Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

AAARgghh |O
Sellainen olo täällä tänään. Kamalaa. Kaikki ärsyttää ja tullut taas napistua lapsillekin ihan liian pienistä. No, toisaalta kokoperhe on aika lailla sairastanut viime aikoina ja uni on jäänyt hiukka vähäiseksi. Mutta toisaalta mieleen hiipii koko ajan alkava pms-oireilu. Voi hitto sentään!

Minä aina yritän olla aurinkoinen tai edes neutraali, mutta silti olo on useimmiten kuin maailman vittuuntuneimmalla henkilöllä konsanaan. Jotenkin itsekseni ajattelen, että on luovuttamista olla kiukkuinen, jos vaikka kuitenkin olisinkin juuri tässä kierrossa raskautumassa. Mutta kiukkuinen on kiukkuinen vaikka mitä tekisi. Ja mulla henk.kohta on aivan kamalat pms-oireet. Silti toivon tietysti, että ei nää sitä olisi, vaan huonoa nukkumista tässä nyt vaan podetaan. Mutta jos taas liikaa tsemppaa itseään ja onnistuu edes jollain keinolla olemaan räjähtelemättä ja patoaa sisälleen kaiken tuntemansa kiukun ja silti kuukautiuset alkaa, on se kuin maailma musertuisi kokonaan. Jotenkin vielä suuremmin, kuin silloin, kun on luottanut oloonsa siitä, että kyllähän ne taas alkaa.

Voihan pöh.
 
Hyvää itsenäisyyspäivää!

marrasmasu: Kiitos tervetulotoivotuksesta!
80emilia: Kiitos! Mä uskoisin, että tuohon digiin on ihan luottaminen.. eli ovulaatio samana tai seuraavana päivänä hymystä :) Onnea siis o+:sta!
mymosa: Mulle tuli tuosta sun vuotokuvailusta mieleen kiinnittymisvuoto? :eek:
Ansukka: Pahoittelut uudesta kierrosta :(. Onpa hyvä, että tuo papaluokka on laskenu!
Meemii: Sulla on ihan samanlaiset pms-oireet kun mullakin. Ne iskee aina muutama päivä ennen vuotoa, tekis mieli mennä torille potkimaan puluja (en ole kyllä oikeasti menossa). Pahoittelut mun huonosta huumorista, tiedän kokemuksesta ettei se kyllä kovin hauskaa ole! :S

(.) Kuten arvelinkin, tänään vuotaa kunnolla eli kp1
 
mymosa
Kiinnittymisvuotoakaan ei ole ikinä ollut.. mutta se menisikin jo mielenkiintoiseksi. Eli silloin ovulaation oisi pitänyt olla melkein heti menkkojen jälkeen ja 30.11 on meidän ainoa petipuuhailukerta tässä kierrossa.

Mutta ovulaatiotestit vaan on negaa, vaikka aamuyöllä jo meinasin innostua kun nippaili tuonne oikeelle sivulle.. mutta nippaili kyllä kylkiluiden alapuolelle että mitä lie sitten.

Huomisen testaan, tänään tallennetaan ja sitten saa olla.. katotaan sitten oletettua loppukiertoa että alkaako vai eikö :)
 
Täällä nyt ovulaatio ohitettu. Eli kp.15 torstaina digi ovis plussaa tein nyt Viel huvikseen sen vikan testin mikä paketis oli kp.16 ja hymynaama yhä nyt sit to ilta ja pe sekä la aamut miehen kanssa hyödynnetty ehkä Viel Tää ilta, joten ei ainakaan yrityksen puutetta :) nyt vaan sit ma alkaa piinalliset noin 12 päivää, kun ootellaan tulosta!

Mites mymosan ovis ja vuodot?
Tsemppiä meemii pms oireet on mullakin kamalat Jep oon hirviö ????
onnea uuteen kiertoon Ansukka ja onppuf ei teillä sitten myöskään olis vielä jotain poppas konsteja käyttämättä?
 
mymosa
Tää ei oo oikeesti totta!! tein tänään vielä ovistestit kun eilinen david oli normaalia vahvempi.. noh, nyt olen tehnyt kaksi digitestiä ja molemmat antaa virheilmoitusta! eipä ne varmasti ole plussia ollutkaan, mutta digiinhän ei välttämättä tule ihan tasavahvaa viivaa ja silti hymynaama.. :(
 
mymosa
Tein vielä kolmannen digin, oli pakko ja näköjään kannatti :) Ihan mahtava fiilis kun olin aika varma etten saa luomuovista aikaan millään..

katso liitettä 19300 katso liitettä 19301

Eihän noi liuskat ole plussia mutta jos luottas digiin.. Pitää huomenna vielä testata, kun en eilen tehnyt digiä niin en tiiä oliko jo eilen plussaa.. Mutta tänään joko dpo -1 tai 0.

