Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Pitkästä aikaa tulin tänne puolelle lukemaan teidän kuulumisia ja näköjään ihan aiheesta!! ONNEA KAS plussasta!! :heart: Tulehan tuonne facen puolelle jutskaamaan meidän muiden neljättä odottavien kanssa!? Ei meitä tosin montaa siellä ole, mutta kuitenkin. Lisää juttuseuraa kaivataan sinne. :)
Itsellä on jo rv38+4 menossa ja ylihuomenna ois tarkotus synnytystä käynnistellä, joten jännän edessä ollaan.. :D

Marilyn ja Justiina
 
KAS
Vau Marilyn :) Saanko udella, miksi käynnistellään?

Kiitos onnitteluista. Varovainen olen. Facen puolelle uskaltaudun ehkä viikonloppuna, jos ei mitään vuotoa ala :whistle: Ekaa kertaa oon tosissani joutunut yrittämään raskautta (sillon ennen taukoa se 5-6 kiertoa, nyt vasta yk2) ja ekaa kertaa olen tosi skeptinen sen suhteen, että kaikki menisi hyvin. Kolme onnistunutta raskautta takana, niin kai tilastollisesti jotain pitäisi mennä pieleen.

KAS
ps. arvatkaapa oonko tuijotellut noita kahta testiä
 
Viimeksi muokattu:
KAS Käynnistetään ihan mun toivomuksesta kun oon niin kipeä kaikinpuolin ja kuitenkin pitäis kolme pientä lasta hoitaa+ muut arjen askareet.. Yöt menee kipujen takia valvoskellessa joten kohta en varmaan enää jaksais synnyttääkkään niin onneks sattu ihana lääkäri ja suostui tähän mun toiveeseen! Ja tuleehan viikkojakin jo nyt lauantaina 39+0 ja vauvallakin painoarvio oli maanantaina 3,3kg, joten ainakin mun mielestä saakin jo syntyä! :kieh:
 
VAUDE KAS ONNEA !!!!!!!!!!!!!!

Mymosalle onnittelut toisesta luomukierrosta!
Mites marrasmasu?

Itse hirmuisia kiire päiviä tehnyt opiskelu ja työrintamalla kovasti kiirettä!

Nyt öööö oisko kp.7. Ja kahden vaiheilla oon josko vaan antaisin Tän kierron mennä yrittämättä mitään jos osuu niin osuu...
KOSKA ARVATKAAPA luin perhe suunnittelun sivuilta osiosta lääkkeet, että antihistamiini voi naisilla heikentää raskautumista ja mulla on allerginen sairaus nyt olla pari vuotta ja syön antihistamiinia nelinkertaisella vrk annoksella. Eli kun noita otetaan ohjeen mukaan 1 kpl/vrk ni mä syön 4!!!! NONNI ELI SIIS!!
:(:(:(:(:(:(:(:(
Vaikee pärjätä ilman ja kauanko kestää että poistuu elimistöstä jos koittaa olla ilman? Ei ainakaa tähän kiertoon ehi. Pakko jutella ma gynellä asiasta...mitä jos tässä syy mun yrityksen kestoon?

no mutta kattellaan...
 
KAS
Tsemppiä Marilyn!

Hyvä mymosa. Nyt tsemppiä tähän kiertoon.

Toivottavasti saisit Emilia gyneltä selvyyttä tuohon lääkeasiaan.

Mul ei oo oikein eilisestä viiva vahvistunu (ei tosin heikentynytkään). Kemiallinen rupes takaraivos kummittelemaan. No, katsellaan huomenna taas...

PS. Saan muuten ravata alvariinsa ja lämmöt edelleen koholla&viluttaa
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Onnea KAS, toivottavasti pieni huoli on aiheeton ja matkalainen siellä tekee pesäänsä :)

Mulla tuon kuopuksen aikaan kävi niin, että selailin liikaa nettiä ja sain kauhean pelon kohdunulkoisesta.. ihan sen takia kun pisteli hartioita kovasti koko ajan. Kävin ar-ultrassa ja ei ollut kohdunulkoinen, mutta alkio oli liian pieni oletettuihin viikkoihin ja syke heikko. Gyne jo valmisteli mua tulevaan keskenmenoon ja uusinta ultra varattiin viikon päähän. No viikon päästä mua odotteli siellä vahva syke ja vahva pikkuinen, joka vastasi muutaman päivän isompaa mitä piti <3
 
Huomenta!

KP1 Kierto oli 28 päivää ja jotenkin mulla on sellainen olo ja tunne, että mahtaako johtua siitä ettei tärppiä ole tullut kun kierto hakeutui uomiinsa kierukan jälkeen? Masentavan pitkään siinä menikin...

