nettitreffiprofiili ja seurustelu?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Jos olette tavanneet miehen nettitreffien ansiosta, niin miten pitkään olette tapailleet ennekun olette poistaneet sinkkuprofiilin?? tai miten pitkän ajan päästä voisi olettaa miehen sen poistavan...?
 
Minä poistin profiilin kolmen viikon jälkeen ensitapaamisesta (mies oli viikon lomamatkalla tuona aikana). Ollaan nyt muuttamassa yhteen 8kk:n seurustelun jälkeen ja edelleen miehen profiili näyttää olevan auki =D On tainnut unohtaa sen olemassaolon.
 
Joojooniinniin
Joo, on varmasti "unohtanut" :D. Kokeilepas laittaa uudesta sähköpostista miehen profiiliin viestiä, niin saatat huomata että mies myös "unohtaa" että hänellä on tuleva avopuoliso!
 
"a p"
Joo, on varmasti "unohtanut" :D. Kokeilepas laittaa uudesta sähköpostista miehen profiiliin viestiä, niin saatat huomata että mies myös "unohtaa" että hänellä on tuleva avopuoliso!
näin mäkin voisin aatella tämän kyllä :/
me ollaan seurusteltu kolmisen viikkoa nytten ja tosiaan silkasta uteliaisuudesta tsekkasin tuon miehen tilanteen ja kyllä se sinne kirjautuu ihan säänöllisesti vielä. itse en ole pariin viikkooan ainakaan käynyt enää, ei ole ollut enää kiinnostusta kun luulin että löysin nyt ihanan miehen. mutta kyllä mua vähän häirii tuo. toisaalta on niin vhän aika vasta kulunut, etten oikein tiedä miten kehtaisin asiasta mainita. jos ei olekaan niin tosissaan sitten minun kanssa kun itse toivoin.
 

Yhteistyössä