Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Neljättä kuumeilevat talvella 2014








Perjantai 28.2.


Kuumeilijat

nimim. (ikä)..............kp.............yk... .....lapset

Omppuf(24).............32/21-53............yk4................. ...T-10,P-13,T-13
marrasmasu(34).......13/26-28.............yk8....................P-06, P-08,T-11
emmin(31)................11/30-33......... ..yk5....................P 6/06, P 1/11, P8/12
PePa(28)...................10/?-?.................yk1....................P-07, T-10, T-13
Sannuli85..................?/?-?................yk1.....................T-04, P-08, P-11
nastapimu81(32)......?/?-?.................yk2.....................T-01, P-06, T-08
Vauvahaave(34).......?/?-?.................yk1...............T-10, P-11, T-13enkeli
Riiviöiden äippä(30)...60/?-?...............
Emilia80....................14/26-31....................................P-00, T-02, T-05

Taustailijat ja harkitsijat

Neljättä (29v)................................... .......T-01, T-04, T-07
Emmama (33).................................... .... .T-03, P-04, T-09
Mymosa(31).............................................-04, -07, -12

Kadoksissa/ ei päivitetty

Popelid (30)..............68/26-27.....tjot 9/13..............P-07, P-09, P-12
aanelli(27).................69/?..............tjot 8/13..........P-06, P-11, P-12
Kengumamma..........51/30-35.........yk2...................-07, -12, -13

Plussanneet

Losa yk2
MimSe yk2
Jiina yk2
Delila yk1
Orchidx2 yk1
äx3
kääkkis82 yk1
Tambers yk1
Marilyn yk2
Läkerol yk4
bulla yk1
hömppää
Daniella yk1
Riksu84 yk1
JonMa yk2
coffeebreak yk4
Romanssi yk9
Giraffe
Miinu84 yk4
Tiqustiina yk1
KAS yk2
Ansukka yk6
Meemii yk13



linkki vanhaan pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...ilevat-2013-a/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293452-neljatta-kuumeilevat-syksylla-2013-a/

Muutospyynnöt punaisella kiitoksia
 
Viimeksi muokattu:
Voi sentään marrasmasu älä vielä luovuta :) Ihanan kuvan olit löytänyt tohon listan ylle...

Täällä alkanut elämän ensimmäinen oviksen metsästys. Aamulla olen nyt kp.10 alkaen tikuttanut nyt siis 2 aamua. Käytössä clearbluen digi ja pallo ilman naamaa on tullut. Toivottavasti saan sen bongattua. Ajattelin käyttää vaikka 2 pakettia jos vaan sen hymyn saan :) .
Lisäksi syön nyt niitä gelee royaleja 2 joka aamu, toistaiseksi en ole huomannut minkään laista vaikutusta, niin ja greippimehua kans. Nyt kp.11/28-30 ja eilen aloitettu miehen kanssa nautiskelut :)

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille !
 
mymosa
Täällä jatketaan epätoivoisesti oviksen bongausta.. mutta en sitä odota saavani. Hyvä kun on tää joulu tulossa niin saa ajatukset ohjattua siihen eikä tarvii miettiä vauvajuttua :)
 
mymosa
Nyt sitten muistin miten ärsyttävää tämän pcon kanssa testailu on.. eilen vielä oli tuo alempi wondfon testikin selkee nega, mutta nyt alkaa taas antamaan näitä "melkein-plussia" joita saa suurennuslasilla arpoa.. :( *itku*

Taidan ihan suosiolla tilata fertestit ja digin.

katso liitettä 19293 *klik* isommaksi..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi sentään marrasmasu :( olisiko sulla vielä joku uusi kikka kokeiltavaksi alkaneeseen kiertoon?

Mymosa vaikeelta tuntuu sun oviksen metsästys...kerkeetköhän saada tilaamasi tuotteet vielä tähän kiertoon?

