* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Tervetuloa mukaan ananaskookos ja Ariell!:wave:

Tänne ei mitään uutta. Jonkinlaisia ovisoireita oli menneellä viikolla mutta plussaa en kyllä tikkuun saanut. Ehkä se oli joku puol ovis :D eikä kyllä tallennoksiakaan tullu tehtyä, et samapa tuo mikä oli. Mies oli niin stressissä ton putkirempan takia, eilen saatiin putkarin osalta valmista!:O Ja mies poras tiskikoneen putken rikki joten tää joutuu tiskaamaan käsin loppuviikon! :xmas: No, ehkäpä mä sen kestän :)
 
Heippa Pitkästä aikaa!

Saapi nähdä mitä minun kuumeilulle käy. Hain nimittäin yhtä työpaikkaa, se olisi täydellinen minulle. Sopisi jokalailla meidän arkeen, ja olisi vielä se mun "unelma" työ. Eli jos sen saan, niin sitten unohdan kuumeilun.....ehkä kokonaan. Nooh, hakijoita on varmasti ihan hirveen paljon yms. Aika näyttää mitä tapahtuu :)

Plussa onnea toivon kaikille teille hurjasti!!
 
Keiju: Oi kun jännää! :) Mä kans aina pahoina päivinä kelailen työpaikkoja ja ehkä haaveilen. Muutaman kerran olen hakenutkin mutta aina jänistänyt jos on haastatteluun päässyt :ashamed: Vaikka tykkään kyllä työstäni, niin tää kädestä suuhun eläminen välillä kyllästyttää.
Ja sitten ahdistaa ajatus yksin olevasta koululaisesta ja pitkistä hoitopäivistä jne.. Isoimmat ongelmat kyllä keksin ihan itse jotta saan jatkaa tässä.. :saint:

Tsemppiä työnhakuun ja tulevaan, meni se sitten miten meni. =)

(.) Taas alkaa näemmä nää omat "hallut".. :LOL: metalli on (muka) maistunut suussa useampana päivänä ja pahaa oloakin on ollut, mutta on ihan sula mahdottomuus siihen, et nyt muka olis tärppi käynyt. Koska alku kuusta oli makkarissa hyvinkin hiljaista ja nyt kun on ollut tohinoita niin oireet ei todellakaan voisi vielä olla olemassa. On se kummaa miten se keho vaan alitajuisestikkin vaan kuumeilee :kieh: Ja tosiaan se oviskin jäi tulematta, koska mitään siihen viittaavia oireita ei juurikaan ole ollut.

Mä asiasta kahteen kymmeneen haluan uuden imurin! Rakas mieheni, yleensä hyvinkin fiksu ja viisas meni ja osti niin, suoraan sanottuna paskan imurin ettei ole tosiaan.. Sinne sais vaihtaa pussin heti ekan imuroinnin jälkeen koska muuten se teho on kun kissan pieru. Pihisee ja puhisee muttei toimi. Edellinen oli ihana, siinä oikein tunsi koko ajan sen imuvoiman ja sai hartiavoimin sitä työnnellä. Tällä se on tommosta hemmetin lääppimistä:kieh: Nyt varsinkin mun muksut tuo kilokaupalla taas hiekkaa sisälle niin todellakin kaipais semmosta kunnon "huuveria" UGH, olen puhunut.:whistle:
 
kiitos onnitteluista :) hiukan palaan kommentoimaan juttujanne :D

keiju siis työkuviot järkkääntyy AINA! jos kiva työ löytyy, kyllä sieltäkin voi olla äitiyslomalla. ;)

äiti maa etkös säkin ollut pph? mun mielestä hommasta jää kyllä tosi hyvin käteen rahaa, ottaen huomioon että saa olla kuitenkin kotona. ja nyt vielä kun saa rutkasti lomaakin kun on painanut ylitöitä :D

ja vaikka niitä tuntemuksia ei ovikseen oisi ollutkaan, sehän on silti voinut olla :) jos taas ootte touhunnut montakin päivää ennen ovista, niin mä kyllä uskon että sulla on napsahtanut :D nimittäin kaiken muun oireilun saa kyllä ite kehitettyä mielessään, muttei sitä pahaa makua suussa... ehei...

eli TODELLAKIN plussaat nyt :heart:
 
Fg: Joo oonhan mie, mutta mullahan on siis kaikki omat lapset kotona joten ryhmäkoko oli onneton ja nyt vielä onnettomampi kun yks jäi pois.. Joten yksi jäi jäljelle.:kieh: Eli ihan hyväntekeväisyyttähän tää nyt mun kohdallani on.. : /.Esikoinen menee syksyllä eskariin, se poikii sitten yhden puolikkaan paikan lisää.

Ja kyllä mä sen metallin olen huijaus kierroissakin saanut :LOL: mä oon vissiin ihan äärettömän taitava huijaamaan itseäni.



