Netcycler

Onko monelle tuttu ja onko tapahtunut vaihtoja? itselläni ollut tavaraa monta päivää ja kaksi vaihtoa on tarjottu (tosin molemmat perui viahdon ehdotuksen jälkeen)

Harmittaa kun itsellänikin on hyvää tavaraa siellä ja tuntuu ettei oikein pääsekään niistä eroon. Huutonettii yritin aamulla laittaa kamista, mutta en saanut kuvaa ilmoitukseen :ashamed:
 
"Vieras"
Mulla on kymmeniä (ihan hyviä) tavaroita tuolla, sekä vaihdettavana että ilmaiseksi, mutta ei ketään kiinnosta.

Lisäksi en ymmärrä toimintaa kunnolla. Siis jos joku toivoo täsmälleen samaa tavaraa kuin minä laitan myyntiin, pitäisikö systeemin automaattisesti ehdottaa sitä? Vai miksi kaikkien tavaroiden kohdalla lukee, että "Tällä hetkellä ei valitettavasti vaihtokohteita saatavilla".

Ja kun jos jollakin on toiveena sellainen tavara, joka minulla olisi jo valmiiksi laitettuna, en voi ehdottaa sitä tavaraa hänelle, vaan minun pitäisi lisätä se tavara uudestaan...

Taitaa olla aika tyhmä juttu... näin hirveästi vaivaa kuvatessani ne kaikki tavarat ja laittaessani sinne. Toiveitakin minulla on, jopa ihan rahana, ettei vaihdot voi olla siitäkään kiinni.
 
NC käyttäjä
Itse pidän Netcycleristä vaihtoja syntyy nopeasti, alussa jopa hiukan liikaa, kun meinasin aivan mennä sekaisin.

Pikkuhiljaa idean valjettua alkoi toimimaan sujuvasti.

Olen tehnyt varmaan reilut 200 vaihtoa ja oikeasti vain pari epämiellyttävää vaihtokumppania.
 

Yhteistyössä