NIKSEJÄ VAUVAN TEKOON!!??

lasillinen aamuisin ja esim tyyliin joka toinen pv naatiskellen, tyynyt jälkeen päin pyllyn alle ja lepoa hetki noion 1/2 tuntia;=))

Näin olen saanut 2 poikaa ja yhden tytön tosin silloin en juonut greippimehua. Se on hyvä tuote, suosittelen ja ovulaatiomittarit jos haluaa tarkennusta milloin ovulointi, itse suosittelen digitaalista ovistestijuttua liuskoineen 33 e netistä tilattu, hyvät ohjeet mukana ja varma!

*onnea näine ohjeineen vauvan tekkoon, saattaa tärpätä nopeammin kuin kuin uskotkaan*
:heart:

:wave:
 
Heh! Pakko kertoa... Miehen kanssa yks ilta "jumppailtiin" ja minä sitten makoilin jalat kohti kattoa. Mies tuli suihkusta ja tokaisi: Eiköhän tuo ole ihan turhaa. Luulis sen kaverin olevan jo perillä. Mä repesin ihan täysiä, koska niitä kavereita on menossa sinne ehkä noin muutamamiljoona, eikä yks vaan...
No, ei ehkä ollu niin hauska juttu nyt kerrottuna, mutta tilannekomiikka oli huisinhauska...
 
Niin se vaikuttaa myönteisesti naiseen ja ja jos vauva saa alkunsa suojaa sikiövaurioilta jonkin verran, eli siinä juuri foolihappoa, mikä tärkeää raskaaksi yrittävälle ja jo raskaana olevalle.

Kannattaa ostaa suosittelen valion greippimehua, on nyt tarjouksessakin isoimissa k-kaupoissa :saint: :D

:wave:
 
Niin kai se on, että kaikki asiat on aina käyty molemmilta kanteilta läpi. Toisten mielestä joku on hyvä ja joku huono. Aina yleensä molemmat puolet saa kannatusta. Sama juttu noitten oireitten kans. Toisilla tarkottaa raskautta ja toisilla tulevaa tätiä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
hyvin taaksepäin kallistunut kohtu, niin em auttaa :heart:
Mullekin sanoi gyne samaa kun tutkittiin, tiedätkö onko sillä muuta vaikutusta raskautumiseeen? Hyvä ainakin tietää tuo, olenpas tästä lähdin jalat seinää vasten ja jos mies ihmettelee niin sanon et joogaan :D
Serkku yritti tenavaa vuoden , sitten alotti multitabsin ja seuraavas kierros tärppäs, en tiedä oliko ihan sattumaa...
 
Mä olen asiasta jonkunverran lukenut, vaikkakin kokemusta aika vähän.Terveelliset elämäntavat auttaa, eikä missään nimessä pidä olla laihiksella ku beebiä yrittää!!! Sillon kroppa ajattelee et ruokaa on liian vähän. Sperma voi harhailla kolmekin päivää ennen ku munasolu tulee vastaan, joten en usko jalkojen/lantion nostelemiseen kovinkaa paljoa. Foolihappoa kannattaa alkaa ottaa(jos ei usko saavansa tarpeeks ruokavaliosta) jo muutamaa kuukautta ennen yritystä, b-vitamiinit ku osaa varastoitua jonkun verran kroppaan.

Minä jatuo pahempi puolisko yritetään/yritettiin ekaa, ja ekalla kierrolla tärppäski (vaikkei sit viihtyny masussa tarpeeks pitkään), mut meillä tuo seksielämä aika vilkasta... Yhdestä viiteen kertaan päivässä tuuletettiin petivaatteita. Tai sohvan päällystä. Tai mattoja.

Musta tuntuu et miehellä pysy motivaatio yllä ku pidin huolta ettei seksi ollu pelkästään vauvantekoa, vaikka se molemmilla muuten on/oli päällimmäisenä ajatuksena...
 
hyvin ainakin nuo kolme vanhempaa lasta saivat alkunsa, ettei sittä kallistuneisuudesta haittaa ollut, ehkä vähän enemmän kipuja kohdun kasvaessa alussa kun kohtu kääntyy niin sanottuun oikeaan asentoon! :heart:

:D , :wave:
 
Oon jostain kuullu, et naisen orgasmi ei olis hyvä juttu, jos yrittää raskautua? Pitääkö paikkansa? Eihän sitä oo kiva vaan vauvan teon takii harrastaa.
No eiks se lantionpohjalihasten liike oikeen "ime" ne siittiöt sinne syvälle. :LOL: No siis vakavasti puhuen oon käsittäny että ei siitä ainakaa haittaa olis.
Sit greippimehusta, se on enimmäkseen humpuukia. Jos haluaa turvata foolihapon yms saannin, niin kannattaa syödä vaikka MultiTabs Raskaus -monivitamiinia. Siin on käsittääkseni kaikki mitä raskaaksi haluava, raskaana oleva ja imettävä voi tarvita. Ite ajattelin ruveta ainakin syömään niitä tos keväällä.
Niin ja liikunta tekee hyvää. On hyväksi että on hyvä kunto ennen raskautta. ei tietenkään saa olla mikään ylitreenattu niin ettei oo imetysrasvoja kehossa, mut sellanen et ei käy sit raskaus liian raskaaks heti ku on hyvä kunto... Plus että liikunta rentouttaa ja lievittää stressiä, joten auttaa raskautumista siinäkin suhteessa. :D

Plussatuulia! B)
 

Yhteistyössä