nettikaupasta kokemuksia?

Heippa kaikille!

Ensiraskaus ja nyt kaipaisin kokemuksia vauvatar-nettikaupasta. Onko millaisia kokemuksia? Vaunuja olen hankkimassa ja vaikuttaa uskomattoman edulliselta ja muutenkin kokeilemisenarvoisilta....Tietoa myös eri vaunumerkeistä kaipaisin...Onko jollain Haberkorn-merkkiset vaunut, ovatko hyvät? Kiitti jo etukäteen! :)
 
Meillä on haberkorn vaunut ostettu juuri samaisesta paikasta. Nopeasti tulivat tilauksen jälkeen suoraan kotiovelle ja ovat ihan hintansa väärtit.

Ainut mikä ei meidän vaunuissa oikein toimi kunnolla on aisan työntökorkeuden säätönappi. Se jumittaa pohjaan aina kun korkeutta säätää ja saa hetken aikaa temppuilla ennen kuin taas pelaa. En tiedä saisko ton takuun piikkiin ja kuinka hankala se on korjata, mut siis kuitenkin toimii edelleen.

Ja nyt kun neiti on kasvanut (8kk) ja ajattelin jättää vaunukopan pois käytöstä, huomasin, et rattaana eivät ole ehkä parhaimmat mahdolliset. Istuinosa on tosi iso ja pitkänmallinen (ei sellainen kuin esim brio ja emmaljunga joissa pienikin pystyy istumaan). Meidän likalla tuntuu ainakin olevan hankala istua rattaissa, muuten istuu kyllä mainiosti syöttötuolissa ja itse lattialla.

Vaunukoppa ei muuten ole kovin leveä, mutta tähän asti on mahduttu hyvin, talvella mahtui makuupussi hyvin sisään, mutta tyttö ei kyllä paljon mahtunut asentoa vaihtamaan... Hyvin kyllä nukkui, ehkä juuri sen ansiosta ;)

Mutta siis jos haluaa säästää ovat vaunut oikein hyvät =)
Epäilen vain ettei niin kestävät kuin kalliimmat, mutta kyllä varmaan kestävät vielä toisella lapsella, jos sellainen siunaantuu ;)
 
Käy ihmeessä vilkaisemassa www.vaunula.fi sivuja... Sieltä löytyy kanssa edullisia vaunuja/rattaita. Olen tilannut Vauvattaresta vaikka mitä ja aina kaikki on toiminut hyvin. Ja jos on ollut jotain valitettavaa niin vaihtokin on toiminut ja palvelu ollut hyvää. En suosittele Haberkorneja, kokemusta löytyy. Vaunuina ihan Ok, mutta rattaina todella epäkäytännölliset lapsen kannalta katsottuna. Huomasin että Brion Carenat on huomattavasti paremmat, ratasosa aivan ihanteellinen pienellekin lapselle. Eikä maksa nekään kyllä paljon. Itse maksoin uutena 190e
 

Yhteistyössä