Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Kp.20 talletukset tehty tälle kierrolle ja odotus alkaa, vaikka mitä muuta tässä nyt sitten odottais kun menkkoja jos en kerran vissiin ovuloinutkaan... No ihan mielenkiintoista minkä mittanen kierto tulee.

Täällä kans KAS olis miehen eka :)

Mymosa saitko digillä sitä ovis plussaa? (viime kierrolla sait, oliko niin?)

meemiille tsempit uuteen kiertoon,
Mites kengumama?
 
emilia: yrittämisestä ei ainakaan ole sitten kiinni, joten peukkuja pystyyn :)

Jatkoin vuoden alusta ruokaremonttia, jona aloitin viime vuonna. Sain karistettua 18kg, mutta 5kg tuli varkain takaisin! Nyt on hyvä buumi päällä ja fiilis hyvä! On hieman muutakin ajateltavaa kuin vauvakuume ja jos tämä hoikistuminen vaikka auttaisi positiivisesti raskautimiseenkin? Ei meidänkään vauvahaaveesta tiedä kovin moni ja haluamme pitääkin sen niin.

Ollaan nyt harrasteltu joka toinen päivä kun menkat loppu ja se tuntuu olevan ihan hyvä tahti eikä ollenkaan tekemisen maku suussa. Mieskin vaikuttaa oikein tyytyväiseltä kun ei tarvitse kulkea ladattu ase lahkeessa (itse sanoo näin) :LOL: Hieman jänskättää kun huomenna olis talletus ja oletettu ovis ke ja mies luultavasti lähtee ti reissuhommiin ja palaa pe, että mahtaako simot jaksella olla kytisellä kun mun ajatus oli et oltais hommailtu ainakin pe asti näin?!? Voi ei!!!!

Mukavaa päivän jatkoja kaikille!
 
mymosa
Ei ole tullut digiin plussaa, eikä kyllä liuskaankaan.. huomenna vielä testaan ja sitten loppuukin digit.. en tiiä viitinkö ens kertaan tilata, vaikkei noi digit nii kalliita enää oo (10kpl/27e)
 
KAS
Tais tää kierto mennä sitten siinä... Eilen illalla oli tarkoitus touhuta, mutta levoton keskimmäinen piti huolen, ettei siihen ollut mahdollisuutta :x Miehen töiden takia seuraava mahdollisuus on pe ja oviksen pitäs olla VIIMEISTÄÄN la. Harmittaa, mutta elämä on.

Tuliko mymosalle eilen plussaa?
 
Huomenta!

Ovulaatiota odotellessa ja hieman jännittää kun ei nyt ole niitä testejä varmistamassa, mutta en aijo päästää tilaisuutta käyttämättä :) Mies lähti eilen illalla ja päästiin tallettamaan heti kun lapset nukahti ja huomasimpa moisen jutun, että perinteikkäästi mies päällä simot sujahti niin syvyyksiin ettei niistä näkynyt sen jälkeen kun pieni muisto. Jäin makoilemaan n.15min sen jälkeen, joten kaipa sekin edes auttoi? Ollaan nyt lopeteltu saarnaukseen, jotta simot menis mahd syvälle vaikka kuulema asennolla ei olisi väliä? Kovasti toivoin, että mies tulisi kotiin ke, jotta päästään vielä silloinkin tallettamaan, mutta katsotaan nyt. Vielä ei merkkiäkään ovulaatiosta, mutta luultavasti on viim. to?

KAS Ompa harmillista, mutta ihmeitä tapahtuu :)
 
Meemii: Pahoittelut uudesta kierrosta :(.
marrasmasu:: Upea pudotus takana! Mä nostan hattua kaikille, jotka tuollaiseen pystyy/ on pystyny :eek: :)
Kas: onpas huono tuuri, toivottavasti perjantaina vielä kerkeäis!

