Niin paljon kun tuosta kissastani tykkään

ja joka on minun kanssani taapertanut 15v, niin kun se päivä tulee , että tuosta "ystävästäni"joudun luopumaan, niin meidän perheeseen ei yhtään eläintä tule (Ainakaan pitkiin aikoihin)Olen eläinrakas, mutta minulla ollut eläimiä lähes koko elämäni noin 30-35 vuotta(Taisin olla vuoden, kun kissa meille tuli ekan kerran).
Olen vaan totaalisen kyllästynyt välillä kissalaatikon putsaukseen, kun se peeveli vielä pissaa laatikon seinille(sellainen katos laatikon päällä)ja kylppärissä aina "ummehtunut"pissan haju, vaikka kuinka siivoan, kun haju tarttuu muoviin kiinni.Siivoan ja putsaan, mutta silti haisee.

Inhottaa silti ajatella tuosta luopumista.Vuosia tuskin enää montaa on ja vanhimmasta kissastani luovuin n. puolivuotta sitten.. ja tuo neiti jäi jäljelle

Nyt vaan tuntuu, että hetkeen en halua yhtään eläintä, kun tuosta vanhuksesta aika jättää...
 
Ymmärrän...onhan niistä elukoista aina huoli ja vastuu, oli ne mitä vaan ja tuo kissas kanssa kulkemasi aika on jo kunnioitettavan pitkä :) .

Mä en halua edes ajatella sitä päivää kun jommastakummasta koirasta jousun luopumaan :'( .Ne on jo NIIN perheenjäseniä, jotta tiedän surun tuolloin olevan loputon.Siksipä en mietikään sitä kuin äärimmäisen harvoin, mieluummin nautin jokapäivästä noiden öttiäisten seurasta :D .

Miten se kissanpissa muuten haiseekin niin pistävältä.Olen vaan muutamassakin huushollissa poikennut, jossa on sisäkissa/kissoja ja melko ilkeä haju syöpyy nenään viimeistään vessassa, vaikka sitä lodjua tyhjentäisi miten säännöllisesti... :/
 
Mutta se voi olla, että kun olet aikasi sitten joskus surrut edesmennyttä kissaasi, niin kuitenkin haluat uuden... Elämä ilman kissoja... onko se elämää ollenkaan? :D
Siihen kissanhiekkalaatikkoon voi kokeilla vuorata vaikka sanomalehteä ja sitten vaihtaa se aina kun se on siihen pissinyt.
 
Voimia sulle! =) Mä olen jo itkenyt sitä päivää kun joku meidän kissoista lähtee meidän porukasta.. Vaikka ikää on kaikilla vasta alle 6 vuotta..

Itse en oikein voi ymmärtää miten nykyajan hiekoilla pissa haisee.. Meillä ei haise, ei ikinä, vaikka elikoita on kolme. Oletko koittanut avokattoista, korkeareunaista laatikkoa? Vaikka isoa lelu - tai säilytyslaatikkoa?
 
Millä sä peset sen hiekkalaatikon ja ne seinät? Kannattaa laittaa kloriittia, vie hajut tehokkaasti pois.(Pitää myös muistaa huuhtoa hyvin, kun aine syövyttävää). Ja sitten kantsii vaihtaa usein se hiekka.

Meillä siirrytty näihin rautakaupan puupelletteihin. Niihin mitä käytetään lämmitykseen. On isossa paketissa, edullisia eikä haise :attn: .Ainut ongelma on jos kissa aluksi kapinoi, eikä suostu käymään siellä laatikolla. Kissat kun voi olla niin herkkähipiäisiä ;) .
 

Yhteistyössä