Nettideittailu syö itsetunnon :(

  • Viestiketjun aloittaja avautuminen
  • Ensimmäinen viesti
avautuminen
Livenä saan paljonkin huomiota miehiltä, baarissa mua lähestyy aina useampikin komea mies. Ajattelin laittaa deittisaitille profiilin itsestäni, koska en käy kauheasti baareissa ja haluaisin jotain sutinaa elämääni. Bad idea.

Mua lähestyy siellä vain
a) omituiset
b) perverssit
c) vanhat papat ja
d) omituiset perverssit vanhat papat.

Niin ja ukkomiehet jotka etsii seikkailua. Plus sarjadeittaajat, jotka etsii vain itsetunnon pönkitystä.

Omassa profiilissa olen kuitenkin kertonut, että etsin vakavaa parisuhdetta ja miehen ikä saisi olla haarukassa 30-42. Olen myös kertonut rehellisesti itsestäni ja elämäntilanteestani.

Muhun yhteyttä ottaneet eivät tunnu edes lukeneen mun profiilia, ilmeisesti ovat vaan katsoneet kuvani ja sen perusteella laittavat viestiä. Ne harvat "normaalit" jotka siellä on, eivät vastaa mun lähettämiin viesteihin. Pääsen deiteille vain kummajaisten kanssa.

Eniten kuitenkin ahdistaa nää sarjadeittaajat, joita en ole onnistunut tunnistamaan ennenkuin on liian myöhäistä. Todella kurjaa kun kerta toisensa jälkeen toistuu sama kaava: treffit menee mukavasti, mies viihtyy seurassani useamman tunnin, pyytää vielä kanssaan ajelulle tms. Ja sitten seuraavana päivänä aina sama juttu; "ei meistä taida paria tulla". No ei taida ei. Miksi ei sitten voi sanoa jo erotessa, että oli kivaa mutta tää oli varmaan tässä? Miksi pitää antaa ymmärtää, miksi pitää vielä venyttää treffejä, kutsua vielä syömisen päätteeksi jonnekin muualle tai leffan jälkeen vielä syömään tms? Miksi ei riitä se kahvikupillinen tai ruoka ja sen jälkeen heihei? En mäkään näitten kaikkien kanssa olisi halunnut toisia treffejä, mutta joidenkin kanssa oisin. En siis ole epätoivoinen. Mutta mua tympii noin kummallinen käytös, enkä keksi sille muuta selitystä kuin sen, että olen deittaillut vain sarjadeittaajia.

Taas viimeisimmän jälkeen oli sellainen olo, että mussa on jotain ihan kamalaa vialla kun taas kävi niin. Vaikka toisaalta tiedän, että live-elämässä miehet kiinnostuu musta oikeesti, joten en voi ihan hirveä metsänpeikkokaan oikeasti olla. Nettideitit vaan saa mut tuntemaan niin :(

Kauhean sekava sepustus.. jotenkin vaan tympii koko touhu taas. Missä ne kaikki normaalit miehet on, jotka etsii normaalia naista eikä mitään barbinukkea/itsetunnon pönkittäjää/seksiseuraa?
Miksi mä saan seuraa ja huomiota livenä mutta netissä törmään vaan epärehellisiin/epätoivoisiin tapauksiin?

:(
 
henry chinaski
Miksi mä saan seuraa ja huomiota livenä mutta netissä törmään vaan epärehellisiin/epätoivoisiin tapauksiin?

:(
Ihan samoja tyyppejä ne livenäkin kohtaamasi ovat, mutta kun siinä livetilanteessa on mielessä pillun saanti, niin pitäähän sitä käyttäytyä sen mukaan. :)

Nettideiteillä käydään se eka kerta katsomassa, että millaista emäntää siellä on tarjolla ja jos ei nappaa, niin on helppo siirtyä seuraavaan.
 
Vierain
Siis juuri tänään mun kumppani jäi kiinni nettideittipalstoilla lirkuttelusta naisten kanssa. Kerran kuin aikanaan sinkkuna nettideittailin, törmäsin siellä yhteen naimisissa olevaan tuttuun... Ja sitten oli juuri joku tällainen, joka haki vain hetken viihdettä. Ehkä naimisissa hänkin.

Toisaalta tutustuin nettipalstojen kautta mun miesystävään, joka oli ihana - mutta näköjään hän ei osannut jättää ko. harrastusta sikseen. Eli siis on nyt entinen. Varmaan edelleen löydettävissä deittipalstalta...
 

Yhteistyössä