:headwall:Tääl jyllää mahatauti...:x
 
Kp 15..ovistuntemuksia ei ole ollut, jollei eilen aamulla kevyt polttelu virtsarakon tuntumassa siihen viitannut..
Tässä kuussa tarkoitus oli vältellä ovista mutta viime yön seurauksena jos sattuisi tärppäämään, pitäisi kerrankin sanoa, että tulisi rakkauslapsi eikä yrittämällä yritetty;) Eli kp14-15 tuli touhuttua, saapa nähdä kuinka äijän käy..
 
bullalle peukkuja rakkaudenlapsen puolesta. Mikä oliskin ihanempaa kun oikea yllätys? =) Oma tonttunen :heart:

PIKKUMAMI85: peukutukset myös. :)

Olen pettynyt, lunta ihan kamalasta :( Inhoon... :kieh: Kuka hitto tommosen takatalven tilasi? Meil oli ikkunan alla ihanat krookukset on nupullaan ja tietenkin unohdin ne suojata.
 
Huh huijaa. Kovasti yritän työntää kuumeen taustalle ja keskittyä elämään tätä hetkeä. Ovista eu tässä kierrossa tikutettu, mutta arvelisin sen olleen tuossa viikko sitten. Koko viikon on nyt vihlonut ja säteillyt alavatsaan. nipistelee ja särkee selkää. Tätä ollut nyt siis joka päivä sunnuntaista alkaen. Nyt menossa kp 18/24-28. Loppu viikkoon jos odottelis tai jopa pääsiäisen ohi ennen kuin testailis. Jos kierto on taas tuon 24 päivää niin sillon menkkojen pitäis alkaa lauantaina. Tarkoitus olisi lähteä mökille pääsiäisen viettoon jo huomenna joten eikhän sitä olis muuta mietittävää toistaiseksi.

Plussa tuulia kaikille! =)

Hellunmartta yk 4 kp 18/24-28
 
"hei ja tervetuloa Äiti maan ollakko vaiko eikäkö ollakko pohdintoihin, taas" :LOL:

Tota pahaa oloa on taas ollut, mielialat menee tuhatta ja sataa, koko ajan ällö olo tuolla alakerrassa kun on vähän tota valkovuotoa ja limaa. Tietty heti sitten ajattelin, et ah haa, olisko se ovis muka vasta nyt. (kp 23)testi komea +. Tosin mähän tein niitä jo tollon aiemminkin ja sillonkin näytti + ja välissä kyllä haalistui. Kun mietin, et normaalikierrossa menkat alkais ihan tänään tai ainakin näillä näpyköillä (voisko olla sit vaan siitä johtuvaa?) kun tähän km jälkeiseen kieroon ne sitten alkoi 11 pvä eikä 2-4 niinkun yleensä on ollut..

Noo, kunhan taas kiusaan itteeni. Kai mulla edelleen vaan on hormoonihärdelliä vainen.. :)

Hellulle ja kaikille muillekkin tsempityksiä vaan ihan olan takaa ja hirmuisen muna rikasta pääsiäistä :p:heart:
 
Taaaiiiiii sitteeen..Äiti Maa..jos se ovistesti näyttää sen ihanan toivotun plussan! Ei ole ensimmäinen kerta kun plussatesti näyttää plussan ennen raskaustestiä! No oli miten vain, peukkuja et hormoonikierto ei vain sekoile..

Mulla on pikkuisen nippiny ja nappinu alavatsan seudulla viime päivinä ja olen oikein odotellut voimistuuko kivut kuten oviksessa, mutta valjuksi ovat jääneet.. Mitä lie siis, en tiedä oliko ovista vai ei. Viikonloppuna joka tapauksessa kokeilen testiä huvin vuoksi, olihan tuo yksi hurja kerta ilman ehkäisyä normiovisajankohdassa...
 
Hei!

Ilmoittaudun mukaan neljännestä haaveilevien ryhmään! Joskus vuonna 07 olen viimeksi täällä kirjoitellut ja hieman pitää palautella mieleen, että kuinkas nämä kaikki kommervenkit teknisellä saralla toimii.

