* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Ei täällä sen kummempia. Roskishaamu apteekin testillä... :mad:
Joka voi tarkottaa jälleen jotain tai olla tarkoittamatta yhtään mittään.
Menkkaoireita/vuotoa ei edelleenkään ja olikos nyt jo jo kp 34/36. Ei se auta. Jos vielä pari päivää odottelis tässä toooooosi rauhallisena...:headwall:
 
wandii elikkä menkat sul pitäis alkaa parin päivän päästä ? testihän voi näyttää negaa vielä viikonkin päästä jos menkat on viikonkin myöhässä. hermoja sulle, mä uskon ja toivon et pari viikkoa kun jaksat ni tulos onkin toinen :cool:

ovis-kipuilee.... joo kyllä se niin sit oli et mun ovis oli vuorokauden 12 kohdalla. very nice. kipeä olen ja buranalla mennään.

tila-autoja katsellaan salaa :popcorn:
 
täällähän on monella jännät paikat, lykkyä tykö tytöt testailuihin :D

Mulla tulikin nyt ihan pikavisiitti tänne. Yk1 tuotti taas kerran tulosta ja tämän aamun clearblue sanoi raskaana 3+ :heart: Lyhyiksi tuppaa jäämään meidän perheessä nämä vauvakuumeilut kun pullat sujahtaa uuniin tuosta vaan :D

Tulkaahan perässä odottajiin :heart:
 
milleriina eikä ihanaa onnneeeeee :wave: :heart: nyt vaan toivotaan kaikkea hyvää, ja ehkäpä ....ehkäpä päästään samaan pinoon odotuspuolelle :)

mulla tulee jotain limaa, yök... ja PALJON! tai siis enemmän ku normaalisti. kaiketi ovikseen liittyy. hyi, tuntuu et tarttis kai jo joku side laittaa... tämmöstä tää naisen elämä sitte on :D
 
Onnea Milleriina ja ihanaa odotusta !!

Wandiille tsemppiä odotteluun, toivottavasti vahvaksi plussaksi muuttuu :) Saanko kysyä, että kun sulla kierto on kanssa hiukan pidempi niin milloin sulla yleensä on ovis, ja milloin saat ovisplussan? Kiinnostaa, vaikka mulla nyt on ihan sekasin tää mun kroppa, mutta voihan sitä haaveilla normi kierroista.

Ihana keväinen ilma, siitä nauttimaan :cool:
 
No niin muutettu ollaan ja remppa käynnissä... Nyt päiväohjelmaa pitää keksiä paljon että appivanhemmat saa hengähtää mahdollisimman paljon niin jaksetaan kaikki paremmin tämä 2vkoa ;)

MILLIRIINALLE Onnittelut! Vau! Kävisipä meilläkin yhtä nopeesti! Onnea odotukseen!

Ihana aurinko mutta pakkasta aamulla jopa 15.. Kevät tulkoot!

Korvapuusti

WANDII Mä jännitän myös sun puolesta kovasti ;)
 
Paljon onnea plussasta Milleriina!!

Voi vitsit Wandii, ettei vielä näkynyt selvää plussaa : / Paljon hermoja odotteluun ja eiköhän se sielä plussaksi vielä muutu :hug: Koska meinaat seuraavan kerran testailla?

Kaunista kevätpäivää kaikille!

t. ainomaija

ps. mun iäksi voi listaan laittaa 33v. =)
 
Onnea Milleriina! Ja peukkuja Wandiille! Jaksaa piinata vielä hetken!

