeen. En ny enää usko mihkään kiinnittymiseen. Tulis ny kunnolla jos on tullakseen. Tietääs mistä aloittaas uuden kierron laskun.
 

Yhteistyössä