Niin hirveä päänsärky iski yöllä että

  • Viestiketjun aloittaja "Surku"
  • Ensimmäinen viesti
"Surku"
oksettaa ja itkettää ( migreenitaipumus ).
Mies lähti töihin ja oikeasti tekisi mieli kutsua se takaisin kotiin. Kotona 5vuotias, 2vuotias ja 2kk vanhat lapset.
Kuinka selviän tästä päivästä? :'(
Otin jo burana 600mg ja panacodin. Ei apua :'(
 
Herra Majuri
Eipä tuo kovin hirveä taida olla, kerta pystyit tulemaan palstalle valittamaan. |O

Jos sulla olisi pää tosiaan kipeä, et kykenisi tuijottamaan näyttöä vaan hakeutuisit pimeään.
 
"Surku"
Migreeniin on täsmälääke mutta nyt kun imetän en voi sitä käyttää.
Nyt se pahin kipu ei ole vielä edes tullut. Silloin ei pysty istumaan tai mitään. Lamaantuu täysin.
Tuota kylmää taidan kokeilla. Sitä pahinta kipua odotellessa.
 
"Surku"
Eipä tuo kovin hirveä taida olla, kerta pystyit tulemaan palstalle valittamaan. |O

Jos sulla olisi pää tosiaan kipeä, et kykenisi tuijottamaan näyttöä vaan hakeutuisit pimeään.
Juuri sanoin että pahin kipu on vasta edessä! Silloin ei pysty edes istumaan.
Mutta eipä ole mahdollisuutta maata punkanpohjalla pimeässä kun lapset tarvitsevat hoitoa!!
 
Kylmä auttaa mulla jonkin verran migreeniin.Ikävää jos migreeni vielä ikään kuin jää päälle useammaksi päiväksi, kuten itselläni joskus.Vuonna1991 diagnosoitu migreeni ja tämän vuoden alussa sain estolääkkeen, mutta siltikin joskus tulee oireet.
Toivottavasti pian helpottaa:hug:
 
"Surku"
Kylmä auttaa mulla jonkin verran migreeniin.Ikävää jos migreeni vielä ikään kuin jää päälle useammaksi päiväksi, kuten itselläni joskus.Vuonna1991 diagnosoitu migreeni ja tämän vuoden alussa sain estolääkkeen, mutta siltikin joskus tulee oireet.
Toivottavasti pian helpottaa:hug:
Minullakin usein jää migreeni päälle. Ja yleensä tulevatkin niin että kun eka kohtaus tulee, se kestää pari päivää, sitten on päivän helpompaa ja tulee toinen parinpäivän kohtaus. Tätä jatkuu usein viikosta 1½ viikkoon kunnes jäävät pois hetkeksi.
 
Minä soittasin lääkäriin ja kysyisin vielä siitä täsmälääkkeestä,että eikö tosiaankaan voi ottaa...tai voiko sitä buranaa ottaa enemmän??Ja jos ei auta niin koittasin saada jonkun kaveriksi tai sitten soittasin sen miehen kotia....jaksamista sulle!
 
entinen migreenipotilas
Panacodihan on opiaatti!

Mistähän se sulle tuli? Mulle tulee aina noista:
http://koti.netplaza.fi/~paula/kotikokkeli/patologi.html

Kurkumaa voi ottaa ja auttaahan sekin, se mauste;-)
 

Yhteistyössä