Neuvokaas joku kuvaohjelma,jolla voin siirtää huutikseen sel

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:11 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:09 Pupu T kirjoitti:
imageshackia kokeilen,mutta siitä tulee se julmetun suuri kuva ja avautumisessa menee vuosi :(
Sun pitää ensin pienentää se kuva sen kokoiseksi ku haluut. Sit vasta siirrät sen koneelta imageshackiin.
Kamerastako siis säädöt? vai tarkoitatko että pitää ensin koneella pienentää esim. paintilla?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:20 Pupu T kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:11 Miracles kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:09 Pupu T kirjoitti:
imageshackia kokeilen,mutta siitä tulee se julmetun suuri kuva ja avautumisessa menee vuosi :(
Sun pitää ensin pienentää se kuva sen kokoiseksi ku haluut. Sit vasta siirrät sen koneelta imageshackiin.
Kamerastako siis säädöt? vai tarkoitatko että pitää ensin koneella pienentää esim. paintilla?
Koneella koneella!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 13:19 annetta kirjoitti:
Eikös aijaa.comissa voi valita sen kuvan koon? vai oonko käsittänyt väärin!? Itse oon laittanut huutikseen sitä kautta kuvat ja ainakin miulla on olleet kuvat isompia...
mUlla tulee vaan se pienempi kuvake,josta klikkaamalla suurenee sitten. Mutta haluisin jo valmiiksi sen oikeankokoisen,ettei tarvi ostajan jokasta kuvaa klikata kun on iso paketti tulossa :)
 
Pöpötys
Mun koneelle tuli palomuureista ja suojauksista huolimatta Imagen sivuilta viiruksia. Koko kone meni sekaisin ja kaikki ohjelmat piti asentaa uudelleen. Kaikki vain sen takia kun yritin liittää huutikseen kuvia. :\| :/
 

Yhteistyössä