(.) Jotain ihmeellistä vihlomista olen havainnut alamahalla, pelkään vaan että alkaa taas vuotaa. Mä en tikuttele ovista (vielä :D), se oli viimeks niin stressaavaa ja ainoat mihin luotan on digit. Eilen hommailtiin, mutta se taisi olla kierron kannalta liian myöhään..
 
mymosa
Ei oikein nyt mikään kiinnosta kun ei oo mitään jännättävääkään, tai no on se, että alkaako menkat luomusti vai pitääkö käynnistellä.. Onneks on noi häät, jotka varmaan on suunniteltu jo ennenkuin ovat lähelläkään :D Eilen alustavasti varattiin jo paikkakin.
 
Sama täällä mymosa tylsää..... Kp.22/26-30 täälläkin vaan jännätään ovuloimattoman kierron pituutta ja oletuksissa pidempi kierto, kun toi edellinen jossa ovuloin. Tissejä vähän vihloo, mutta niinhän niitä aina ;) . Mietinkin Tossa, että onkohan toi viimekierto ainut näistä viidestä jossa olen ovuloinut, kun Se on ainut jossa mulla oli käytössä noi gelee royalet joita söin 2 päivässä ja oireitakin oli vaikka muille jakaa. Noihan just auttaa munasolun kypsymiseen Ym... Mahtoikohan siis viimekierron taika niistä johtua.hmm... Tehokkaita sitten ainakin, voishan niitä siis kai uudestaankin kokeilla, kun ovulaatiotakin digi näytti jopa 2 päivää kunnes tikut loppu.

Mymosalle ihanaa häiden suunnittelu aikaa :)

kyllä ne pikkuiset on KAS välillä sitkeitä sitä munasolua odottelemaan...toivotaan parasta!
 
Huomenta!

Ovulaatio alkaa olemaan käsillä kun valkkari on lisääntynyt ja koostumus muuttunut juoksevammaksi. Mitään tuntemuksia ei vielä ole. Mies soitti illalla ja sanoi, että työt on niin hyvällä mallilla, että pääseekin tulemaan tänään kotiin ja mahdollisesti huomenna on vapaalla? Jei!! Päästään vällyihin vielä :)

Mitähän kengumammalle?
 
mymosa
Nippailee, vihloo, turvottaa.. en tiiä mitä meinaa, jotain myöhäistä ovistako vai johtuuko pco. Mutta jotenkin paljon rauhallisempi mieli, kun tietää, ettei oo ovuloinut ja turha piinailla.
Toki jokunen piti sitä yhtä liuskaa plussana, mutta kun ei digi antanut hymynaamaa niin oletan senkin olevan nega..

Toivottavasti kierto ei veny kovin pitkäksi.
 
Marrasmasullahan kuullostaa hyvältä...

Täällä kans mymosa vihloo aina välillä ja nännit herkät, mutta sitä samaa kun aiemminkin. Ei usko mihinkään kun ei ovista tullut bongattua...ihan harmittaa kun ei pääse piinailemaan.

niin Mites kengumama?
 
mymosa
Mulla ei oo tissit yhtään kipeet ja alakertakin on ihan kuiva.. toki oletettuihin menkkoihin on vielä 6pvää, että kerkee alkaa alakerta vuotamaan.. kun mulla ollut ennen menkkoja runsaasti tota vv.
 
Muutamia kolotuksia olen havainnut muniksissa välillä, joten kaipa siellä jotain tapahtuu? Tänään kp14 ja luulen et ovulaatio on tänään? Huomenna alkaa sitten piinapäivät jälleen kerran! Yrittämisestä ei ainakaan jää kiinni, mutta sepä on niin arpapeliä..
 
Täällä jo kp.25/26-31 eli aikasintaan olis menkat tulossa kp.27 joka siis muuttuis kp.1 jos menkat alkaa niin siis sunnuntaina. Eilen illalla kovia vihlaisuja vasemmalla alavatsalla ja tänään menkkajomotusta, joten eiköhän ne sieltä ole kohta kurvaamassa. Nännit herkät ja rinnat himpun kans. Kiukuttaakin vähän joten eiköhän nää pms oireita ole... kun ei sitä ovistakaan kai tullut.. tai sit se tuli 31 päivän kierron mukaan kp.20 ku tikut loppu kp.18... en tiedä... On tää aina arpomista ja siinä tapauksessa nää vois olla kiinnittymiskipuja, kun noin viikko oviksesta ;) . No joo ainaista toive ajattelua jee jee...