Voi, meillä oli aamulla melkein -20 vielä mittarissa, joten kylmiä on yöt! Nyt aivan upea keli!
Mullekin voi iäksi merkata 30v..ensi kuussa sitten rapsahtaa yksi numero lisää.....
Kierto jo yli puolen välin;)Kivaa! Ja kun ovis oli kipeimmillään kp 12 niin tätiä tai plussaa saa odotella jo kp 26 mahdollisesti.. Eli dpo lasketaan ovista seuraavasta päivästä vai kuinka?
 
dbo niin eikös se ole days past ovulation tai jotenki niin...?? eli ovulaation jälkeiset päivät .. näin mä sen omalla päällä oon aatellu ymmärtää.

kyl niin kipeä sit voikin ihminen olla.. mutta mieli on kivuista huolimatta hyvä, aivan mahtava sää ulkona ja hurja ajatella että kuinka iso ero asteissa onkaan, aamulla -16 ja nyt varjossa +4 :D auringossa on jo TOSI lämmin, ja kun ei tuule, ni vois jo kuvitella ettei luntakaan olis. vaan kun avaa silmät ni totuus onkin toinen :)

mäkin ajattelin nyt sitten repäistä, ja tän palstan innoittamana testata menkkojen alkamisen päivänä, siis mahdollisena. toisaalta sitä vaan pelkää sitä negaa. mutta mitäs jos repäisisin nyt tän suhteen ja ostaisin testin sitä varten. :D saatais vähän lisää kuhinaa tänne :D
tänään vois vielä miestä lämmitellä, kummallakin pyhyempi työpäiväkin, jospa ei illalla oltais niin poikkikaan...
jeps, nyt ruuan laittoon ja haaveilemaan :heart:
 
Laitanpa nyt saman tekstin tänne kuin tuonne uusperheellisiin kuumeilijoihin.
Kun ihmettelen että mitä tää nyt sit on.
Nyt kp 30/29 ja menkkoja ei näy, ja testi näytti puhdasta negaa. Ei kyllä ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan.
Koskaan en ole tosin testannut näin varhain kun nyt...aina on ollu menkat sen 4-5päivää myöhässä kun oon vihdoin ostanu testin ja testannut. Ja silloin on tullu selvä plussa.
Eli joko nyt testasin liian aikasin tai sitten ne menkat on sieltä tulossa, myöhässä vaan.Hmm...???
 
Lumia80 Onko sulla sitten kuinka tarkka kierto? Yhden päivän heitto ei vielä mitenkään kummallista ole. Taitaa aika tavallista olla melkein kaikilla :)

Menikö se dpo jotenkin niin, et se ovispäivä oli 0 ja siitä eteenpäin 1, 2 ja niin eteenpäin, tässä saattaa ihan olla 2 erityyliä ihmisillä.

Mulle saa kans merkitä ihan just iäksi 30v. Se kuulostaa ei yhtään niin kivalle. :eek: Kolmekymppisten piti olla jo niin aikuisia ja fiksuja, mä taisin jäädä asemalle kun molempia on jaettu.. :confused:

Ja tänne ei mitään uutta, ei niin mitään hiljaista kuin huopatossu tehtaalla. Ei tätiä, ei mitään. Nii eikä lääkäriä, joko ei ollut aikoja enää koko viikolle tai oli koko pulju kiinni. Ei auta kun odottaa. Kai se tulehduskin jo itsestään ilmottelisi jos semmonen päälle iskisi. Vaikka kai sekin ehtii, mut sit mie tiiän kyllä minne mennä ja vaikka väkisin.

Milleriinalleonnittelut :) Ja Wandiillesitä kuuluisaa pitkää pinnaa ja rautaisia hermoja. Kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu :cool:
 
ikä pitipä kommentoida tuohon, että mä oikeastaan pelkäsin aina, et kun on 35 niin ei elämässä ole enää mitään. et kaikki on jo koettu ja nähty, siitä alkaa alamäki kohti vanhenemista ja niin edelleen.
mutta täähän on mun elämäni paras ikä :) ihan totta, ei missään tunnu et oisin "vanha", tiedä sitten on se syynä tuo nuorempi mies mikä pitää viriilinä ;) hahahah no, oli miten oli niin hyvälle tuntuu kun on nainen eikä mikään teini enää siinä mielessä. paljon on nähty ja koettu, mutta jotenkin vaan nauttii kaikesta.
30 oli kyllä joku raja siinä mielessä, että kaikki rankui ympärillä kriisiään. mulla kysytty päälle 33 veenä vielä alkossa paperitkin :D SE oli kriisi ;) -nimittäin kun näytin myyjälle sen melkein a-4 kokoisen ajokortin.... se totesi vaan että AI SULLA ON VIELÄ TOMMONEN :stick: tänk juu ja hei.... :D

