Nelosta odottavat!

Kysymyksiä teille (itse kuumeilen kovasti nelosta, mies ei)...
elikkä tuleeko teillä suuriakin muutoksia vauvan myötä, pitääkö vaihtaa autoa jne?
Itse todellakin kovasti haaveilen ja mietin pitääkö muuttaa ja auto vaihtaa jne..omaa jaksamista ja sellasta. Mun "pienet" ovat syntyneet -00,-02 ja -06...
Kiitoksia kovasti jos jaksaatte vastailla!
 
on neljäs tulossa.Esikoinen aloittaa syksyllä koulun(01/01),keskimmäinen menee eskariin(10/02) ja kuopus(08/07)on nyt 9kk...Ikäeroksi tulee kahdelle nuorimmalle 1v3kk.
auto menee uusiksi,asunnossa tilaa onneksi riittävästi(200neliötä).Ite en uskalla ajatella ja murehtia vielä kovin pitkälle jaksamistani,mulla kun jokaisen lapsen jälkeen eka kuukausi on ollut todella vaikeeta...kerkeen murehtia myöhemminkin!
ite oon miettiny lähinnä tavarahankintoja --tarvitaanko toinen pinnasänky,tuplavaunut ym.
Näin meillä... :)
 
Meidän nelonen jo 3½kk, mutta vastaan silti =)
Eli auto meni vaihtoon, koska kuljetaan niin paljon koko porukalla ja edellinen vaan 5-hengenmalli.
Talo onkin se isompi ongelma, kun minä haluan, et jokaisella on omat huoneet jne :ashamed: Alkuun meinattiin rakentaa vaan isompaa, mutta lopulta päädyttiin laajentamaan tätä nykyistä muutamalla huoneella =) Nyt vielä kuopuksen ollessa ihan pieni mahdutaan tähänkin (5h+k...120 neliötä), mutta syksylä alkaa laajennukset =)
Tää aika on menny niin äkkiä, hommaa piisaa, mutta odotin kaiken olevan rankmpaa, mutta HIENOSTI on menny...melkeen jopa vauvakuume vaivaa :kieh: :kieh:

Meillä nää lapset sis 2/98, 4/00, 4/03 ja 2/98 :heart:
 
Huomasin ketjun vasta nyt. Meille on tulossa "iltatähti" lähes 7 vuoden tauon jälkeen, nykyinen kuopus alottaa syksyllä koulun, kun vauva syntyy kesällä. Meillä on iso talo, joten asumisen/mahtumisen puoleen ei ongelmia, autoa ei ainakaan vielä vaihdeta, me aika vähän liikutaan missään koko porukalla (miehellä sitova työ) ja jos, niin toinen auto löytyy, mennään sitten kahdella.

Mulle ehdottomasti oikea ratkasu oli tää että tässä on pitempi väli, nyt saa keskittyä ihan eri tavalla vauvaan, kun muut lapset on jo isoja. Ja jaksaa paremmin, kun sillon kun oli kolme pientä yhtä aikaa. moni on tosin sanonut, että vauvalle täytyy saada kaveri, kun on niin iso ikäero. Mutta johan hänellä on kolme kaveria. Enempää ei lapsia meille tule. Tuliskohan vaavista meidän kaikkien silmäterä :heart: ? Meillä isommat on p -96, p -99 ja t -01 ja eilen varmistui, että tulokaskin on tyttö. Eli nätisti menee "tasan" (vaikkei sillä väliä olekaan)! Hankkikaa se vauva, jos tuntuu siltä, asioilla on tapana järjestyä :hug:

Sen verran vielä, että lapsen pitäs olla yhteinen haave. Eli odottele niin kauan, että mieskin kypsyy ja lämpenee ajatukselle :heart:
 
Meilkii nyt ihan varmaan vkon sisään syntyy nelonen :heart:
Auto täyty vaihtaa isommaks,mut siihe kyl löyty syyks myös noi 4koiraa jotka täytyy mukaan mahtuu.
Talo onkin iso joten sen puolesta ei tressii.
Jaksamisesta sen verra et mennään pväkerrallaan jos oikein lujille ottaa,mut eiköhä sitä ain vaavin kaa väsytä oli hää sit eka tahi neljäs.

Nää mei isommat on -96,-98 ja -01 joten isot ikäerot tulee nyt meilläkin :D

AadaOlavi 37+6
 

Yhteistyössä