Niistä päiväkodin tädeistä...

Täältä hämppylinnasta itsekkin olen ja en kyl tasan laita lapsiani mihinkään päivähoitoon IKINÄ! Jotenkin niin järkytti tuo tapaus aikanaan.... Joo ja en yleistä, mut en ota riskiä. Hoidan itse vaikka rahattomana...
 
Vieras
Joo Hattulassa se on se päiväkoti, ja kunnallinen on. Toinen niistä syytetyistä on jopa mun tutun-tutun-tuttu, en ole koskaan tavannut mutta yhden vähän vieraamman tuttavan äiti.
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Tapahtuukohan tuollaista muissa tarhoissa vai onko tämä vain onko tämä vain ikävä yksittäinen tapahtuma? Uskaltaako sitä ikinä viedä omia kullannuppujaan tarhaan?
En ole koskaan törmännyt tuollaiseen tai vastaavanlaisiin tapauksiin. Asiallista on ollut paikoissa missä minä olen ollut töissä sijaisuuksia tekemässä. Yleensä kuitenkin tällaiset paikat missä ollaan lasten kans tekemisissä on tarkemman syynin alla, ja selkein säännöin varustettuna. Luulisinpa että hyvin äkkiä tuollaisiin puututaan, ikävä että tällaista on jossain tapahtunut.
 
Täällä Tampereella sijaisuuksia tehdessäni yhdessä talossa oli sellainen täti, joka väkisin syötti lasta :eek: Tämä tapahtui muistaakseni alle 3-vuotiaiden ryhmässä. Se täti kylmäviileesti taivutti syötettävän lapsen pään taakse ja lusikoi väkisin ruokaa suuhun :'( Itseltä meinasi tulla itku, enkä voinut katsella moista.
Tapauksesta en oikein voinut kellekään kertoa, koska olin itse sijainen (muutaman päivän sijaisuus) ja tämä toinen täti oli vakkari ja lähestyi melkein eläkeikää. Se samainen täti käyttäytyi muutenkin ihmeellisesti, oli kamalan kiukkuinen koko ajan. Ikinä en lapsiani siihen taloon laittaisi!
 

Yhteistyössä