Niin harvoin kuin suutununkin niin nyt meni hermot....

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Asutaan rivitalossa ja tuossa ylemmässä talossa antavat kissansa juosta miten sattuu pitkin toisten pihoja, eilen olin tuulettaa petivaatteita niin eikö tuo kissa siinä päällä loikoillut, pesuun jouduin kaikki laittaa tosi paha allergia mulla, oli lastenvainuihin naapurissa työntänyt kissa itsensä, onneksi vauva ei tukehtunut kiitos itkuhälyttimen.

Kävin kissan omistajille sanomassa, että tuon on loputtava tähän että enempää en katsele.

No eikös se kissa makaile tuossa meidän pihapöydällä.

Nyt odotan että vastaava isännöitsijä olisi paikalla pitäisi olla puolen tunnin päästä että saisin taottua vähän edes järkeä kaaliin noille kissan omistajille.

aaaaaaaaaaaargh kiitos helpotti.
 
minä
Jos olisin sinä, niin ottaisin kissan kiinni ja veisin sen löytöeläinkotiin. Olet jo varoittanut omistajaa ja hän ei tunnu asiaa tajuavan. Kissan vika ei ole se, että omistaja ei siitä huolehdi!
 
no
Ensinnäkin hyvä ettet syytä kissaa.
Omistajissa se vika on kun irti pitävät. Mutta kuten kärpäsetkin niin muutkin eläimet luonnossa irtaallaan olevat menevät sen mukaan mikä heidän luontonsa on.
Ihan kuin me ihmisetkin.
 
Maija
Kissanomistajat käyttävät kaikkia mahdollisi porsaanreikiä ja selityksiä sille että antavat elukoittensa juosta vapaana. Ja saahan ne juosta kun pidetään huoli ETTEI NE MEE TOISTEN TONTEILLE!!!!!
Ja tää ei niille vaan mee kaaliin.
Mäkin juodun suojaamaan lasten hiekkalaatikon MUN OMISTAMALLA tontilla kun juoksee katit kuseksimassa.
Vinkkinä voin kertoo et heitä kylmää vettä kissan päälle niin ei tuu ainakaan hetkeen teidän pihaan.
 
Meilläoli samantapainen ongelma. Yläkerran asukkaan kissa pötkötteli parvekkeellamme tai tuli sisään rappukäytävästä, heti kun oven avasi ja sitten sain pe*kele kontata ympäri asuntoa, että sain kissan milloin sängyn alta, milloin kaapin alta napattua. Hermot meni! :kieh: Onneksi yläkerran asukki uskoi kerrasta ja en tiedä, antoiko kissan pois vai mitä, mutta eipä ole sitä enää näkynyt.

Eniten pelkäsin, että kissa hyppää vaunuihin nukkuvan pikkulaosen päälle.
 

Yhteistyössä