Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

80emilia: peukut pystyyn, että siellä jotain tapahtuisi :)

Mua mietityttää moinen kun toivoin, että kierto alkaisi pitenemään, mutta tänään ollut aika paljon kirkasta limaa ja tuntemuksia alavatsalla. Hymiötä en ole vielä saanut testiin ja huolettaa jos ovulaatio menee nyt hyödyntämättä? Olen pitänyt cb digitestiä aina luotettavana, mutta nyt mietityttää :confused::headwall: Kuten huomaatte niin milloinkaan ei ole hyvin, tuli ovis aikaisemmin tai myöhemmin :LOL: heti kun saadaan muksut nukkumaan kellistän miehen :cool:
 
Hyvä marrasmasu ehdottomasti kannattaa alkaa joka tapauksessa tallettelemaan kavereita sinne oottamaan :) Niin ja jos kiertosi pidentyis vaikka 28 päivään niin mulle diginäytti hymynaamaa tolla kierrolla kp.15 ja 16 joten jännäilehän rauhassa varmana Se tulee kohta!
 
Huomenta!

Sain hymiön nyt aamusta ja ilahduin todella :) Ilmeisesti ovulaatio on vasta tuloillaan ja ollaan miehen kanssa oikeaan aikaan rakastamassa :heart: Illalla sai jo kyytiä :LOL:

Hieman kummastuttaa kun oviskipuja oli jo eilen ja ihan älytön vuoto tuli aamulla?! Luin jostain, että vikana limapäivänä on ovulaatio, mutta kipuja voi olla jo aikaisemmin munasolun kasvukipuja. Näyttäis siltä, että limailu alkaa olemaan ohitse, mutta testin mukaan ovis vasta tulossa. Pohdin ehkä liikaa? Miehelle näytin hymiön heti :)

Mukavaa päivää!
 
mymosa
Tilasin sitten r-testejä lisää, vaikken usko niitä tässä kierrossa tarvitsevani.. ovatpahan sitten tuhlattavana tuolla :D

10kpl wondfon liuskoja ja 2 viikko digitaalista sekä 4 davidia ja 2 wondfon puikkoa odottaa :D
 
Hienoa marrasmasu :)
Mitkä kp.t nyt sulla sitten eli minkä mittasta kiertoa oviksen perusteella veikkaat?

mymosalle testejä tulossa toivottavasti pääset testaamaan, koska olet ajatellut?

Mulla ei yhtään testiä kaapissa kun en viimekierrolla päässyt ees jännäilee ku menkat tuli etu ajassa. Toivottavasti tästä nyt :) Edelleen rinnat kipeet olisko jopa taas vähän eilistä kipeemmät, samanlaiset ku yleensä just ennen menkkoja. Tänään myös ollut erinnäisiä vatsa tuntemuksia ja jotenkin sellainen tyyni olo, että nyt olen raskaana :) voikumpa <3
 
mymosa
No meinasin jos dpo10 vasta testaisi, kun silloin pitäisi menkat alkaa.. viimeksi olin näemmä aloittanut dpo9. Eka olin, että vasta dpo 14 jouluaattona jos menkat ei oo alkanut..

Alamaha on kuin pallo ja ravaan vessassa, eli nytkö ne valeraskausoireet alkaa.. :D

Nyt siis mennään vasta dpo 3.
 
Nyt on kp13 ja näyttäisi siltä, että saattaisi tulla 28 päiväinen kierto jos ovulaatiota voi odotella tapahtuvaksi huomenissa :) Alavatsalla on tänäänkin ollut pientä kolotusta.

Eilen oli jo hieman paniikki et menikö ovulaatio meiltä ohitse tässä kuussa, mutta ei. Jesh, jesh! :rolleyes: Olisi parhain joululahja postitiivinen tulos, joka tosiaan menee jouluviikolle. Onneksi sitä ennen on paljon puuhaa ja jospa ei kerkiäisi kuuntelemaan jokaista nipistystä?

mymosalle & emilialle plussaonnea, kyllähän niitä saisi tulla tännekin ryhmään :)
 
mymosa
mua harmittaa kun ovis jäi hyödyntämättä.. mutta toivottavasti ne miehen tyttösiimahännät on sitkeitä ja jaksoivat sinnitellä..