ikä on vaan numeroita, ja niin mennään :)

kipuja ollu ihan järkysti koko päivän. mies ollu kiukkuinen omista asioistaan johtuvista syistä. eli en usko että tänään punkan pohjalla mitään tapahtuu, ellei se ole puhaltanut höyryjään jonnekkin.... -TAI sitten mulla on hyvä konsti millä arkiset murheet unohtuu TAATUSTI :p
 
lumia tervetuloa tännekin :) yksi päivä voi olla mahdollista et on myöhässä. itellä parina kertaa ollu menkat viikon myöhässä. toisella kertaa ei ollu mitään oireitakaan. toisella kerralla oireita oli, ja uskon saaneeni keskenmenon. toi pohtiminen ei oo kivaa, mutta toivotaan nyt että menkat ei ala :)
 
Äiti maa..mie vaan mietin..jos siulla siellä selkeästi oli yritystä raskauden suhteen kun niitä haamuisia näytti..niin, pitäishän sen vuodon tulla kummiskin sieltä pian..en ole tietenkään ammtti ihminen tähän asiaan sanomaan..
..mutta voisiko siinä kummiskin olla jokin tulehdusvaara jos vuotoa ei kuulu?

Mie itse en jaksais ja uskaltaiskaan enää jäädä pidempään odottelemaan..

Miten pitkään sitä Km vuotoa yleensä saa jäädä maximissaan odottelemaan - tietääkö joku?

Jaksuja kuitenhin kovasti:heart:

Olisko siulla muuten normisti jo alkanut nyt uusi kierto?
((MUOKS))kurkkasinkin jo tuolta toiselta sivulta, siulla Kp34

Tuollainen Lääkärin vastaus tuohon alkuraskauden km vuotoon liittyen löytyi:


Hei! Matala tai hitaastii nouseva hcg on merkki huonosta raskauden edistymisestä. Tällainen raskaus voi olla joko kohdun sisäinen tai ulkoinen. Tästä syystä olisi aiheellista käydä tarkistamassa, onko raskaus varmasti kohdussa, Jos raskaus on kohdussa, mutta se ei edisty normaalisti, voi raskauden luonnollista keskeytymistä odotella halutessaan. Toinen mahdollisuus on tyhjentää kohtu esim. lääkkeillä. Mikäli raskaus on kohdun ulkopuolella, voidaan seurata keskeytyykö raskaus itsestään. Mikäli hcg nousee jatkuvasti, on tilanne hoidettava lääkkeellisesti tai kirurgisesti. Kaksi kemiallista raskautta on vielä ihan normaalia, mutta toistuessaan useammin on syytä sulkea pois mahdolliset oheissairaudet ja tarkistaa hormonaalinen tilanne sekä kohdun seinämien rakenne. Ystävällisin terveisin Henri Kurunmäki

Siulla ei siis vielä kauaakaan siitä normi kierron pituudesta 28-30..joten, ehkä vielä voit odotella, jospa se vuoto sieltä nyt pian alkais - jos on alkaakseen.
..milloinkas sie dippasit viimeiks ja tuliko enään punaviivasta näkyviin?
 