Mulla toi digi käytössä hyvin ja selkeesti toiminut. Olen aamuisin testannut ja tarpeeksi kauan on virtsakin rakossa aina ollut, hymyä ei vielä oo näkyny nyt kp.12 tosin laskurin mukaan mulla osuis jonnekkin kp.17-18 paikkeille mielenkiintosta.... Noh joka toinen päivä nyt pyritään tallettelee, joka päivä oli vähän liikaa kun ei oikein tietoo oviksen ajankohdasta joten näin on hyvä :)
 
mymosa
Varmaan ois helpointa jos menis ilman tikkuja, mutta meillä ei tuo petipuuhiin pääsy ole niin yksinkertaista ja ei olis kiva taas vaan yrittää ja huomata ettei edes ovuloi.. kun vois saada ne clomit aiemmin.

Tänään tilasin ja jos posti ei möhli niin pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna perillä.. Laskurin mukaan ovis pitäis olla kp12-14, noh toi kp 12 ois huomenna.
 
Mymosa mä jännitän kans sitä että ovuloinko ollenkaan ja valmis hakeutumaan heti yksityiselle lääkäriin jos vaikuttaa siltä että tarvis olis. Millä laskurilla saat mahdollisen oviksesi osumaan kp.12-14 30 päivän kierrolla. Mulla kun oli 2 ekaa kiertoo pillereiden lopetuksen jälkeen 30 päivää nii laskuri ennusti oviksen johonkin kp.17 about kait jyst idealla 14 päivää ennen menkkojen alkua...hmm mietin vaan että olenko jotenkin itse katsonut väärin?
 
mymosa
Mä oon tehnyt täällä, Perhesuunnittelun kotisivut mutta toi laskee mulle kierron eri kun ite menin vaan pilleriliuskan mukaan, ekaa luomukiertoa siis odottelen vasta ja kiertohan voi olla mitä tahansa.. viimeksi en ilman teroluteja saanut menkkoja ollenkaan.

Mä mietin kanssa tuota yksityistä, irtoisko sieltä clomit helpommin kuin neuvolan puolelta.. Viimeksi kävin neuvolan gynellä ja siellä seurattiin ovuloinko. Sitten naistentautien gyne määräs clomit ja neuvola gyne teki follikkeli ultran. Aionpa kysyä kyllä asiaa kun käyn hakee kierron käynnistäjää. Kun pitääkö se joku tietty aika olla yritystä vai riittääkö, että yksi kerta on jo clomit ollut.
 
Oih ja voih tätä väsymyksen määrää... Takana todella rankka työputki ja vain muutama vapaa ennen uutta liian pitkää rupeamaa. No, toivotaan, että joulun tyävuorolistassa näkyisi kiitos :D

Täällä alkaa ovulaatio olla ohi ja nyt vain pitäisi jaksaa pitää positiivinen mieli yllä ja uskoa ja luottaa. Huomasin monen teistä tikuttelevan ovulaatiota. Itse en ole koskaan, paitsi lapsettomuushoitojen aikana sitä harrastanut. Ehkä juuri siksi, että silloin sitä joutui niin paljon harrastamaan, että nyt jos alkaisin samaan touhuun, vaipuisin suurempaan epätoivoon. Uskoisin ovuloivani ihan normaalisti, ihan jokaisessa kierrossahan harva edes ovuloi.
Meillä on ollut hiukan molemmissa toivomisen varaa hedelmällisyysasioissa, mutta onhan noita kolme onneksi jo aikaan saatu. Nyt vaan alkaa neljännen toivominen olemaan jo lähes pakkomielteistä...

En ole paljon noita aiempia keskustelujanne seuraillut, joten aika vähän tiedän teistä. Miten päin teillä on alettu neljättä kuumeilemaan? Onko jompikumpi puolisoista toivonut vauvaa selkeästi enemmän, vai onko ajatus ollut yhteinen?
Meillä toive vauvasta on ollut yhteinen ja molemmilla on ollut kova vauvakuume. Minulla kuitenkin nopeammin kolmannen jälkeen, mutta kyllä tuo mieskin aika selkeästi sanoi kolmannen ponnistusvaiheen päätyttyä, että tehdään näitä lisää, jookos, eihän tämä ole meidän viimeinen? :) Mutta oikeasti neljättä todenteolla aloin minä kuumeilla ensin ja sitten mieskin innostui ajankohdan olevan sopiva.