Plussarikasta loppuvuotta tähän pinoon! kiva ois tehä sellanen ryntäys odottajiin..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
KAS
Huomenta pitkästä aikaa. Oon täällä teitä käynyt aina lukemassa. Katsotaan, jos tästä taas aktivoidun... Mulla luomukierto, kun pillerireseptin uusiminen jäi vähän myöhäseks. Nyt olisi kyllä resepti, mut katsotaan, haenko pillerit seuraavaan kiertoon vai mennäänkö tjottaillen. Viime yritysrupeama oli melkoisen stressaava.

Ihanaa viikonloppua.

KAS (oiskohan kp11)
 
Tänään 24/28-30 ja edelleen on nännit ja rinnat kipeenä :) HYVÄ! Vatsa täälläkin kun pallo ,mutta tuntuu että aina on loppukierrosta on sekä vessassa saa juosta mutta juoksen muutenkin :) . Kummallista Tää nänni ja rinnnoissa tuntuva kipu nyt jatkunu jo 7 päivää. Joku kertoi mulle että neuvolassa oli kysytty onko tissikipu enemmän siinä edessä tai lähinnä oli tärkeetä onko muualla kuin vain rintojen sivuilla niin viittaisi raskauteen. Sivuilla oleva kipu pms oireisiin. Mielenkiintoista enpä tiennyt! Itsellä kipua sivuilla, mutta myös alhaalla ja vähemmän edessä sekä nännit auts auts. Vatsassa oli eilen jotakin tuntemuksia, mutta en osaa sanoa. Jännittää.... Anteeksi tämä omanapailu , mutta kun viimekierrossa ei ollu mitään oireita nin nyt oon niin innoissani ja toiveikas. Pudotaan sit jos pudotaan, mut toistaseks olen todella toiveikas :) . Oiskohan mulla nyt dpo 8 jos ovis oli viime pe kun sain hymynaaman viime to?

kyllä ne kauan elää ne siittiöt mymosa täällä on kerrottu jopa viikosta!!!

hienoa että marrasmasulle olis tulossa aika sopiva kierto. Mitenkäs teillä ovis päästiin hyödyntämään?

Mä oon niin jännittynyt koskahan uskaltais testailla?
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa kyllä hyvältä emilia sun tuntemukset :) plussapuhureita sinne ja muillekkin :whistle:

Eilen aamulla hymiö ja talletuksia tehtiin to, eilen ja tänään vielä ihan kun se on niin kivaa puuhaa eikä varmistelut ole haitaksi. Olen niin toiveikkaalla mielellä kun kierto näyttäisi tasaantuvan ja johan tässä on joku kuukausi tahkottu.Jouluaattona olis dpo10 ja katsotaan nyt maltanko olla testaamatta? Riippuu jo ihan omista tuntemuksistakin. Kaikki 3 on haamuilleet jo dpo9.

Jos nyt tärppi kävisi niin laskettu menisi syyskuun alkuun. Sanoin eilen miehelle, että kiva rypäs tulee kun elokuussa on pojalla, mulla ja tytöllä lokakuussa, toisella pojalla ja miehellä marraskuussa ja jos nyt tosiaan tulis syyskuulle tai loppuvuodelle jokatapauksessa jos onni suo.

Mietin tossa kun puhutaan, että asennolla olisi väliä raskautumiseen niin oletteko te toteuttaneet jotain tiettyä ovulaation aikana? Me ollaan menty mikä hyvältä tuntuu enkä ole jäänyt valuttelemaan tyyny pepun alla simppoja. Esikoisen kohdalla taisin pitää kerran tyynyä apuna.
 
Pitkästä aikaa kotona, on tullut reissattua.

Ja mitenkäs muutenkaan, kuin kiertopäivä 4.

Höh. Vaikka tuntemuksethan mulla oli just niin enooraskaana, ettei olisi pitänyt unelmoidakaan olevansa. Mutta jotenkin sitä silti aina toivoo ja yrittää ajtella positiivisesti loppuun asti. No, nyt vaan uutta yritystä. Mielikin alkaa jo tasoittua kamalasta musertumisesta ja parkuitkut on itketty. Ei auta, kuin yrittää.