Viimeksi muokattu:
Juuh, tajusin itekin edellisen kirjotettuani,että kai se ihan normaalia on jos muutamien päivien heittoja kiertoon tulee. Mulla on nyt pitkään ollut niin piirun tarkka 28-29pv kierto, niin sitten tietysti olen heti hepulissa kun tuo 29 ylittyy :) Heh! Täytyy koittaa tässä nyt rentoutua ja malttaa mielensä ja olla turhia murehtimatta. Mulla on nyt lomaviikko, niin ilmankos tässä ehtii miettimään vaikka mitä :) Joutaa jo töihin taas ens viikolla!

Minäki muuten oon VANHA, kohta 32v! Toivon että ne viimeisetkin ipanat tähän perheeseen tulisi lähivuosina, niin sitten riittäisi.
 
Ihan rikki täällä. En tiiä ennää mitään. :'(

Rusehtavaa valkovuotoa.... Ei helvetti! Miten minä oon voinu näin väärin tulkita, miten miten miten? Idiootti!!! En ikinä ole mennyt oireitten kanssa näin mäkeen, kun en tulkitse juurikaan itseäni. Mutta nyt olin niiiin varma. Yhyyy! :'(

Teinpä sitten viimeisen r-testin, apteekin oman. Joksikin päätökseksi tälle, että pääsisin yli ja myöntäisin tappion. Ja taas!!! Roskihaamu 15 minuutissa, edelliseen meni kauemmin... Tää ei oo totta! :headwall: Miksi kiusataan pientä ihmistä. :(
 
km-vuoto kaverilla kesti parisen viikkoa. ite ei ole kokemusta.

äiti-maa mä en muista missä päin asuitkaan... mutta soittaisin sinuna tänään yksityiselle....siitähän yksityinen on hyvä, et pääsee jos ei tänään ni ehkä jo huomenissa. jos se varhaisultra näyttäis onko mitään. jos ois joku tulehdus, ni eikös se aiheuttaisi kipuja, tai jonkilaista tuntemusta..? vuotoja? ettei tilanne pahenisi.

itellä kun oli kohtutulehdus kolmosen syntymän jälkeen, lääkäri sanoi että voi kunpa kaikki naiset lähtisi yhtä herkästi lääkäriin... hoito tehoaisi nopeammin mitä aikaisemmassa vaiheessa se saadaan aloitettua. no, ihan eri juttuhan tää siinä mielessä on, mutta pieni vertaus.
me naiset ollaan ehkä liiankin sinnikkäitä ... kovasti voimia :hug:

wandii voi ei.... mä olin aivan varma... haleja sullekkin. pettymystä on vaikea sulattaa itkemättä... toivotaan parempaa jatkoon :heart:

lumia mulla on kans yhtä jämpti kierto :) se on helppoa, mutta siitä jännä et itellä siirtyny nyt sit kahdella päivällä lyhyemmäksi... eli on sen 26 päivää. joka lapsesta tuokin lyhentyny. mitenkähän lyhyeksi se jää jos tässä vielä parikin lasta sais :D
jännättää sit nyt sunkin puolesta :)

tsemppiä kovasti kaikille :hug: ite jäi touhuumatta illalla, väsy voitti.. mut seuraavaan kiertoon sitten jos nyt ei tärpänny. en ehdi murehtimaan niin paljon tääl, töitä on niin paljon kun vaan ehtii tehdä :) huh... mukavaa päivää kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Mun vauvakuume on aivan mahdoton. Ennen keskenmenoa kuumeilu oli paljon rennompaa ja eikä ollut "hätää" koska nelonen tulee jos tulee. Tuo keskenmeno kuiten aiheutti aivan mielettömän kaipuun. Sisuskaluja riipii kun toivoo että tärppäis ja pelkää ettei. Koko ajan tutkii itseään ja mahdollisia oireita.
Mullahan on nyt menossa dpo 7,
oireita:
-nuhainen ja kuumeinen olo (ilman että tuntis olevansa oikeasti kipeä)
-palelu
- pissalla saa juosta yhtenään