Mites muu komppanja? niin ja hyvää viikonloppua!
 
mymosa
Täällä tulee vetistä vv, jossa kananmunaklimppejä seassa.. jännää, että aina on jotain uutta ja erilaista. Eilen oli menkkatuntemuksia, ens viikollahan tuo nähään alkaako..
 
Siis mitä Tää nyt on sattuu kauttaaltaan koko alavatsaan, kuin vellovat menkkakivut ja välillä vihloo..,ei oo ollu aiemmin! Miks joka himoutin kierrossa pitää olla jotain mitä ei oo ollu viimeks!!! Mulla ei siis normaalisti ole mitään tällasia juilintoja kun mulla on menkat tai tulossa... Niin ja v.vuotoakin on sellaista maitomaista ja tahmeaa. Ei kuivuutta Se tulee yleensä ehkä päivä ennen menkkoja. Vai alkaako menkat taas entistä aiemmin?

Huah voikun näistä arpajaisista saisi joskus sen pääpalkinnon meille kaikille!
 
Täällä kp 10/26-30. Mulla on ihan sellainen olo, että olen tulossa kipeeksi... Mutta vaadin silti munaa! :D Ei tässä nyt vielä niin kipeitä olla, ettei nyt sen verran jaksais! ;)

TErvetuloa uusille! :)

Toivottavasti Emilialla ei menkat enää alakaan!

Marrasmasulle tsemppiä piinapäiviin!!!
 
KAS
Ansukalla on loistava asenne :LOL:

Koskas Emilia meinasit testata?

Mulla oli eilen kp 13 (muistaakseni) ja kahdesti kerittiin touhuumaan illalla :whistle: Joskus viiden aikaan jomotteli tossa oikeella siihen malliin, että ehkä ois se ovis ollu. Kananmunaa on tullut jo tiistaista tai keskiviikosta alkaen. Niin toivon, että kerittiin. Vaikka nyt on toka yrityskierto vasta, niin kerittiinhän jo viime vuonna yrittää puolisen vuotta ennen taukoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ansukka
mymosa
Lorina vaan jatkuu, kirkasta kananmunalimaa seassa.. joku pitkittynyt ovisko tää on.. ärsyttävää tällanen. ja mun peruslämpö vissiin on 35.8 kun oon saanu sitä nyt muutamana päivänä, ei oo heilunu mihikään.. alimmillaan oli 35.5.

Ainoa hyvä asia, että meillä on nyt valmiina häätanssi.. valssia ei tuu, mutta mitä enemmän tota kappaletta kuuntelen niin sitä varmempi olen, että meidän häätanssikappale vaihtuu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä kp.27/26-31 edellisen kierron menkat olisivat just alkaneet joten jeeeeee pillereiden lopetuksen jälkeen eka kierto jolloin menkat alkaa myöhemmin ku edellisessä kuussa. Tähän asti siis tulleet aina vaan aiemmin ja aiemmin, vaikka onhan Tää kierto mulle aika lyhyt jos päättyy kp.27 eli 27 muuttuu ekaks ja 26 jää kierron pituudeks. Hyvä näin että edes muutamalla tunnilla olis myöhemmin ku viimeks ;) . Tosin eiköhän ne sieltä tulossa oo kun kaamee päänsärky ja oon ihan järkyttävän hermona, kiukunen ja vihanen jo kolmatta päivää. Tuntuu kaameelta, kuin ois joku riiviö mun sisällä. Näin kiukkunen ja päänsärkynen en muista olleeni ennen koskaan taikka näin hirmuisessa tunne myllerryksessä huah..oli helpompaa kun oli pillerit...
Noh jännäilenpä nyt siis silti edes vähän :)
 
