nielurisaleikkauksesta

meillä 7v tyttö menossa ens vkolla nielurisaleikkaukseen...mitä mulla kannattaa vrata jääkaappiin/pakastimeen ekavkoiksi ruuaksi että saa syötyä????mitä muuta pitäs varrautua???särkylääkettä luki lapussa että varata kunnolla...pronaxenia onneksi onki ja taval panadolia jonku verra...miten on lapset teillä toipunu siittä????
 
Itseltä leikattiin, kun olin jo lukiossa.
Juuri sopivasti joulun alla (oisko ollut 20.12.). Paino tippu jouluna 7 kiloa. :D
Mitään kuumaa ei saanut alkuun syödä. Vain kylmää ja semmoista hailakkaa. Söin jugurttia, haaleaa pinaattikeittoa :x ja mehujäitä. Mulla oli epätavallisen pitkään kipeä kurkku, kun peitteet aukesivat leikkauksen jälkeen ja jouduin uudestaan poltettavaksi saliin. Kylmäpusseja pidin kaulalla (lunta otettiin pihalta muovipussiin ja pyyhkeen sisään). Minulle lääkäri määräsi särkylääkkeitä vinon pinon ja pää oli niistä niin pökkyrässä, että en jouluna juuri muuta tehnyt kuin nukkunut. Viikon verran tais mennä, että alko olemaan kurkku suht kuosissa.
 
tuo jugurtti kuulostaaki hyvältä!en ois heti hoksannu :ashamed: pittääpä sitä varta ihan kunnolla kun tykkää tyttö sitä syyä...ja just nuita jätskejä aattelin varata....joo ei kuulostak auhee houkuttavalta kylmä pinaattikeitto :whistle:
 

Yhteistyössä