Katotaan sitten miten hyödynnetään, kun mies iltavuorossa.. toki eilen myllättiin lakanoita, että on jotain säilötty ;)
 
Mymosa: Suuret onnittelut O+sta!! Kyllä minä ainakin digiin menisin luottamaan :)
marrasmasu:joo yk3, vaikka pätkäksihän tämä 2 kierto meni.
80emilia: toivottavasti teillä tärppää :)

poppakonsteista: Onhan niitä kaikkia joskus tullut kokeiltua, lääkkeet on ainoot jotka on joskus auttanu. Stressasin ainakin viimeks yritysaikana paljon, joten nyt aion ottaa rennommin. :)
 
mymosa: kyllä se varmastikkin on ihan oikea tulos ja ovulaatio :)

Tikutus aloitettu ja O näytti, kuten pitikin näillä kp:lla. Haluaisin et kierto palautuisi sinne 28 päivää niinkuin se oli vuosikaudet ennen kierukkaa. Olen miettinyt, että voiko se olla syynä ettei ole tärpännyt kun kierto on hieman lyhyempi vaikkakin ihan normaalin pituinen?

Onko meemii minkäänlaisia tuntemuksia?
 
mymosa
Mut voi siirtää piinailijoihin.. Tänään lurahti limat tulla, että ei voi olla erehtymättä ovulaatiosta.. Tekis oikeesti mieli tanssia :) Laihdutus on selvästi tuonut tulosta, koska en ole ovuloinut vuosiin.

Tänään on sovittu miehen kanssa sänkytreffit kuhan tulee töistä.. :)

Toki nyt sitten piinaillaan myös sitä, mikä olisi luomukierto ja riittääkö luteaalivaihe..
 
Nonnii sitten on täälläkin piinaviikko aloitettu kp. 20/28-30 28 päivän kiertoa veikkaisin oviksen perusteella luulen että Se oli kp.16 hymynaama siis tuli digiin ainakin kp.15 ja 16'sitten loppu tikut. Eli nyt myös saan kirjoittaa tämän ekaa eli DBO-4 menikö Se näin ? Ainoina oireina hinpun herkät nännit mitä ei oo nyt aiemmissa kierroissa tässä kohtaa ollut, mutta tuntuu että joka kierrossa on ainakin joku oire jota ei aiemmin ole ollut. Kovasti yritettiin kun talleteltiin 4 päivää putkeen, mutta saa nähdä. Lisäksi mulla Se greippimehu ja ekaa kiertoa geleeroyalet käytössä. Jänskätään nyt sitten joululahjaa :) eka jännä päivä olis ensviikon torstai HUI! Hiiiiiirmusti päiviä siis vielä jäljellä piinailtavana. Teen ehkä tuolloin to aamuna testin, koska illalla olisi pitkän kaavan viini illallista suuressa sukulais seurueessa tiedossa :)

Hienoa mymosa, että ovis tuli sullekkin :)
marrasmasu mietit sun kiertoa, nyt en muista millä kp.llä sulle digi anto viimeks hymynaaman koska toi luteaalivaiheen pituushan tossa kai on tärkein, että on aikaa alkion kiinnittyä!
 
Viimeksi muokattu:
mymosa: hienoa, nyt vain hommiin ja piinailemaan! En ole erikseen listannut piinailjoita.

80emilia:onnea matkaan, ainakaan ei jää yrittämisestä kiinni. Viimeksi sain :) naaman kp11 ja ovis kp12. Menkat alkoi 14 päivää sen jälkeen, joten tuo luteaaliaika (vai mikä oli) on kai ihan normaali kun luin metku sivuilta, että normaalisti se on 12-16 päivää ovulaatiosta menkkoihin ja alle 9 on liian vähän raskauden onnistumiselle. Voihan se olla, että mun kropalla ottaa oman aikansa palautua kierukasta prkl.... |O
 
Hienoa marrasmasu, että luteaalivaihe on todellakin riittävä ja ymmärtääkseni jos kierto olis alle 25 päivää niin sitten ymmärtääkseni olisi niin sanotusti liian lyhyt toi 25-26 on vielä mielestäni normaali ihan ok :) joten eiköhän Se siitä!
 
mymosa
Noh, toivottavasti miehen siimahännät on sitkeää laatua ja sunnuntainen riittää.. muuten menee tää ovis ohi.. Miehellä iltaviikko, eikä osannut edes sanoa mihin aikaan tulee.. viime yönä tuli 3 aikaan.