Mä pidän Emilia täällä kovasti peukkuja, että olis ihan muuta päänsärkyä kuin menkoista johtuvaa! Millos meinasit testailla? :)

Toissapäiväinen kipeyden tila menikin ohitse :D liekkö seksillä ollut siihen vaikutusta! ;) Tänään kp 12/26-30 Talletteluja tuli tehtyä! VIelä jos tiistaina saisi hommailtua niin olisin aikas tyytyväinen. Jotenkin tosi luottavaiset fiilikset et tässä kuussa viimein tärppäis! Seksin jälkeen oon jääny vielä odottelemaan rauhassa, enkä ole kiirehtinyt suihkuun... Liekkö mitä hyötyä, mutta psykologisesti ainakin jollei nyt muuta.
 
Hienoa Anssukka oikea asenne, mäkin olen näitä psykologisia varmisteluita tehnyt kun oltu liikkeellä mahdollisen oviksen aikoihin.Mites sulla muuten on edelliset tärpänny millä YK.lla, en muita onko jo kysytty? Toivotaan nyt tärppiä usein oma rauhallisuus ja luottokin auttaa!

Mites mymosan olot?

Täällä nyt kp28/26-30 jeah ei ainakaan lyhentyny kierto entisestään. Sitten mulla nyt pillereiden lopetuksen jälkeen vihlonut ennen menkkoja toistuvasti vasemmalla alhaalla nyt vihloo ekaa kertaa oikeelta joten hyvä et molemmat puolet kehosta reagoi.Niin ha viime yönä kylkeä kääntäessä jäätävä piikki vihlaisu vasemmalle ja toisella kerralla oikeelle oikein AUTS! Hmm... Kaiken näköstä. Tissit rauhottu ei sitten mitään...Yleensä viimeistään samana päivänä ku menkat tulossa niin vasen rinta ainaki kipeytyy. Nyt ne on ihan omat ei mitään, vaikka Tossa välillä jo oireilivat... Ja aina vaan Tää loppukierron touhu on yhtä jännää, niin ja sitä ovista en digillä bongannut. Joten kuvittelisin, että tästä saattais olla vaan tulossa normi ovuloimaton pidempi kierto. Joten en aatellu testailla ku vasta jos menkat myöhässä. Saapahan kerrankin kuvitella ja haaveilla kun ei pilaa sitä negalla :D . Niin ja jos tosiaan viimekierron ovis tuli niitten gelee royaleiden ansiosta niin on kuningatar mehiläisen hedelmällisyys mömmö hyvää tavaraa voin suositella :) ....

onkos marrasmasulla oireita?
 
Huomenta!

Eipä tosiaan mitään. Pari krt vihlaissut aika kipeästikkin oikealta, mutta laitoin sen suolenmurinoiden piikkiin. Epäilen et mulla saattais olla hiiva ja pitäis varmaan käydä lääkärissä näytillä kun lääkitsin tätä jo ennen joulua, oli hetken hyvä ja taas kutiaa?!? La veskikäynnin yhteydessä tuli meinaan papruun kirkasta verta hieman ja epäilen et värkki saattaa olla jotenkin "alakuloinen" :)laugh:) ja limakalvot rikki?!? Mitään menkkaverta se ei ollut.

Eipä kai näillä dpo:lla pitäis mitään vielä tunteakkaan?

Mekin tehtiin muutama juttu eritavalla tässä kierrossa. Ei ovulaatiotestejä, seksiä jokatoinen päivä, lopeteltiin aina saarnausasentoon ja jäin makoilemaan 15min puuhastelun jälkeen. Saa nähdä onko vaikutusta?

Mieltä kyllä piristää lumi, joka vihdoin saapui kera pakkasen. Toivotaan, että viipyy ainakin hetken.
 
mymosa
eipä täällä mitään.. odotellaan.. ylihuomenna pitäis menkkojen tulla jos viime kierron mukaan. Jota en usko kun ei tullut sitä ovulaatioo niin eiköhän tässä gynelle ens viikolla soitella.
 

Yhteistyössä