Wandii minkälainen vuoto on? Mulla oli esikoisesta (päivinä jolloin menkkojen olisi pitänyt alkaa ) sellaista rusehtavaa valkovuotoa. Oli kuiten jotain aivan harmitonta. Luulin vuotoa menkoiksi ja kun kuukautta myöhemmin (vasta) tein r.testin laskettiin neuvolassa la tuon vuodon mukaan. Oli melkoinen yllätys kun eka ultrassa paljastu että rv oli 4 enemmän kuin luultiin.
ELi älä vielä heitä kirvestä kaivoo jos ei kunnon vuotoa ole. :hug:

*Hellunmartta yk 3 dpo 7
 
WANDII Pidän peukkuja että vuoto EI OLE menkat vaan jotain muuta!! Vielä on toivoa!

KM niin mulla ekassa vuoto ei loppunut ja UL todettiin sitten keskeytynyt KM ja tehtiin kaavinta. Toisessa taas NIIN RUNSASTA vuotoa että tehtiin heti kaavinta kun tulin päivystyspolille. Kolmannessa vuotoa vaan kerran / päivän ajan (kaksonen kuoli).

Nyt laatat + wc kalusteet tilattu. Odotetaan putkirempan valmistumista että päästään WC sitten laittamaan ja takaisin kotiin!

Korvapuusti
 
*mur-mur*: Kyllä ne ainakin viimeistään näillä näppäimillä olis alkamassa tai alkanut jo. Et tiiä sitten missä nekin nyt sitten kuppaa! Testi edelleen haamu, jonka siis tein eilen. Kun mitään tulehdukseen viittaavaa ei kuitenkaan ole. Ei kipuja,ei vuotoja,ei kuumetta. Olo on ihan vallan mainio noin niinku ylipäätään. Kun se varattu lääkäri kuitenkin on "jo" ens keskiviikkoja ja kaiken huipuksi koko päiväkin vapaa niin ehkä mieluummin odottelen sinne ellei oikeasti tule jotain komplikaatioita. :) Ja pidät teidät piinassa siihen asti..;) vaikka vastaus on kyllä ihan päivän selvä.

WandiiÄlä heitä hanskoja naulaan ihan vielä :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko päivää!!

Mä täällä käyn "vakoilemassa" teitä ;)

Wandii älä vielä luovuta!! Toivottavasti vuoto ei ole lisääntynyt / veristynyt (onkohan edes oikea sana :D )

Äiti maa oletkos tehnyt sitä digiä ollenkaan? Mä täällä jännäilen nyt sun puolesta niin paljon!!!

++++++ :whistle: kaikille :heart:

natusani 5+4 (?)

 
Äiti maa, tiedän, että se digi on kallis, mutta jos kokeilisit kuitenkin sillä uudestaan? Jos olisikin lukemat siellä 3+?? Onko sulla ens vko:lla sillon lääkärin yhteydessä mahd ultra? Mä oisn kyllä jo sun tilanteessa ihan hermot loppu :ashamed: Tsemppiä ja toivottavasti ratkeaisi hyvin vielä!!

natusani
 
natusaniNyt taitaa olla jo turhan myöhäistä sille +3:llekkin ja mä en varmaan enään ikinä halua nähdä koko testissä "raskaana 1-2"..:kieh: Tekis kyllä mieli, muttei nyt enää anna luonto periks.
Huvittavaa sinänsä, ei ultraa mun tietääkseni ole koko tuolla terveyskeskuksessa missä meil on neuvolan toimina. Mutta olen kuullut tästä lääkäristä paljon hyvää, et jospa se suosiolla passittas polille. Jonne siis se 12km, et siksipä tääl ei varmaan ole laitteita kun ne sitten on noinkin lähellä, ihmisiä vaan laitetaan sinne sitten. Kyl mä uskon sinne pääseväni, on tää tilanne jo niin itselläänkin sekava. Ja jos ei suosiolla niin sitten väkisin. :saint:
 

Yhteistyössä