Neljättä kuumeilevat talvella 2013-2014

Voih täällä ihan itku kurkussa, mies keksi ettei halua loppu vuoden lasta pisti selibaatin ja jarrut päälle pariks kuukaudeks vaikka kuinka yritin houkutella. Kamalaa... Joten marrasmasu pistetään mun yk.6 jäähylle jatkan siitä sitten toivottavasti yl.8 kohdalla. En tahdo kuluttaa niitä kun ei kerran tosiaankaan aioi suostua talletuksia tekemään.
Oli kyllä vihjaillu asiasta,mutta silti en ymmärrä tälasta totaali kieltäytymistä pokkana vaan kuorsaa sängyssä vaika tarjosin muuta :(
 
KAS
On kyllä piinaavaa nyt mymosalla : /

Emilia, mä kyllä pitäisin miehelle pienen puhuttelut. Meidän perheessä kaikki on syntynyt keväällä ja nyt ois tulossa syysjäsen. Olen mäkin toivonut kevätvauvaa, mutta ei aina mene niin kuin toivoisi. Oman toiveeni taustalla on sellaistakin, että olen masennukseen taipuvainen ihminen ja ajattelen, että valoisalla ne valvomiset on helpompi kestää. Mutta eiköhän asiat suttaannu. Tsemppiä sulle :heart: Miehes sai mut kiukkuseks :attn:

KAS 5+0
 
Joo, nyt kyllä Emilian miehelle "järki käteen" ja pientä möyhennystä! Mulla on tosin omatkin lapset syntyneet keväällä ja kesällä ja nyt ensimmäinen syyslapsi tulossa, mutta yhtä onnellinen olisin varmasti ollut pienestä "joulutontusta". Halit Emilialle joka tapauksessa! :hug:
 
Ansukalle lämpimät onnittelut! :)
Mymosa: vau kun on jännää! Toivottavasti siellä pikkuinen kasvaisi ja ensi ultrassa saisitte niitä ihanimpiä uutisia :). Lokavauva hän sitten olisi?

Loppuvuoden vauvoista: Meiltä löytyy marraskuun viimeisenä päivänä syntynyt tyttö. Kaksosetkin meinasivat jo loppuvuodesta syntyä. Empä tiedä onko sillä syntymäkuukaudella nyt mitään väliä. Tietysti se lasta itseään harmittaa sillon kun on melkein 18, mutta ennen sitä tai sen jälkeen tuskimpa. Itse tuskailin juhannuslapsena sitä kun kukaan ei tullut synttäreille (kesälomareissuja ja mökkeilyä). :)

(.)vieläkin vuotaa, mutta yritän tässä luottavaisin mielin uuteen yritykseen.

Mitenkäs muuten.. hoidetaanko näin monen lapsen äitejä enää julkisella puolella? Meillä on ollut jonkun verran yritystä (2v2kk ja 1v3kk) aina ennen tärppiä ja molemmilla kerroilla ollaan tarvittu lääkkeellistä apua.
 
Moikka!

Voi kääk emilia?!? Ei kai sitä voi valita milloin se lapsi ilmoittaa tulostaan, saatika tulevaa syntymäpäivää? Meidän lapset on syntyneet 14.8., 6.10. ja 29.11. ja mikäli onnistun raskautumaan niin seuraavakin olisi vuoden loppuuun. Ei haittaa :) Ei kai ketään voi pakottaa, mutta onhan toi nyt ihan pyllystä :mad: Toki laitan sut jäähylle :)

Aamulla olin huomaavinani jotain valk.vuotoa tai sitten oli vielä to simppoja? Huomen aamusta alkaa testaaminen :)
 
mymosa
Mut voi kanssa siirtää listalla kp??/??, katotaan sitten kun saa tähän tilanteeseen selvyyttä.

Selkään koskee ja vieläkin tulee kuivunutta riekaletta.. Että kyllä me miehen kanssa varauduttu niihin huonoihin uutisiin, raskaustestikään ei vahvene mitä sen pitäs kyllä tehä.
 
Täällä on iloisesti yllättynyt naikkonen! Tein illalla limojen perusteella testin ja puhdas O. Tänä aamuna :) naama!!! Miten ihmeessä jo nyt?!?!?!?!?!? En suinkaan valita vaan ehkä onni suosii nyt tätä kulkijaa ja aikaisti ovulaatiota miehen reissun takia. Tänään tallettamaan.

Siirsin sut mymosa taustalle.

Mites kärkipää muuten?
 
Jee marrasmasu :)

Täälläkin tänä aamuna naama eli ovis ja kp.17...
No ei anna mies mulle hitokseenkaan periksi, koht mie romahan :)
No eilen illalla sentään suostu vällyjen väliin, ku esittelin ens sitä ovulaatio tikun tyhjää palloa ja itekki kuvittelin sen tapahtuvan vasta ens viikon alkupuolella. Joten nyt meni eilen vahingossa siimahännät kytikselle :)
Tosin ei taida riittää jos eilen meni nyt aamulla testi hymyili ni eks Se ovia oo vasta huomenna :( niin ja uutta talletusta ei oo takuulla tulossa joten jää Kyl Ton vahingon varaan...
Mitä luulette???
 
marrasmasulle ja emilialle onnittelut o+:sta! :) Toivottavasti siittiöt on sitkeetä laatua, olen ainakin kuullut niiden voivan säilyä jopa viikon. Joku mielenkiintonen dokumenttikin tuli aiheesta pari vuotta sitten.