Ensimmäistä lasta yritettäessä puhuimme lapsiluvusta, jolloin miehen mielipide oli kolme ja minä kerroin viiden olevan minun toiveeni/maksimiluku. Kun kolmas sitten oli syntynyt, oli mieskin halukas jatkamaan perheen kasvattamista :heart: Onnea on olla samoilla linjoilla miehen kanssa, minusta olisi kamalaa jos mielipiteemme perheen koosta eroaisivat hurjasti.
 
mymosa
Meillä ajatus vielä yhdestä kypsyi kai pikku hiljaa.. Mun piti tuon kolmannen jälkeen laittaa pillit pussiin, mutta hannasin. Ja kun leikkaava antoi luvan vielä yhteen niin siitä se ajatus lähti ja vasta äskettäin uskallettiin sanoa se ääneen.

Mä olin jo varma toisen jälkeen, ettei mulle enää ikinä tule yhtään lasta. Toki olin silloin yh ja ajatus miehestä oksetti. Tämä neljäs olisi siis toinen yhteinen ja miksipä kieltäisin mieheltäni toista biologista lasta. Toki hankaloittaahan se neljäs kulkemista, kun joutuu sitten kahdella autolla menemään kaikkialle.

Jos neljäs suodaan niin sen jälkeen en hannaa vaan pillit pussiin. Ei enää viidettä, tuskin antavat viidettä sektiookaan enää.. nyt jo on leikattu kahdesta eri kohdasta.
 
Ansukkaa, nyt kyllä jänskättää sun puolesta!

Meille 2 lasta oli aluksi hyvä, mutta mulla alkoi vauvakuume nostaa päätään ja tyttö tuli meidän perheeseen. Silloinkin olimme varmoja, että nyt on perhe koossa, mutta mulla alkoi mieli muuttumaan ja hetken sain keskustella asiasta miehen kanssa ja tässä ollaan :)

Kaikki syntyneet sektiolla ja tyttöä kun odotin ehdotti lääkäri sterilisaatiota leikkauksen yhteydessä. En suostunut jo ikäni takia ja onneksi en! Neljännen jälkeen piuhat poikki for good!!! (kunhan nyt tulisin ensin raskaaksi) :ashamed:
 
mymosa
Siis HETKINEN SEIS!! MENKAT??? mitä vit.... :confused:
Ihmetellyt kun tänään on juilinut alamahaa ja äsken vessassa pyyhkiessä ruskeaa limaista vuotoa.. Mielenkiintoista. Toki heti piti mennä googlailee ja nyt olen ihan varma että joku vika mussa on.. siis pcon lisäksi.

Ei mulla ole ikinä pillereiden loputtua alkanut itsestään vuoto, ei sitten minkäänlainen! Noh, tarkkaillaan jatkuuko miten, että onko tämä nyt uusi kp1 vai mitä hittoa tää mun kroppa nyt sekoilee..

Sitä ovista tuskin kannattaa enää bongailla sitten.. ja miten sattukin, että saatiin perjantaiksi kaikki lapset hoitoon.. olin jo niin suunnitellut kaatavani miehen saunan jälkeen mihin nyt sattuiskin.. siinä meni sitten sekin :( *itku*
 
Hei kanssakuumeilijat! Minusta tuntuu, että olen tekemässä jotain pahaa kun kirjotan tänne. Olen jo jonkun aikaa teidän juttuja salaa seuraillut ja miettinyt, uskaltaisiko sitä itsekkin kirjottaa. Meillä on alettu toivoa neljättä ja yritys aloitettu 10/13, nyt olis yk2. Lapsia löytyy tyttö 11/2010 ja tyttö&poika 01/2013. Ensimmäistä raskautta yritettiin reilu 2 vuotta ja kaksosia vuosi ja 3kk. Ensimmäinen raskaus alkoi luomukierrosta ja toinen clomeilla. Suurimman osan kierroista olen syönyt primoluteja ja teroluteja. Nyt ollaan ilman. Toivon, että tuolla tapahtuisi edes jotain ilman lääkkeitä.

Kierrot vaihtelee n. 21 päivästä 53 päivään, joten en tiedä missä vaiheessa kiertoa menen. Vähän jo tiputtelee, eli eiköhän kohta jo ala taas vuotaa.