Mulla on aina ollut tosi tasaiset 28 pv. kierrot. Mutta sitten, kun otin kuparikierukan pois, alkoi ne lyhentyä. Ja nyt ne on olleet aikalailla23-24 pv mittaisia. Ja minä tietysti olen huolissani, voiko mitään edes ehtiä kiinnittyä, vaikka ovulaatio tapahtuisikin. Ovulaatio mulla tuntuu olevan kp 10 ja 14 välillä, kierrosta riippuen. Ihan pöhköä, että kun toivoo ja yrittää, niin mikään ei tunnu onnistuvan.

No onneksi ollaan jo kp 4. Hirviökausi on ohi ja nyt näkee jo itkun takaa uuden mahdollisuuden.

Tsemppiä teille piinailijoille :) ja tietysti kaikille tasapuolisesti muutenkin :D
 
Meemiille tsemppiä uuteen kiertoon :)

Marrasmasulle nyt hiiiiiirmusti plussatuulia ja kiitos, kun puhaltelit niitä tännekkin :)

Ja heti aamulla piti vessassa kokeilla onko rinnat vielä kipeet ja onhan ne :) tuntuu, että oikee rinta olis kasvanut, kipee ja vähän kuuna kuin vois olla alkava rintatulehdus semmonen iso turvonnut klöntti sielä sisällä :) toi rinta aina imettäessäkin ollut Se joka kasvanut enemmän ja josta maitoa herunut paremmin. Niitä rauhasia sielä kai enemmän. Vasen kanssa kipuilee, muttei aivan yhtä paljon. Sanoisin että viimekierrossa tällänen kipuilu rinnoissa samana päivänä ku menkat alko. Nyt niihin vielä 4-5 päivää aikaa. Vatsa taas aika oireeton. Mutta on Se kumma jos oireet voi vaihdella näin kierrosta toiseen....

Auttakeehan jos hymynaama tuli digiin kp.15 ja 16 niin mikä päivä Se ovis oli kp.16? Nyt kp.25 ni onko nyt dpo 9? Voisko huomenna ma testata jos menkat Pitäis alkaa to? Mä oon niin toiveikas voih.... <3 Kumpa....
 
Kyllä mä emilia uskaltaisin sanoa, että sun ovulaatio on ollut kp16 jos hymiön sait jo kp15. Ohjeiden mukaan ei tarvitse jatkaa testaamista hymiön ilmestyttyä, joten laskisin sen mukaan :) Toivotaan parasta.

Mulla on kaapissa herkkiä liuskia tallessa ja saas nähdä maltanko olla tekemättä kunhan päivät tästä etenee?
 
Moikka! Täällä on vietetty seksiviikkoa... Piti ihan tulla katsomaan mikä kp mulla on menossa, näytti olevan kp 11/26-30, eli kaippa se on huomenna ukko kellistettävä ja jatkettava yritystä ;) Joulunajan touhut pitävät kiireisenä tätä emäntää, toisaalta hyvä niin ei kerkeä juuri miettiä raskautumisasioita! Tuo joka päivä seksiä viikko on kyllä piristänyt kummasti elämää!
 
  • Tykkää
Reactions: KAS
Hienoa kas tervetuloa :)

ansukka hui kun ootte jaksaneet tsempata ;) mekin yritettiin olikos Se yk kierrot 2 ja 3 noin mutta sitten tuli molemmilla kerroilla turnaus väsymys, joten just päätin metsästää oviksen ni tietää vähän tarkemmin. Tässä kierrossa mentiin niin et yritystä oli kp.t 11,13,15 :) digi,16 :) digi,17 ja 18. Tosta jäi väliin 14 Se olis voinu olla hyvä päivä kun 15 tuli toi eka hymynaama digiin.

marrasmasulle kiitos tarkennuksesta näin tosiaan itsekkin ajattelin :) Onkos sielä mitään tuntemuksia?