Siis asiaan. Meillä on mieheni kanssa t-01, p-03 ja t-07. Ja pitkään ajattelin, että kyllä kolme on ihan hyvä luku meille. Mutta kuinkas kävikään, mies jopa heltyi pari viikkoa sitten ajatukselle, että jos oikein kovasti haluan, niin voidaan yrittää. Tunnusti, että kyllähän se hellyttää kun ystävien vauvoja pitelee sylissä :heart: Tiukan keskustelun jälkeen (siis en halua vain yksin yrittää, pitää miehenkin olla valmis siihen) totesimme, että eiköhän sitä voi alkaa kesällä alkaa yrittämään :)

Eilen kävin sitten kovien vatsavaivojen takia yleislääkärin vastaanotolla, ja siellä minun suureksi yllätykseksi poistettiin kierukka, joka oli ollut mulla kuukautta vaille viisi vuotta! Lääkäri totesi, jotta taitaa olla tiensä päässä se kapistus ja aiheuttanut muutenkin munasarjoihin rakkuloita (?) ja muita epämääräisiä oireita. Että jospa se poisto sitten helpottaisi niitä kipuja. Arvatkaa vain lähdinkö suuren hämmennyksen vallitessa pois sieltä vastaanotolta :eek: Eilen sitten vuoti melkoisen holahduksen kera verta, mutta tänään ei enää mitään. Kierto on siis vähän hukassa, tuli menkat kyllä ihan normisti kierukan aikanakin. Niukemmat vain.

Aikaisemmin kun on yritetty, niin ollaan menty ihan vain "tulee-jos-on-tullakseen"-menetelmällä. Ja neljästä kuuteen kuukauteen on mennyt ennen kuin on tärpännyt. Nyt on toki ikää minulla 30 ja miehellä 38, että saapa nähdä miten se sitten vaikuttaa. Toivon, että miehen innokas laihdutuskuuri ja minun vuosi sitten lopettama tupakinpoltto on vaikuttanut edullisesti :) Toki itsekin voisin laihduttaa ja paljon, mutta pikku hiljaa, en osaa luopua kerralla kaikesta :ashamed:

Näkemisiin kaikille ja onnea yrityksiin! Tästä hyvillä mielin eteenpäin :D
 
Tervetuloa mukaan Vilipi :)

PIKKUMAMILLE tsemppit viivan vahvistumiseen..

bulla:Joo en tiiä, voisin kyllä panokseni lyödä hormoonien piikkiin. :/ En taas vaihteeksi aijo uskoa mitään muuta. Tästä se lähtee taas se kuuluisa piinaviikko :xmas:
 
Tervetuloa uusille! :D Onnittelut PIKKUMAMILLE :heart:

ON, kertokaa mikä v....tu se on että tämä pää ei pysy kasassa. Kierto lyhentynyt siihen 24 päivää, mutta johan sen järkikin sanoo ettei kannata testata kp 20 tai 21. No nyt kuiten kaapissa vielä yksi testi ja jos mitenkään saatan niin säästän sen lauantaille. :headwall: Kuiten mullakin kierto ollut aina 28 päivää ja nyt sitten tuo lyhentynyt. No yritän nyt sitten pitää itseni taas jollain konstilla kasassa ainakin ens viikkoon. Niin tein siis testin tänä aamuna ja kuten kuvitella voi sitä pitää tihrustaaaaaa miljoonasta erikulmasta miljoonassa eri valossa. JA negahan se vielä näillä päivällä on.

Että näin Hellunmartta yk 4 kp 21/24-28
 
Onnea Pikkumamille!!!! :heart: Ja peukutukset Äiti Maan ja Hellun Martan piinaviikolle!!!! Omaa napaa sitten.... Niin ovis lähestyy uhkaavasti ja eilen illalla vuosisadan riita ton ukon kanssa joten voi olla hiljasempaa tuolla makkarin puolella tän kierron aikana..... :kieh: Suutuin niin että tiuskasin sille että taidan hankkia pillerit ja unohdetaan koko vauva-asia, joo tiedän että oon äkkipikainen ja sanon suutuspäin semmostakin mitä en tarkota... En tiedä onko tässä nyt niin kova jännitys kun tää on nyt eka yk ja molemmat tuntuu olevan niin pinna kireellä että huh huh... No katotaan nyt jos se sopu sieltä löytyis viel ennen ovista joka oletettavasti on sunnuntain paikkeilla.... :LOL: Plussatuulia kaikille jotka piinailevat :)
 
Viimeksi muokattu:
Kp 20... Touhuiluista 5,5-6 pv (siis se ainut kerta ilman ehkäisyä tässä kierrossa) No Hellun Martta, voin samaistua tunteisiisi! Mullakin kolme herkkää liuskatestiä kaapissa niin pitihän se huvin vuoksi yksi kokeilla..(vaikka eikös nyt pitäisi olla vasta ns. kiinnittymisaika, jos siitä kerrasta tärppäs?) Joo, mut kertokaapas viisaammat oletteko tällaiseen törmänneet? Viivanpaikalla ei edes haamua, mutta keskellä viivanpaikkaa jököttää punainen piste!!!!! Niin kuin olisi kuulakärkikynällä kevyesti tökätty ja ihan ilman tihrustusta punainen.. Että silleen tänään....Ja niinhän sitä jaksaa odottaa taas muka monta päivää ennen kuin viimeiset liuskat tuhlaa.........
 

Yhteistyössä