Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

mymosa
Toivottavasti Meemii teille neljäs pian tärppäisi, jaan tuon tuskastumisen kyllä ihan täysin.. Mulla kaksi ekaa tärppäs heti kun pillerit jätti, mutta tuota kuopusta sitten yritettiinkin 18kk ja monet itkut siinä tuli. Vihdoin lääkkeillä sitten ovuloin ja muru sai alkunsa.

Olen henkisesti kyllä valmistautunut, etten ovuloi nyttenkään.. ja sanoin miehellekin, että jos ei ala ovistesteihin ovista tulemaan niin lähden hakemaan lääkkeet. Vaikka ensin piti mennä niin, ettei haeta vaan yritetään muuten.. mutta.. mun vauvakuume senkun kasvaa joten tässä se nähtiin :D Minä sen veikkoiivarin vielä haluan.

Ja tämä neljäs oisi meidän viimeinen.. jo tuon kolmannen piti, mutta kerta leikkaava antoi luvan vielä yhteen niin pikkuhiljaa se ajatus sitten vahvistui meidänkin mielessä. Ja oishan se kiva antaa miehelle vielä se toinen biologinen lapsi.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi sentään onpas teillä ollut vaihtelua tärpeissä. Mulla tärpännyt aikanaan yk3,yk3 ja vika yk1. Mutta nyt syönyt 8 vuotta e-pillereitä ja mieskin vaihtunut. Hänellä ei ennestään lapsia ole, joten yhteinen ihanuus toiveissa :) .

Milloinkas meinasit mymosa alkaa ovista tikuttamaan osaatko aavistaa siis luomukiertosi pituuden vai oliko edellinen jo sellainen? Meillä aika samat kp.t ja kierrot. Tänään ostin elämän ekat ovistestit ja heti digitaaliset. Lähinnä just nyt yheks kierroks vähän ovulaation ajankohdan selvittämistä varten ja tarkistukseksi ovuloinko edes... Koska yritystä on ollut runsaasti laskurin mukaan oikeeseen aikaan eikä ainakaan vielä ole siis tulosta tuottanut :( . No katsotaan luulen että alotan kp.10 ja jatkan vielä toisella paketilla ellei sitä hymynaamaa ehdon 7 testin aikana tulla. Mielenkiintoista :)

Mites marrasmasun ja Anssukan oireet???
 
mymosa
Meinasin alottaa tuossa kp 10 tienoilla, luomukierrosta ei ole tietoa kun sellaista ei ole ollut vuosiin.. viimeksi mentiin teroluteilla, että sain menkat ja säännöllisen kierron.. pelkään, että niin on nyttekin :(
 
Iltoja.

Oireita ei ole, tai no muutaman kerran jotain nippailuja mut kovin oireetonta on?!? Lämmöt huitelee ylhäällä, mutta se nyt ei ole merkki mistään. Viime kierrossa alkoi kaikenmoiset oireet n.5pvä oviksen jälkeen menkkoihin asti ja olin ihan varma et raskaana ollaan mut ei! Meillä kaikki 3 sai alkunsa muistaakseni 3 ja 4 kierrosta, joten saa nyt nähdä?

Jospa testit tulis huomenna ja tuskin maltan olla testaamatta vaikka pitäis kyllä kun sitä sit vaan pettyy kun mitään ei näy :headwall:

Huomiseen! Öitä
 
Moikkamoi! Mulla ei ole mitään tuntemuksia, tosin sen verran kiirettä pitää tällä viikolla, etten niin kerkeä omaa kroppaani juuri kuuntelemaankin. Hyvä niin!
Mulla on aikaisemmat tärpänneet yk2, yk2 ja tämä kolmas oli kertalaakista täysimetyksen aikana ;), joten tämä yk 4 tuntuu jo ihan ihmeelliselle.. Toki ikäähän tässä kertyy koko ajan ja kieltämättä kolme lasta verottavat petipuuhiakin monin eri tavoin... Että kai se on munkin kohta alettava miettimaan ovistestejä...
 
mymosa
Mä luulen tulevani hulluksi, kun koko ajan etsin merkkejä siitä että kroppa toimii kunnolla. Nytkin tein havainnon, etten menkkojen loppupuolella vuoda enää ruskeaa, mikä sopii pcon kanssa.

Ja sitten kun vein eskarilaista tänään niin huomasin hymyileväni typerästi kaikille niille pienten puolen lapsille.. :D

Mutta siis, menkat alkaa olla ohi ja nyt vain odotellaan.... odotellaan.. odotellaan..
 
nastapimu: tervetuloa :wave:

Omaan napaan ei kuulu mitään, harvakseltaan jotain mut hyvin pientä? Valkkaria ollut jonkinverran. Mietteet on kovin skeptiset asian suhteen vaikka ei pitäis varmaan vielä lannistua? Jospa testit tulis tänään?
 

Yhteistyössä