Täällä edelleen vaan nää samat tissi oireet! Mutta jotenkin nyt taas Sellanen olo ettei ehkä tärpännyt kumminkaan :( . En tiedä miksi, varmaan psyykaan jo itseäni ettei sitten ois niin kova pettymys. Nyt iski sellanenkin olo etten uskalla testatakkaan etten joudu jo tänään putoamaan ja pettymään. Saa edes vielä pari päivää elätellä pieni toiveita <3 . To iltapäivällä kp.29 alkais menkat aikasintaan josalkais, ei kiitos silti mutta silloin ois samaa menoa kuten viime kierrossa, sitä edellisinä alkoi kp.31 eli ois Tän viikon la. Nyt siis kp.26/28-30 yk.4,

Tänä aamuna heräsin uneen et soitin miehelle synnäriltä, et nyt Pitäis tulla tänne. Mies vastaa: Voi helkkari taitaa olla dalmatialaiset tulossa! Siis täh kumma uni nehän on niitä koiria ;) No meillä on riski kaksosiin , joten en sit tiedä tuliko toi monikko muoto siitä, mutta unessa ei vaan sana ihan osunu kohdalle :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!
 
mymosa
Emilia samat tuntemukset.. en varmasti uskalla testata :( En usko raskauteen, vaikka salaa sitä toivonkin.

Tänään dpo 6 ja menkat pitäis pillerikierron mukaan alkaa pe. Viimeksi olin jo dpo9 haamuillut.

Rinnat on jonkinverran kipeet, kainaloista ja sivuilta enemmän sekä sellanen jännä tunne, ihan kun turpoi ja rintsikat riisuessa tuntuu kuin painoa ois lisää. Lisäksi nippaa munasarjojen kohalta sekä alamahassa pallo.. etova olo aamuisin ja pissillä ravataan. Eli ihan perusoloja ihan mihin vain, kuten kuvitelmiin raskausoireista.
 
Kuullostaa samalta mymosa :). Mulla siis dbo 10 tänään .Menkat alkaisi mahdollisesti to dbo 13. Nyt vaan aamuun lisäks alkanu vähän menkka juilinnat ja nippailu alhaalla vasemmalla mikä oli viime kierros menkka oire, vaikka muuksi luulin :( . Meinasitko testata to eikö sulla silloin oo Se dbo9? Toivotaan,toivotaan vielä täällä silti parasta <3
 
Viimeksi muokattu:
Nostin KAS sut lisoille.

Me talletettiin kp12, 13 ja 14 digihymiön sain pe kp13. Jospa nuo riitti? Nyt dpo2 ja hieman nipistelee kun nuppineulalla tökittäis ja nänninpäät on ihmeen kipeet? Tiedän ettei voi vielä tuntua missään, hyvä jos on edes tapahtumassa tuolla mitään, joten parempi jättää tuntemukset huomioimatta. Mä en emilia malttais olla jo testaamatta noilla dpo:lla :)

Mua niin jänskättää et maltanko odottaa pyhien yli vai teenkö jo ennen? Tunnen itseni ja teen ennen :LOL: Mulla on toiveet tässä kierrossa ylhäällä ihan jo sen takia kun kierto näyttää tasaantuvan ja ovulaation aikana oli selvät limailut ym. Voi kumpa :heart:
 
mymosa
Vaikka mä nyt sanon, että ei kuulkaa, en testaa ennen aattoa jos ei ole menkat alkanut niin varmasti alan huomenna testaa noita davidin kaupan päällis testejä ja ylihuomenna pitäisi tulla sitten paremmat testit ja varmasti testaan..
Sitten se karu totuus alkaa tulemaan mieleen ja kiroan, että ei ois pitänyt testata.

Niin tuoreessa muistissa on se pettymys kerrasta toiseen, kun ei menkat alkanut mutta testit oli vain negaa ja negaa.. Sillon kirosin jokaisen joka tuli sanomaan, että niin kauan on toivoa kun ei ole vuotoa.. ou really?? :D
 
Jee naiset! Kohta me testaillaan täällä kaikki, kivaa saadaan vähän jännitellä oikein porukalla!

Hyvin talleteltu marrasmasu. Teillä tuli talletuksia päivä ennen digin hymyilyä, meillä jäi just Se väliin....ois ollu hyvä olla kavereita sielä oottelemassa, mutta teillä nyt kyllä täydellisesti hyödynnetty :) .niin ja mulla kans toi nänni herkkyys alko just dbo 2 ja jatkuu.... :) .

Vitsit kotona ois Kyl 2 miehen ostamaa clearblu earlyä sellasessa tupla paketissa...pitäiskö...pitäiskö....iiiik... Onko kellään niistä kokemusta?
 

Yhteistyössä