Nettotulot 2.900 euroa/kk, arvatkaapa paljonko saimme asuntolainaa?

  • Viestiketjun aloittaja lissu
  • Ensimmäinen viesti
lissu
Meillä vain minä käyn töissä, nettotulot n. 2000 euroa, mies opiskelee ja käy satunnaisesti töissä, hänen nettotulonsa ovat n. 700 euroa, lisäksi saamme kahdesta lapsesta lapsilisiä 210 euroa. Arvatkaapa, paljonko saimme asuntolainaa?
 
miten noin pienillä nettotuloilla voi saada noinkaan paljon??meillä nettotulot on lisistä riippuen 3500-4000e/kk ja ollaan just ostaas asuntoa ja aateltu, että 150 tonnia on ihan maksimi mitä otetaan lainaa.Mutta ilmeisesti mekin saatais paljon enemmän??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
miten noin pienillä nettotuloilla voi saada noinkaan paljon??meillä nettotulot on lisistä riippuen 3500-4000e/kk ja ollaan just ostaas asuntoa ja aateltu, että 150 tonnia on ihan maksimi mitä otetaan lainaa.Mutta ilmeisesti mekin saatais paljon enemmän??
meille pankissa sanottiin että meillä on todella hyvät tulot nykyiseen maailmantilanteeseen nähden.heti saatiin laina kun haettiin.ja lapsiakin on.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saatiin yhdellä nimitakaajalla ja 5.000 euron säästöillä 25 vuoden laina-ajalla 142.000 euroa. Onko se mielestänne paljon vai vähän?
meillä ei yhtään nimitakaajaa, eikä säästöjä, eikä muitakaan omatakauksia. saatiin 185000e lainaa 3000e/kk tuloilla, siihen tietty 2xlapsilisät ja mun opintotuki
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
oma rahaa on noin 200 000? ja oltaisiin saatu lainaa noin 450 000?...
Millä ihmeellä olisitte maksaneet 450 000e takaisin? Ette kuunaan millään :)
Mutta ei tuntunut pankkia kiinnostavan... tuon verran kuitenkin lupasivat... aivan sairas summa!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
miten noin pienillä nettotuloilla voi saada noinkaan paljon??meillä nettotulot on lisistä riippuen 3500-4000e/kk ja ollaan just ostaas asuntoa ja aateltu, että 150 tonnia on ihan maksimi mitä otetaan lainaa.Mutta ilmeisesti mekin saatais paljon enemmän??
meille pankissa sanottiin että meillä on todella hyvät tulot nykyiseen maailmantilanteeseen nähden.heti saatiin laina kun haettiin.ja lapsiakin on.
eli meilläki menee sitte paremmin kuin hyvin kun kummallakin on vielä vakituinen työ sellaiselta alalta ja työnantajalta, joittenka piiriin ei lomautukset ja irtisanomiset kovin äkkiä iske...??Meidän alalla on oltava töissä, oli lama tai ei, joten vakituisten ei tartte pelätä irtisanomisia.Lomauttaakaan ei meidän työssä voi mitenkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saatiin yhdellä nimitakaajalla ja 5.000 euron säästöillä 25 vuoden laina-ajalla 142.000 euroa. Onko se mielestänne paljon vai vähän?
Noilla säästöillä ihan sopiva summa.

Meillä oli omarahoitusta 90t. Saatiin siis suht samoilla tuloilla 200t lainaa.
Itse olin lainaa haettaessa hoitovapaalla ja toinen vauva tulossa.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Varakas:
Köyhät vertailee, voi voi...
Hehe, samaa mieltä, siis siitä, että olemme köyhiä. Jos mies olisi vakituisissa töissä, saisimme tuohon varmaan satasen lisää. Mutta semmosta se on. Täytyy aloittaa pienestä.
 

Yhteistyössä