neuvokaa

olen kolmen lapsen äiti ja naimisissa.en tiedä mitä tekisin.olen rakastunnut toiseen mieheen.ollaan pidetty yhteyttä tekstreilla ja sähköpostilla.muutama kerta nähty.rakastan miestäni edelleen,mutta ongelmana on että olen koko ajan yksin lasten kanssa kun hän tekee pitkiä päiviä töissä ja viikonloput myös.kotiin tultua käy saunassa,syö ja nukkuu.välillä ainut yhteydenpito moneen päivään on kännykkä kun soitetaan.järki sanoo että lopettaisin tuon toisen kanssa yhteydenpidon.
 
kantapäät vastakkain
älä nyt hölmö hajota perhettäs!!! :eek:
Jos rakastat miestäs niin älä ees harkitse sellasta!
Ei toinen mies koskaan rakasta lapsias samalla lailla ku heidän oma isä, jonka kuuluu olla siinä kotona!

PUHU miehelles että sua ahdistaa ku se on aina töissä. Jospa hän ei töiltään hoksaa; tai on huomannut sinun ehkä etääntyneen eikä itse osaa alkaa setviä asioita vaan pakenee töihin...

Kehotan kyllä puhumaan! Kokemuksesta tiedän että puhumisella saa ihmeitä aikaan!

T. Uudelleen rakastunut mieheensä :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2006 klo 15:59 kantapäät vastakkain kirjoitti:
älä nyt hölmö hajota perhettäs!!! :eek:
Jos rakastat miestäs niin älä ees harkitse sellasta!
Ei toinen mies koskaan rakasta lapsias samalla lailla ku heidän oma isä, jonka kuuluu olla siinä kotona!

PUHU miehelles että sua ahdistaa ku se on aina töissä. Jospa hän ei töiltään hoksaa; tai on huomannut sinun ehkä etääntyneen eikä itse osaa alkaa setviä asioita vaan pakenee töihin...

Kehotan kyllä puhumaan! Kokemuksesta tiedän että puhumisella saa ihmeitä aikaan!

T. Uudelleen rakastunut mieheensä :heart:
yritän puhua mieheni kanssa,mutta hänellä ei ole aikaa ja kun on kotona ei jaksa puhua.silloin kun välillä puhutaan niin hän sanoo tekevänsä töitä paljon sen takia että minulla on mahdollisuus hoitaa lapset kouluikään asti kotona,mikä on tietenkin toisaalta ihanaa.olen pyytännyt siskoani huomiseksi meille jos pääsisimme kahdestaan ulos juttelemaan,kun mieheni lupasi pitää aamu päivän vapaata.toivottavasti ei mene riitelyksi.
 
mie
Jos haluat vielä jatkaa miehesi kanssa olisi ehkä viisasta kertoa totuus. Eli kertoa yksinäisyydestä ja mitä se on aiheuttanut, eli että olet ihastunut toiseen mieheen, mutta haluaisit jatkaa miehesi kanssa ja ihastua jälleen häneen. Eli jos kerrot rehellisesti tunteistasi voisi se auttaa miestäsi ymmärtämään yksinäisyytesi. Jos et nosta kissaa pöydälle ja kerro tunteistasi niin avioliittonne on tuhoon tuomittu. Ehdottaisin teille parisuhde kursseja ym. missä voi löytää sen ihanan yhteyden jälleen. Jos rakkaus ei ole kadonnut niin teillä on vielä toivoa kunhan miehesi ymmärtää miten vakavasta tilanteesta on kyse. Pidemmän päälle tulet kuitenkin ihastumaan uusiin ihmisiin -vaikka kuinka yrittäisit unohtaa tämän nykyisen ihastuksesi- jos ette yritä kaikkeanne parisuhteenne eteen. Älä anna suhteenne mennä kankkulan kaivoon ennen kuin olet kaikkesi yrittänyt. Jos huomaatte myöhemmässä vaiheessa että siitä ei tule mitään, niin sitten voi hyvillä mielin erota koska silloin ero tulee olemaan tarkkaan harkittu molemmille.
 
saimme puhuttua eilen asioita ja mies lupasi vähentää työntekoa.yrittää tulla parina iltana ajoissa kotia ja olla mahdollisuuksien mukaan viikonloput vapaalla.sanoi huomanneensa mun yksinäisyyden ja väsymisen.en pystynnyt kertomaan tosta ihastuksesta ainakaan vielä.
 
Älä tee hätiköityjä päätöksiä. Anna teidän perheelle mahdollisuus saattaa asioita ensin kuntoon. Anna miehellesi tilaisuus. Ihastuksien kanssa tahtoo käydä samalla tavalla, arki se tulee sielläkin.
 

Yhteistyössä