Niin kiireinen viikko takana :)

Nyt kerrankin pidän ilta ilman työtä ja kiirettä. Toisalta olen onnellinen että sain monet asiat aikaiseksi ja jatkuvasti menossa kohti unelmia. Sain omat projektit aikaiseksi, en tiedä mitä tekisin jos mies olisi ollut erilainen, saan omalta mieheltä paljon tukea joka asiaan! :heart: Vihdoin vauvakin alkoi potkimaan vatsassa, oli pientä huolia ettei hän liiku... ähhh ja että haluan jo synnyttää, että pääsen syömään taas sushit ja muut lempiruoat, kauhea himo saada edes yhden sushin tai pienen palan homejuustoa, miksi oi miksi tämä mun ykkösruokaa. Miten teille kuuluu ihanat naiset? :heart:
 
no pelkkää hyvää
Tosin minun elämäntyylini ei enää ole kiireinen. Se oli sitä joskus kymmenen vuotta sitten tuolla pääkaupungin hulinassa. Nyt nautin siitä, että en ole aina tavoitettavissa ja voin sulkea kännykän ja pitää sen pois päältä vaikka viikon. Eräs tuttavani sanoikin, että "sinä olet päässyt siihen, mitä me muut vielä tavoittelemme, nimittäin kiireetöntä elämää".
 
Alkuperäinen kirjoittaja no pelkkää hyvää;29956943:
Tosin minun elämäntyylini ei enää ole kiireinen. Se oli sitä joskus kymmenen vuotta sitten tuolla pääkaupungin hulinassa. Nyt nautin siitä, että en ole aina tavoitettavissa ja voin sulkea kännykän ja pitää sen pois päältä vaikka viikon. Eräs tuttavani sanoikin, että "sinä olet päässyt siihen, mitä me muut vielä tavoittelemme, nimittäin kiireetöntä elämää".
Aina kiiretöntä minulle taas ei sopii, haluan että olisi sekä että, että voin myös nauttia hiljaisuudestakin ja vapaa ajasta :)
 
[QUOTE="mamma90";29959649]onnea tulevasta lapsesta :) kauanko ootte olleet yhdessä miehen kanssa? onko teillä muita lapsia?

:)[/QUOTE]
Kiitos kiitos :)! Olemme jo 4 vuotta yhdessä. Meillä on nyt toinen yhteinen tulossa ja minulla on x-suhdesta 2 lasta lisäksi. Eli kohta 4 lasta :). Niin ja on miehelläkin 2 lasta mutta he asuvat nyt erikseen...
 

Yhteistyössä