Listalle?: Omppuf(24),kp20/21-53, yk2, T-10,P-13,T-13
 
Viimeksi muokattu:
Iiiiiik!!! Marrasmasu ja muut jotka ootte ovista tikuttaneet. Aloitin tikuttamisen kp.10 ja nyt tänään kp.15 aamulla pamahti clearbluen digiin hymynaama ja irrotettaessa 2lähes yhtä vahvaa viivaa tikussa sisällä. ELI MITÄS NYT SITTEN SE TARKOTTIKAAN??? Testissä luki vaan että olet hedelmällisimmilläsi seuraavaan 2 vuorokauden ajan. Eli??? Niin ja yksi testi jäi pakkauksesta jäljelle kanbattaisko se vielä tehdä huomenna vaikka paketissa luki ettei enää tässä kierrossa tarvitse testata. Mielestäni paketin sisällä testi kontrolli viiva oli vielä aavistuksen vahvempi kuin hormoonia mittaava viiva. Vitsit mahtabmva tunne bongata elämän eka ovis :) oireita ei kylläkään ole. Miehen kanssa toimiin päästään vasta yömyöhällä toivottavasti ei ole myöhäistä??

tervetuloa ommpuf :)
niin ja mites Ansukka??
 
Jee, hyvä, hyvä! kun testiin ilmestyy hymiö on sun Lh-huippu on havaittu ja tämä ja huominen on parhaimmat päivät tulla raskaaksi, joten kyllä riittää kun kellistät miehen vaikka yömyöhällä :D Niitä viivoja sun ei kannata tulkita eikä tehdä enään testejä. Mulla ovulaatio on tapahtunut seuraavana päivänä hymiöstä ja aina sen tunnen.

Clearblue kotisivuilla on kaikki kerrottu selkeästi jos haluaa vielä varmistella.

Lämpöä peiton alle!

Ansukan uutisia mäkin täällä jo odotan.
 
Kiitti marrasmasu ja täytyy käydä tuolla sivuilla ???? . Hui,kuinka jännä kierto... Nyt täytyy panostaa itse toimintaan myös ja yrittää pysyä vaikka makuulla sen jälkeen ja joo välttää saunaa ettei oo siittiöt kuumasta kärsineet ja välttää suuseksiäkin kun kuulemma syljessäkin voi olla jotain siittiöille haitallista! Hmm mitäs vielä ???? niin täytyy varoa ettei liikaa hehkuta jottei miehelle tuu suorituspaineita... Ilmoitin nyt kuitenkin asiasta ja varman oli ihan kiinnostavaa luettavaa palaverissa ???????? . Jospa sitä nyt ensi yönä ja huomenna koitettais talletella sitten ja ehkä vielä lauantainakin sunnuntai saa sitten olla jo.

Mites mymosa vielä vuoto jatkuu..? Ettei olis kuitenkin jotain ovulaatioon liittyvää..
 
Plaah, eli tänään alkoi vuoto... Eli kp 1/26-30 voi laittaa.. Yk 5 starttasi siis...
Mutta jos jotain hyvää, niin soitin eilen sen papakokeen tuloksen ja se oli kunnossa! Mulla on siis ollut jo monta vuotta papa luokka 2, mutta nyt viimein se oli onneksi muuttunut takaisin ykköseksi! Jes!!! Muuten olisikin joutunut tarkempiin tutkimuksiin gynen polille. Jospa nyt olisi tämäkin "lukko" voitettu ja vauva saisi alkunsa seuraavasta tärpistä! Toisaalta stressiä vauvasta ei onneksi ole, tulee kun on tullakseen ja oikea aika! :)

Täällä on kuumeillut molemmat enemmän ja vähemmän. Meillä on aika pienellä välillä nämä nuorimmat yhteiset lapset, 1v4kk ja 2v 6kk, joten hommaahan näissä on vielä aika paljon mutta mulla on tuohon neljään lapseen ollut aina toive, mistä lie? Tätä neljättä kun alettiin toivoa, iski hetkellinen "enpäs haluakaan" paniikki miehelle, mutta se onneksi meni nopeasti ohitse.

Tervetuloa uusille! :)
 

Yhteistyössä