Mymosa: minusta tuo näyttää jo hienosti vahventuneen. Mä en ole koskaan saanut liuskatestiin tuon vahvempaa viivaa, en edes kaksosraskaudesta. :) toivotaan parasta siis.
 
Hienosti on munkin mielestä mymosan testit vahvistuneet :)

niin ja ihania ihmisiä kyllä olette kiitos paljon tsempityksistä Ton miehen kanssa pähkäilyyn. On kyllä ihan ehdoton päätöksessään... Ihana mies, mutta liian fiksu ;) ja järjellä eläjä kaikki mietitään NIIN tarkkaan!

Mä niin toivon simpoille jaksamista,niin ja tänään sain jonkinlaisen suihkusession saunan jälkeen järjestettyä, joten jospa sieltäkin ois joku Viel ehtiny karata tosin ei ollu mitään tyyny pepun alle varmisteluita, kun muuten ois mieskin jo ihmetellyt, kun suihkusta sänkyyn juoksen. Varmaan meni Viel sen eilisen tyhjän ovis pallon piikkiin toi suostuminen, huhuh ehkä tässä kierrossa on Viel toivoa. Tosin huomenna tulee marketista kumit kotiin kuulema seuraaviks kuukausiksi, joten Tää oli vika mahis :D niin ja Se ovis kai sit huomenna vasta ku testi tänään hymyili ?? Niinkö?

uskaltaisinkohan Viel Tän kierron ajaks tulla takas listalle näillä talletteluilla? Jäädä sit seuraavasta pois...
 
Viimeksi muokattu:
Kovasti peukutuksia Marrasmasulle hymynaamasta!! :)

:D Emilia, sun tilanteesihan kuulostaa vielä oikein hyvälle (vaikka tyynykikka jäikin nyt kokeilematta ;) ) Pidetään peukut pystyssä!!

Ja mymosan viivat tosiaan paksuuntuu mukavasti!

Ansukka 4+4 :)
 
mymosa
:'( olo.. aloin miettiä kaavintaa ym.. taas tuli klimmihyytymä ruskeaa tuhrua.. Pelottaa ajatuskin nukutuksesta ym. tyhmää toki miettiä, voihan toi tulla lääkkeilläkin ulos..

Tissit on kipeet ja yrjötys olo välillä.. tuntuu niin turhalta kokea nekin.
 
Voi Mymosa sua :hug:
Tosta sun selkäkivusta voisin kuitenkin myös yrittää lohduttaa, ettei se aina menkkoja meinaa. Mulla on joka raskaudessa tullut alaselkä törkeän kipeäksi alussa ja olen ollut ihan paniikissa keskenmenoa odottaen. Sitten nro. 2 kohdalla terveydenhoitaja tajusi ääneen kehua pelko-oirettani, että "juu, hienot on raskausoireet, kohtuhan se siellä alkaa kasvaa ja kyllähän se nyt jossain tuntuu". Jes. Jos vaan joku olisi osannut sen mulle ääneen sanoa jo nro. 1 kohdalla.
 
Minä tein eilen haalean plussatestin :heart:

Ja selkäkivusta kärsin ja pelkään tietysti. Nyt vain koetan jaksaa valaa uskoa itseeni, että vuoteen ei kiertoni ole ollut näin pitkä, eikä testiin ole ilmestynyt mitään muuta kuin selkeistä selkein nega.

Eli yk. 13 on tuottanut tulosta, olen raskaana =)

Ja se tuntuu kamalalta kertoa heti Mymosan pelkäämisen ja epätietoisuuden perään :|
Mutta elä vielä heitä kirvestä kaivoon Mymosa. Koeta jaksaa :heart:
 
Ja vielä Emilialle;

meidän nro.3 on joulukuun lapsi ja olin suorastaan hämmentynyt kuinka moni raskaudesta ja lasketusta ajasta kuultuaan voivotteli, että loppuvuonna lapsi syntyy :O

La oli puolessa välissä kuuta ja moni jopa ääneen toivoi, että menisi niin reilusti yli, että seuraavan vuoden puolelle ehtisi. No minä en toivonut, en todella. Mun pisin raskaus on kestänyt 38+2 ja se oli juuri tuo kolmas. Eli kaksi kertaa vauva oli syntynyt jo ennen vkoa37 ja sekin "loppu"aika tuntui minusta ihan tarpeeksi tukalalta. Meillä kaikki on kyllä käynnistetty ja etukäteen tietyistä syistä tarkoituksella, joten tiesin heti, että joulukuussa viimeistään vauva syntyy.
Ja hyvin on Nro. 3 pärjännyt, menossa mukana ihan täysillä. Moni nimittäin harmitteli kouluunmenoa, että on niin paljon epäkypsempi, kuin ikätoverinsa. No, sen näkee sitten. Ja itse ainakin ajattelen niin, että jos epäilyttää, lapsi voi tuplata esikouluvuoden, ettei tarvitse koulussa sitten tuntea ainakaan huonommuutta kavereihin nähden myöhemmin.

