Niinistö kyseenalaisti median motiivit uutisoida vain maahanmuuttaja ja taustaisista auttajista

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen huomannut saman, koska videoissa ja kuvissa on lukemattomia kantasuomalaisia auttajia, moni on kertonut myös tarinansa ja se takaa-ajajien joukkokin oli puolet kantasuomalaisia esimerkiksi.
Haluaako media luoda eripuraa tahallaan ihmisten välille?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kantistarinoita olen itsekin ehtinyt kaipailla...
Onhan niitä jo tullut, kovin vähälle huomiolle on vain jääneet. Kaikki ei halua julkisuuteen. 70v vanhus kantis joka meni puukotuksen väliin, Jani joka kertoi olleensa siinä takaa-ajajien ryhmässä jotka jahtasi puukottajaa, varoitti muita siinä oli myös 4 muuta kantista.
Toki lehdet saa kirjoittaa mitä haluaa ja puskea mitä agendaa lystää, samoin ihmiset. Tuntuu vain kovin kärjistetyltä ja vastakkainasettelevalta, joka on hölmöä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kuvassa näyttää olevan 2 kantasuomalaista, jotka yrittää tyrehdyttää ja yksi maahanmuuttajataustainen vain seisoo vieressä. Voi olla, että kuva poistetaan. Mutta onko tuokin sitä logiikkaa, että kantikset ei tee mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Jokainen mahdollinen apu on tai lähellä oleva auttaja on tarpeellinen. Kauheat kuvat.
Miksi pitää mollata ulkomaalaista joka on mukana tilanteessa varmistamassa tarvitaanko apua?
En ymmärrä mitä se on pois että kuvan henkilö haluaa auttaa, sekö on jonkun mielkestä naurun asia ja halveksittavaa teeskentelyä ja tahallista suomalaisten mielenpahoittamista sekä median kiusaa. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista henkilöä, jolle tämä kuva antaa syyn naureskella ulkomaalaisille
 
vierailija
Jokainen mahdollinen apu on tai lähellä oleva auttaja on tarpeellinen. Kauheat kuvat.
Miksi pitää mollata ulkomaalaista joka on mukana tilanteessa varmistamassa tarvitaanko apua?
En ymmärrä mitä se on pois että kuvan henkilö haluaa auttaa, sekö on jonkun mielkestä naurun asia ja halveksittavaa teeskentelyä ja tahallista suomalaisten mielenpahoittamista sekä median kiusaa. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista henkilöä, jolle tämä kuva antaa syyn naureskella ulkomaalaisille
Aivan turha pällistellä vieressä auttamatta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Hieno kun ihmiset auttaa oli kuka hyvänsä, mutta ehkä se Niinistön tiuskaisu Is toimittajalle oli ihan aiheellinen. Niinistö itse kertoi nähneensä myös videon jossa oli kantasuomalainen auttaja.

Onko median pakko antaa noin yksipuolista kuvaa tapahtuneesta vaikka kaikki me tiedämme, että se ei ole totta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Aivan turha pällistellä vieressä auttamatta.
Olet sairas.. minä toivoisin ainakin että auttajia olisi varallakin jos tarvitaan ohjaamaan poliisia hoitajia tai muuten vaan antamaan hoitajille kuvaa tapahtumista. Minusta näin ihan ohjeistetankin ensiapukursseilla.
Tóki sinusta on vain hauskaa esitellä omaa pahaa oloasi ja nauraa auttajille. Yäks
 
vierailija
Hieno kun ihmiset auttaa oli kuka hyvänsä, mutta ehkä se Niinistön tiuskaisu Is toimittajalle oli ihan aiheellinen. Niinistö itse kertoi nähneensä myös videon jossa oli kantasuomalainen auttaja.

Onko median pakko antaa noin yksipuolista kuvaa tapahtuneesta vaikka kaikki me tiedämme, että se ei ole totta.
Miten yksipuolista onko il antanut jotain eri kuvaa kuin yle? Itse lukenut yleltä asioista niin koko ajan on ollut puhetta kaikista auttajista niin kantasuomalaista kuin ulkomaalaisistakin. Tasaisesti on ollut juttuja takaa-ajajista ja uhreja auttavista. En ole huomannut yksipuolista uutisointia asiasta. Miten tästäkin voi herneen nenukkaan vetää. Onko jengi ihan kujalla? Myös hoitohenkilökunta ja poliisit ovat selvästi olleet kantasuomalaisia. Mikä se pointti on suuttua sen haluaisin tietää, viedäänkö tässä nyt muka jotain pois joltain. Vastatkaa jolle tämä on selvää että miksi suututte? Kuka tämän lanseerasi että pelkistä ulkomaalaisista puhutaan,, minkä niminen, ilmeisesti il toimittaja?
 
vierailija
Jokainen mahdollinen apu on tai lähellä oleva auttaja on tarpeellinen. Kauheat kuvat.
Miksi pitää mollata ulkomaalaista joka on mukana tilanteessa varmistamassa tarvitaanko apua?
En ymmärrä mitä se on pois että kuvan henkilö haluaa auttaa, sekö on jonkun mielkestä naurun asia ja halveksittavaa teeskentelyä ja tahallista suomalaisten mielenpahoittamista sekä median kiusaa. En todellakaan voi ymmärtää tuollaista henkilöä, jolle tämä kuva antaa syyn naureskella ulkomaalaisille
Iltapäivä lehdet uutisoivat että suomalaiset katselivat puhelimia kun maahanmuuttajat pysäyttivät terroristin
 
vierailija
Miten yksipuolista onko il antanut jotain eri kuvaa kuin yle? Itse lukenut yleltä asioista niin koko ajan on ollut puhetta kaikista auttajista niin kantasuomalaista kuin ulkomaalaisistakin. Tasaisesti on ollut juttuja takaa-ajajista ja uhreja auttavista. En ole huomannut yksipuolista uutisointia asiasta. Miten tästäkin voi herneen nenukkaan vetää. Onko jengi ihan kujalla? Myös hoitohenkilökunta ja poliisit ovat selvästi olleet kantasuomalaisia. Mikä se pointti on suuttua sen haluaisin tietää, viedäänkö tässä nyt muka jotain pois joltain. Vastatkaa jolle tämä on selvää että miksi suututte? Kuka tämän lanseerasi että pelkistä ulkomaalaisista puhutaan,, minkä niminen, ilmeisesti il toimittaja?
IS toimittaja haki skuuppia ja kohujuttua. Kysymys oli, että auttajat olivat maahanmuuttaja tai taustaisia ja kantasuomalaiset ei tehneet mitään, mitä se kertoo meistä kantasuomalaisista. Johon Niinistö aika tiukkaan sävyyn vastasi lyhyesti ja ytimekkäästi kuinka medialla saattaa olla ihan omat motiivit miksi tuollainen kuva voi syntyä.
Ehkä heillä onkin ja olisiko ihan heidän oman uskottavuuden kannalta ajaa totuudenmukaisempaa kuvaa.
 
vierailija
Ainakin IS on linjauksensa tehnyt, muita ei ilmeisesti Turussa asu kun maahanmuuttajataustaisia ihmisiä, kaikki on nyt sankareita. Uusin juttu olisin voinut pysäyttää olin Turussa, kertoo Mohammedi.
 

Yhteistyössä