Niksejä, joilla saa kissan pissan hajun pois..

  • Viestiketjun aloittaja maximillianna harmaana
  • Ensimmäinen viesti
maximillianna harmaana
..sohvasta. Toissa yönä luikautti mun päälle, joten peitto, minä ja sohva oltiin märkiä. Eilen kissa steriloitu. Huoh!

Mutta haju sohvasta ei ota lähteäkseen. Kokeilin jo sohvan omaa pesuainetta.
 
vieras
Minulla on sama kohtalo. Sohva oli aivan uusi, tuolla se nyt on parvekkeella tuulettumassa. Ollut jo 3kk.
Ensin yritin hajunpoistajaa, ei toiminut. Etikkaa, ei toiminut. Vaahtopesuaineita, ei toiminut. Hinkkasin mäntysuovalla, ei toiminut. Uitin ne sisuksetkin vedessä ja mäntysuovassa, ei toiminut.

Ainoa toivosi on, että jos saat päälliset ja täytteet irti, niin lyö pesukoneeseen. Muuten haju ei lähde.
 
outzka
tää voi kuulostaa hullulta,mut me pestiin sohva suihkussa!!!Koska ei muulla saatu kissan pissan hajua pois. Siinä on tietty se riski et se sohva menee pilalle,mut ei sillä olis haisevanakaan käyttöä ollu. sitte annettiin sen kuivuu pari päivää saunas pystyasennos ja sohva oli ku uus taas!
 
Joku väittää, että etikka fairilla lähtee..ei muuten lähteny :( ruokasooddaaki kokeiltu ei vaikutusta pitemmänpäälle...
Sain hajun noin 2-3kk pois tolla ruokasoodaetikkasohvapesulla, mutta taas kyllä lemuaa.
Taijan joutua ostaan uuden sohvan :headwall:
 
Mie...
Vaikka se haju lähtisikin omaan nenuun pois,niin ei kissan neunuun...
Tulee siis pissimään siihen aina vaan uudelleen ja uudelleen kun kerran sen merkannut ja haistaa sen... Ikävä tosiasia!!!
 
Kissan omistaja
Käyppä ostamassa eläintarvikeliikkeestä "pissi pois" nimistä ainetta.. Sitä sitten suihkutat reilusti, niin että sohva on märkä sinne asti, minne kissanpissikin on imeytynyt.. Sitten annat kuivua.. Tuosta aineesta jää vähän sellainen "vanhan mummon" hajuveden haju, mä olen tuon pissipois aineen hajua häivyttänyt sitten sellasella ihan tavallisella hajun poisto aineella, en muista sen nimeä nyt.. Mutta parempi tuo hajuveden hajukin on kun kissan pissan haju.. kannattee siis kokeilla =)
 
edellinen
ai niin.. tuo pissi pois aine on sellaista, että kissan ei pitäisi sen päälle enää pissata, siinä on jotain ainetta, mikä tekee sen, että kissan pitäs jättää paikka rauhaan, meillä ainakin toimi..
 
Mamalle
Alkuperäinen kirjoittaja mamaA:
Joku väittää, että etikka fairilla lähtee..ei muuten lähteny :( ruokasooddaaki kokeiltu ei vaikutusta pitemmänpäälle...
Sain hajun noin 2-3kk pois tolla ruokasoodaetikkasohvapesulla, mutta taas kyllä lemuaa.
Taijan joutua ostaan uuden sohvan :headwall:
Onko varma, ettei kissa ole käynyt uudelleen pissimässä siihen? Jos se haju tulee siitä..
 
Mie taasen...
Oikeestaan ainut konsti on vaikuttaa kissan hajumuistiin epämieluisalla tavalla. Jauhettu valkopippuri on siinä oiva konsti... Ripottele sitä esim.sohvalle ja kun kissa menee aina vaan uudestaan siihen,huomaa pian ettei siihen kannatakkaan enää mennä. Kokee sen siis epämieluisaksi kun on sieraimet pippuria täynnä haistellessaan...
Loppujen lopuksi ei mene siihen jatkossa ollenkaan ja saa olla se paikka rauhassa. Pippuri on myös helppo imuroida tarvittaessa pois ja laittaa taas uudelleen. Huomattavasti tehokkaampaa ja halvempaa,kuin kissakarkotteet ja niistä vasta paha haju jääkin. Sen jälkeen haisee yhdistetty pisun ja sitruunan haju...
 
kissan omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mie taasen...:
Oikeestaan ainut konsti on vaikuttaa kissan hajumuistiin epämieluisalla tavalla. Jauhettu valkopippuri on siinä oiva konsti... Ripottele sitä esim.sohvalle ja kun kissa menee aina vaan uudestaan siihen,huomaa pian ettei siihen kannatakkaan enää mennä. Kokee sen siis epämieluisaksi kun on sieraimet pippuria täynnä haistellessaan...
Loppujen lopuksi ei mene siihen jatkossa ollenkaan ja saa olla se paikka rauhassa. Pippuri on myös helppo imuroida tarvittaessa pois ja laittaa taas uudelleen. Huomattavasti tehokkaampaa ja halvempaa,kuin kissakarkotteet ja niistä vasta paha haju jääkin. Sen jälkeen haisee yhdistetty pisun ja sitruunan haju...
pissi pois aine ei siis ole kissakarkoite, vaan nimenomaan pesuaine, jolla saa kissan pissan hajun pois..
 
kissan omistaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mie...:
En tarkoittanutkaan pissi pois ainetta,vaan esim.kissa stoppia ym vastaavia aineita.
Ok =). Luulin väärin.. Mä kanssa olen käyttänyt joskus tuota pippuria ja ovat mm kukkapurkitkin saaneet olla sen jälkeen rauhassa =)
 
The titityy
1. Listi kissa
2. Vie sohva kaatopaikalle ja hanki uusi

Minulla oli aikoinaan kissa joka kusi 2 vuotta joka paikan, sänkyni ja sohvani päivittäin.
Leikkautin tietenkin, ei auttanut.
Kahden vuoden jälkeen VASTA mittani oli täysi.
 

Yhteistyössä