Ja ainakin meillä nuo nuoremmat sisarukset ovat kehittyneet ja kypsyneet monissa asioissa sisarussarjan jatkona kasvaessaan ripeämmin, kuin esikoinen aikoinaan. Eli enpä ole koulustakaan huolissani
 
KAS
mymosalle en osaa oikein mitään sanoa, olet kyllä ajatuksissa :hug:

Onnea meemii :heart: Nyt odotellaankin pari viikkoa Emilian ja marrasmasun tuloksia. Nyt on tullut kyllä plussia kerrakseen.

KAS 5+2
ps. te ootte vaan sitä ominta porukkaa =)
 
Onnea meemii, mikä tätä ketjua on purassu :) noin pitkä odotus ja nyt sulle Se palkitaan <3 ihanaa! Niin ja onnea vielä muillekkin kertaalleen!

kiitos meemiillekkin kauniista tekstistä,itse olen samaa mieltä kanssasi :) kyllä loppuvuoden lapsikin elämässään paikan löytää!

No tätä ette kyllä usko mä hihkun riemusta, sain vieläkin eilen illalla vieteltyä ukko kultani <3 ja saatiin tavarat kunnolla sisään :) jippii... Kysyi ensin oonko tehnyt niitä testejä. Sanoin Joo ja ei niiden mukaan kyllä ole ovulaatio tulossa kun vasta ensiviikolla! Eilen oli siis sunnuntai ja testi hymyili niin silloinhan Se ovis on vasta ma ja viikko vaihtunut hahahaa :)
Täydestä meni!! Vaikka toisaalta tuntu et oli jo luovuttanut Tän lokakuun vaavin kanssa ja antanu meille Viel tähän kuuhun mahkun. No nyt ei sitten oo enää mahkuja tähän kiertoon en vaan kehtaa tehdä itsestäni typerää ja kumihan Se sit Pitäis kauppareissun jälkeen pukeekki!
MUTTA HEI EIKÖHÄN MULLA OO TOIVEITA KUITESKI?? Tää dpo 0 eli ovis päivä jää Kyl käyttämättä ja digi tosiaan hymyili tänäänkin vielä.Mutta jospa joku sielä olis jääny oottelemaan...
Niin ja olen nyt tiistaista lähtien ollut ilman mun allergialääkkeitä ja pärjännyt ok. Johtukohan Tää et oviskin tuli ja aika hienoon kierron kohtaan sitten siitä ja jospa nyt joku siellä menis ja kiinnittyis...mä tahon hypätä teidän kaa tästä kierrosta kans plussanneiden puolelle ja marrasmasu tulee mukaan kans eikös niin? :) mitenkäs muuten teidän tallettelut meni? Nyt ootetaan yhes eikös meillä oo nyt koko ajan samat dpot? Kivaa...
Tän kierron jälkeen joudun sit luovuttaa kaheks kuukaudeks, mut nyt oon Kyl täysillä mukana iiiik!

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :)
Erityisesti mymosalle voimia ja parasta toivon teille...
 
Viimeksi muokattu:
Lisää plussia, ihanaa!!! Onnea Meemii :)

Olishan se ihanaa itsekkin vihdoin plussata ja siirtyä odottajien puolelle täältä, mutta ans kattoo ny. Meillä oli seksiä myöhään to iltana ja eilen illalla. Niihin on nyt tyydyttävä. Tein tänäänkin testin ja hymyili vieläkin, mutta lasken dpot eilisen + mukaan. Pientä jomottolua onkin jo muniksissa.

Kyllä me emilia plussataan tästä kierrosta ja hyvin teilläkin on pallopäät hoodeilla ihan varmasti :D

Mies läks aikaseen aamusta ja nyt ollaan muksujen kanssa ens viikon ke asti keskenämme.

Myöskin mukavaa viikkoa kaikille ja mymosalle onnea matkaan!
 
Ai niin piti pyytää marrasmasu jos laitat mut vielä listalle tähän kiertoon, kiitos :) eli kp 18/26-31 tänään!

Hienoa, että pääsitte kanssa marrasmasu eilen Viel illalla tallettelee, samoilla mennän täällä...
 
mymosa
Tänään sain digiin raskaana 2-3, alkaa pelottaa, että onkin tuulimuna.. siihen liittyy kanssa tuo hyytymävuoto, mutta myös kaikki raskausoireet ja hcg:n nousu. Jos mä en saa ens viikolle ultraa niin voi perse, sitten meen yksityiselle.
 

Yhteistyössä