Tähän kiertoon tilaan kyllä taas ovistikut, mutta eiköhän mennä kuitenkin jokatoinen päivä menetelmällä :)
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon ymmärtänyt että Pitäis kp. 1 , mutta en oo tohtori!
Niin ja kun ne sitä kuningatar mehiläisen mega munasolua kypsyttää ni varmaan kp.1 alkaen muuten ei ehi vaikuttaa eikä riitä tarpeeks ens kiertoon ni menevät ehkä hukkaan. Otetaanhan ne clomitkin kierron alussa ja vähän samaan nää auttavat! En tiedä... :)
Ja mulle sanottiin luontaistuotekaupassa, että kyllä Se 2 kpl/vrk kannattaa ottaa vaikka ohjeessa on 1-2.
Ja mä sain ainakin noiden avulla UPEAN oviksen ja muutenkin keho oli tosi hormonaalinen kaikkine rintavarustuksen tunteineen ja muine nippailuineen. Itsekkin aattelin ens kiertoon, kun tähän en viitsinyt ku oon gynelle menossa ni parempi et on normi olosuhteet! Loisto tavaraa mielestäni :D.

voi marrasmasu sentään...aavistelit oikein, mutta HYVÄ nyt on kroppa palautunut entiseen ja TÄÄ on sun tärppikierto ex vaan?
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
No pitää kattoa tulevatko heti maanantaina, kun en tilannut suoraan kotiin vaan siwaan.. Tilasin ovistikkujakin, mutta en tiiä kehtaanko tässä kierrossa käyttää.. alkaa taas tulee kalliiks tää tikuttelu kun tilaa digiä ja liuskaa.. reilu 50e per kierto.
 
KAS
Mitä on gelee Royale?

Mymosa on tosiaan laittanut rahaa ovisjuttuihin. Mullaki menny nyt r-testeihin 35€, ku tilasin kaks digiäkin. Toivotaan ettei tarvi enää ikinä testailla. Neljäs on viimeinen. Sitten haluan sterilisaation.
 
mymosa
Joo en haluu ees laskee mitä meni kun yritettiin 1,5v tuota kuopusta + se mitä meni lääkkeisiin. Mutta pakko melkein olla ne digitkin kun noi liuskat antaa niin epäselvää, mutta pelkät digit ei taas riitä jos meinaa pitää megakiertoja.

Noi gelee royalet on jotain luontaistuote juttuja mitä Emilia on käyttänyt ja saanut hyvä oviksen aikaan, ajattelin kokeilla meinaako tällaselle pco vaivaiselle mitään.

Ja kyllä KAS toi aika selvä peli on ;)
 
Onnea KAS :heart:

Ihana uutinen! ja ihana juttu myös tuo Mymosan luomukierto :) Piristit mun päivän, kun luin viestisi kp 1 ja perässä bilettävä pallo :D
Mun omat fiilikset kun ei ikinä oo niin huikeet kp 1, mutta toki lähtökohta onkin ihan eri.

Kiva kun täällä tapahtuu onnellisia juttuja.
Oma olo ei oikein anna viitteitä mihinkään suuntaan :/ Olen ehkä hiukan seesteisempi tämän raskautumisyrityksen kanssa, kuin viimeaikoina muuten. Välillä on tuntunut niin tuskaiselta ja raastavalta tämä jatkuva kuukautisten alkaminen, kun toiveissa olisi vauva. Ja vaikka kuinka yrittää ajatella rennosti ja meinigillä, että kyllä se joskus tulee, ei se oikein ole tahtonut onnistua. Mutta nyt on laskeutunut elämään tyyneys.

Meilläkin perheen työ- ja lasten hoitojärjestelyt ovat osaltaan vaikuttaneet tähän yrityksen stressaavuuteen. Vuosi on yritetty ja jos olisin raskautunut tähän mennessä, menisi esikoisen kouluunlähtö paljon helpommin. Olisin kotona. No, suunnitelmissa on jokatapauksessa olla kotona, nyt pitää vain miettiä siihen työkuviot etänä ja viikonlopuille. Huoh. No, aikansa kaikella, uskon niin.
Oliko Marrasmasulla ja olen pahoillani, etten nyt muista kenellä toisella myös jotakin lasten hoitokuvioiden kannalta helpompaa saumaa saada vauva.

Meillä on ahkerasti luisteltu lasten kanssa ja pakkasta on reippaasti riittänyt. Ihanaa, kun aurinkokin on alkanut paistaa.
Kyllä me kaikki vielä saadaan se oma pikku tuhisija, nro. 4 :heart:
 
KAS
Jos joku odottaja tänne vielä eksyy, niin kyselisin linkkiä sinne fb:n puolelle.

Eilen sanoin miehelle tekeväni aamulla paketissa olleen toisen apteekin oman. Kyseli vaan, että pitääkö sitä jatkuvasti testata. Ei ne miehet tajuu :LOL: Nyt aamupissasta oli testiviiva lähes yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Tänään ois 4+0 :rolleyes:

Mustakin oli ihana nähdä, että joku on onnellinen kuukautisista kuin mymosa. Ite oon varmaan nuorena sinkkutyttönä ollut kerran yhtä onnellinen :x

Meemii, mulla on nyt esikoinen ekalla ja hienosti on kyllä itekseen pärjännyt. Alku oli aika raskas, varsinkin äidille, mutta mitään ei ole sattunut. Tosin meillä on melkoisen turvallinen kilsan koulureitti.

KAS
 
mymosa
Mahtavasti on KAS sun testi vahvistunut.. mutta muistan kyllä tuon epätodellisen olon :) Ihanaa, käyhän välillä meitä sitten täällä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia.
 

Yhteistyössä