Tänään siis dpo 0.. menkat alkais pillerikierron mukaan ens perjantaina..
 
mymosa
Tekis niin mieli jo päästä testaamaan, mutta silti ei :D En usko tärppiin, koska ei hyödynnetty itse ovisaika vaan jäi sunnuntain tekimisien toivoon nyt.

Olen myös miettinyt miten kertoisin omalle äidille.. vissiin parasta taas laittaa vain tekstiviesti :p Siis ei meidän äiti paha ole, se on vaan kun neljäs jo ois niin miettii mun jaksamista ja enemmän järjellä kuin minä. Mutta hirveen rakkaita on kaikki hälle ja kuopuksen taaperoiduttua itki kun hällä ei oo enää vauvaa.
Omalle isälle asia on sitten eri, kun mä olen hänen ainoa perillinen ja suvun jatkaja sekä on onnellinen jos mä olen, ei varmaan enää niin tohkeissaan ylpeile pitkin kyliä kuin esikoista oottaessani..
Miehen vanhemmat nyt ei varmaan ees uskois eka, mutta sitten olisivat ihan taivaissa.. itseasiassa anoppi kovasti odottaa jos vielä yksi ;)

dpo1
 
Huomenta!

Vielä ei hymiötä ja toivon, että huomen aamulla se ilmestyy?! Viivoja ei pitäisi tihrustaa, mutta testiviiva alkaa tummumaan pikkuhiljaa. Jonkinsortin limaa on tullut nyt parina päivänä ja nyt aamusta sai pyyhkiä ihan tosissaan *kivan yksityiskohtaista* :LOL:, mutta sekin viittaisi tulevaan ovulaatioon. Kammaria ei olla vielä lämmitetty, mutta kyllä mä ukolle sanoin, että se olis aikalailla mun käytössä ma asti ;)

Mites kärkipää, onko oireita?
 
mymosa
Aika kuluu niin kaamean hitaasti.. Dpo 2 vasta.. :)

Tänään loppunut sellanen rusehtava lima, siis sillon tiistaina tuli ihan klönttinä ja sen jälkeen on tullut rusehtavaa, ei paljoa eikä ees sellasta rusehtavaa kuin se outo välivuoto.

Aika pessimistinen olo..

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa
Just kun pääsin sanomaan niin eikö alkanut tulemaan enemmän rusehtavaa limaa, venyvien klönttien kanssa :( Mitähän tää mun kroppa oikeen nyt sekoilee urakalla.. Menee se pienikin usko raskautumiseen.
 
Voi sentään mymosa kuullostaa kummalliselta, mutta voi edelleen liittyä ekaan luomu kiertoo :) tuskin mitään ihmeellistä keholla vaan kestää aloittaa oma toimintansa.
Hienoa marrasmasulle tulossa pidempi kierto :)
Täällä itsellä nyt kp.22/28-30. DPO 6 tai 7. Rinnat olleet melkein ovulaatiosta lähtien herkät varsinkin nännit ja rinnat myös,vähän kipuilevat tulee lisäks sellasia vihlontoja -> tämä siis ainakin taas vaihteeksi uusi oire viime kiertoon, jolloin täällä kirjoittelin ettei oireen oiretta. Kunnes ne oireet tuli just pari päivää ennen menkkoja ja olivat pms oireita siis. Nyt menkkoihin ainakin viikko ja tätä ollut jo varmasti 5 päivää joten tuskin menkka oireita sit ainakaan :) jännääääää... V.vuotoa kans aika runsaasti mutta sitä on ollu muissakin kierroissa. Saa nähdä tuntuuko muistakin että joka kierrossa joku uusi oire niin että toiveet nousevat ja sitten ei kuitenkaan tarkottanut mitään... Mä niin tahdon mun rakkaan uuden mieheni kanssa meille sen yhteisen ja miehelle ensimmäisen lapsen <3
 

Yhteistyössä