Niin ja vielä yksi minäminä-aloitus: saa onnitella!

Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hieno homma, onnittelut! :flower: Onko tällaisissa tapauksissa tapana pitää ihan juhlat vai ihan iisisti vaan?
No anoppi painostaa pitämään kahvikekkerit, vaikka itse en haluaisi todellakaan mitään. Siis ihan lähimmät tulee juhlimaan, alle 10 henkeä, ja sitten kavereiden kesken biletetään myöhemmin. Mahdollisimman epävirallista ja epämuodollista.
 
ruskolilja
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Oon ollut aineenopettajana jo 6 vuotta. Neljä amiksella, yhden yläasteella ja yhden lukiossa. Vielä en tiedä, mihin päädyn ensi syksynä.
Aivan. Mä oon tehnyt yläasteella matikan, kemian ja fysiikan sijaisuuksia ja tullut siihen tulokseen, että tuon ikäluokan opettaminen on kyllä niin kutsumusammatti, että nostan hattua kaikille, jotka sitä haluavat tehdä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Hieno homma, onnittelut! :flower: Onko tällaisissa tapauksissa tapana pitää ihan juhlat vai ihan iisisti vaan?
No anoppi painostaa pitämään kahvikekkerit, vaikka itse en haluaisi todellakaan mitään. Siis ihan lähimmät tulee juhlimaan, alle 10 henkeä, ja sitten kavereiden kesken biletetään myöhemmin. Mahdollisimman epävirallista ja epämuodollista.
Oukei. :)
 

Yhteistyössä